9(M)

9.4K 540 616
                                    


B

u bölümde KIRİNÇ olacaksınız
Ama biraz...

(TAE'NİN ANLATIMINDAN)

Yine o "Kırmızı kapılı odaya" gidiyorduk. Jungkook'a  bakıyordum.. Burnu da ne büyükmüş djalx. Ama şirin. Lan ben ne diyom aw? Birazdan içerde ağlaya aglaya s2lecem.

-Babacık bir şey sorucam.

-Hm?

-Sen bana psikolojik cezalar vereceğini söylemiştin. Ama şimdi kırmızı kapılı odaya gidiyoruz?

-Planlar değişti Tae.. Her şey değişti..

Ne demek istemişti?

Odanın kapısını zor bela açmıştı. Beni yavaşça yatağa bırakmıştı.

Tae! Ya yaparsın. Ya da yapamaz ve sikilirsin! Yani yapmak zorundasın!

O dolaptan bir şeyler bakarken ben de yavaştan yavaştan yataktan kalkmaya çalışıyordum. Sonunda kalktığımda Jungkook'un  yanına sessizce yürümeye başladım.

-Yatağa geri dön!

Emir kipi kullanmıştı! Onu hızla kolundan tutup duvara dayamıştım.

-Asıl sen dön bebeğim.!

-Sen ne saçmalıyorsun? Burada bebek olan sensin!

-Ahh hayır bebeğim. Artık seme de, babacık da benim.

Ben konuşurken aynı zamanda da fermuarını açıyordum. Pantolonunu hızlı bir şekilde indirmem ile gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

-N-ne yap-

Yakasından tutup kendime çekmem ile dudaklarımızı buluşturmuştum. Hızlı bir başlangıç yaparak zorla dilimi ağzına sokmuştum. Dilini dışarı çıkartmaya çalışmıştım. Çıkarttım da..

Dilini agzıma alıp sertçe emmeye başlamıştım. Hafif hafif ısırıyordum da. Kucağıma almaya çalışmıştım ama dengemi kuramadığım için vaz geçtim. Onun yerine sıkı kalcalarını avuçladım. Sol elimi kıyafetinin içine soktum ve bel kıvrımında dolaştırmaya başladım. Sağ elimle de kalçasını sıkıp arada bir şaplak atıyordum.

Jungkook'tan biraz uzaklaşıp kıyafetini çıkardım. Şuan karşımda sadece boxer ile duruyordu.. Tüm kuvvetimi kullanıp yatağa doğru fırlattım Jungkook'u. Vücudu zevk içinde yanıp tutuştuğu için fırlatmak kolay olmuştu.

Bileklerini de kelepçeleyince tamamen savunmasız kalmıştı.

-Sadece tek bir seferlik!

-Görürüz tek seferliği.

-Sen bunu yapamazsın. Hem benim çalışmam gerekiyor. Ve ve sen benden küçüksün. Hem ben senden ağırım. Beni kaldıramazsın.

Ben dolaptan fantezi oyuncakları seçerken bir yandan da onu dinliyordum.

-Benim pipim senin pipinden büyük!

-Ha? Büyüklüğü değil işlevi önemli.

Arkamı döndüm ve ona baktım.

-O zaman pipilerimizi savaştıralım.

Afallaması normaldi tabi...

AGEPLAY TAEKOOK -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin