FİNAL

6.3K 311 263
                                    

İKİNCİ KİTAP VAR ULAN BAKIN!

İKİNCİ KİTABI OKUMAYACAKSAN NEDEN BAŞLADIN BU HİKÂYEYE?

(YAZARIN ANLATIMINDAN)

Taehyung 6 ay boyunca komada kalmıştı. Doktoru Jungkook ona bakıyordu.. Zaten Jungkook'u gördüğü zaman ona âşık olmuştu ya...

Gözleri kapanırken Jungkook ona seslenmişti. "Güçlü ol Tae.." sonra tüm sesler onun için boğuklaşmıştı.

İşte o gün Tae, Jungkook'a âşık olmuştu. Ona diğerleri gibi inanmamazlık yapmamıştı. Tae'nin güçlü olacağını ve güçlü olması gerektiğini söylemişti.

Tae'nin bir ailesi yoktu. Belki bu yüzünden Jungkook'u kendi babası gibi göstertmişti beyni. Ona bir oyun oynamıştı. Hem de en kötüsünden..

Tae illa bir gün uyanacaktı. Ama Jungkook onunla yaptığı şeyleri bilmeyecekti. Hem hoş, zaten Jungkook Tae'yi tanımıyordu, Tae'de Jungkook'u tanımıyordu. Sadece Tae kalbine yenilmişti. Belki uyanacaktı ve Jungkook'un sevgilisinin olduğunu öğrenecek ve depresyona girecekti.

Kim tahmin edebilirdi ki Tae'nin böyle rüyalar göreceğini? Jungkook'a 2 saniyede âşık olabileceğini.. Belki de Jungkook da ondan hoşlanıyordur? Olamaz ?

(TAE'NİN ANLATIMINDAN)

Gözlerimi yavaş yavaş açıyordum. En son kaza yapmıştık Jungkook ile..

Gözlerim ışığa henüz alışamadığı için bir kaç kez kırpıştırmıştım. Sağ tarafıma baktığımda doktor vardı.

Bir dakika! Jungkook doktor değildi?! Ne zaman doktor oldu?

-Ş-şey..

Uzun zamandır konuşmadığım için sesim çatallı çıkmıştı. Boğazımı temizleyecekken Jungkook diğer doktorlara seslenmişti bile..

AGEPLAY TAEKOOK -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin