(TAE'NİN ANLATIMINDAN)Gözlerimi tecavüz eden ışık ile yerimde kıpırdanmıştım. Yumuşak ve rahat yatakt- bir dakika. Yumuşak mı? Amk noluyor?
Gözlerimi açtığım zaman bu yatağın anormal derecede büyük bir beşik olduğunu görmüştüm. Bulunduğum oda çok soft renklere sahipti. Bu beni gülümsetmeye yetmişti bile. Ama gülümsemem, yaklaşan ayak seslerini duymam ile kesilmişti.
Kapı açıldığı zaman içeriye XXXL, ultra, mega, wwh derecede yakışıklı bir adam girmişti. Ağzımdan akmak üzere olan salyalarımı sildim ve adam ile göz teması kurdum.
-Sen kimsin amk?
Adam benden bu girişi beklemiyormuş gibi gözlerini iyice açmıştı.
-Amk? Çok kırıcısın bebeğim. Ve ayrıca böyle kelimeler ayıp.
-Ne ayıbı aq? Sen kimsin? Ben neden buradayım?
-Bunları merak ettiğini biliyorum bebeğim. Ama önce yemek yemek ister misin?
Benim için yemek her şeyden ötedir. Yemek kelimesini duyunca götümde kelebekler uçuşur.
Ellerimi sevinçle yukarı kaldırdım ve;
-Yemeğhkkk.
Diye bağırdım. Adamın kıkırdamasını gördüğüm zaman âşık olmuştum resmen.
Sakin ol Tae. Sakin ol. Sadece karşında ki ultra yakışıklı bir adam o kadar. Offf.
Beni koltuk altımdan kaldırıp kucağına almıştı. Refleks olarak bacaklarımı ve ellerimi ona dolamıştım.
Odadan çıktığımızda ağzım iki katı daha açılmıştı.
-Vay amk.
-Ne?
-He? Hiiç.
Deyip kestirip atmıştım. Aşağı kata iniyorduk. Benim gözlerim duvarda asılı olan tablolarda kalmıştı. Kendi küçüklüğü vardı...
-Ama sen çok tatlıymışsın.
Yine kıkırdamıştı. Bir anda gözlerime bakınca utanmış ve başka bir yere bakmaya başlamıştım.
-Bebeğim neden utanıyorsun?
-Bana bebeğim demesen?
-Hayır olmaz.
Demiş ve gözlerini benden ayırmıştı. Beni bebeklerin oturduğu sandalyeye oturtmuştu. Kendisi de tezgaha gidip mama(?) hazırlamaya başlamıştı.
Tam olarak ne yaptığını görmek için şekilden şekile giriyordum ama yok aw, göremiyorum. Adamın öyle bir omuzları var ki! Ama ona oranla çok ince bir beli...
Sağ omzundan bana baktığında yerimde istemsizce düzelmiştim. Hafifçe sırıtmış benim yanıma gelmişti.
Mamayı önüme bırakıp koca bir kaşık almıştı.
-Aç ağzını bakalımm.
Yüzümü buruşturup ona bakmıştım.
-Bu ne lan?
Göz devirip bana bakmıştı.
-Sana kaç defa diyeceğim? Küfür, argo yok! Eğer bir daha bu kelimeleri duyarsam seni cezalandırırım.
Yutkunmama engel olamamıştım.
Bölüm sonu...
VOTE👼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGEPLAY TAEKOOK -1-
FanfictionAGEPLAY İN NE OLDUGUNU ARAŞTIRIP GELİN -Sen kimsin amk? -Amk? Ah bebeğim çok kırıcısın. -Banane amk. --- -Sen beni değil ben seni sikerim! *GİZLİ OKUYUCU OLACAKSAN HİÇ OKUMA! BENİ ÇOK SİNİR EDİYORSUN!* *BU KİTABIN İKİNCİSİ VARDIR!* *Bence ergence bi...