8

8.4K 503 404
                                    


(TAE'NİN ANLATIMINDAN)

*İki hafta sonra*

Buraya geleli bir ay oldu ve ben hâlâ dışarı çıkamadım. Evde canım sıkılıyor. Dışarı çıkıp top oynamak istiyorum, okula gitmek istiyorum. Ama neymiş efendim "Bişini bir şiy gilmisindin kirkiyirim iwiwiw" Elinin körü be adam!

Ama bugün kararlıyım!
DIŞARI ÇI-KA-CA-ĞIM.(nohta)

Beşiğımde otururken kendi kendime "Neden birazcık huysuzluk çıkarmıyorum ki?" dedim. Ve şirin bir şekilde ağlamaya başladım. Artık bu kalın sesle nasıl şirin çıkacaksa?

-*Hıck* ba-bacıym *hıck* geelyll

Timsah göz yaşlarım da geldiğine göre her şey mükemmeldi. Kapı hızlıca açılınca ödüm bokuma karışmıştı valla.

-Bebeğim? Noldu sana?

Diyip hemen beni beşikten kaldırmıştı. İlk işi her zamanki gibi bezimi yoklamaktı..

-Altına da yapmamışsın bebeğim. Ne oldu? Söyle bana bir tanem.

Hayır Taehyung sakın yumuşama! Bugün o gün! Onun burnundan getiriceksin!

-Ben şıkıldım.

-Oww benim bebişim sıkılmış mıı?

Saçlarımdan öpmesi ile kalp kusacaktım neredeyse..

-Hadi aşağıya inelim bebişim.

Bana neden söylüyorsun ki be adam? İndiriyorsan in. Zaten senin kucağındayım. Sana uymak zorundayım yani! Pff

Ben içimden saydırırken beni aşağıya indirmişti bile. Normalde olsa şimdi uyumam gerekirdi ama bugün huysuzluk yapacaktım. Tam bir bebek gibi davranacaktım.

İnş ceza almam amin.

-Aç mısın?

-Hayıy. Ben dışayı çıkmak iştiyoyum.

-Ama bebeğim dışarı çıkarsan ya başına bir şey gelirse?

-Ya bananeee.. Bir aydan beri BAHÇEYE BİLE çıkartmadın beni!

Şimdi sıçıcam işte aw. Neden bastıra bastıra soyledin ki? Adamın bakışa gel... Sanki sikçek gibi bakıyor meymenetsiz. Sen gel hem benim özgürlüğümü al, bir de bana sikiçek gibi bak! Oldu. Bokum. Götoş. Göt beyinli. Popo. Göccük pipili.

Sanırım içimden saydırırken kaşlarımı da ona oranla çatıyordum. Çünkü Jungkook benden korkuyor gibi bakıyordu..

Bakışlarını benden kaçırıp kekeleyerek konuşmaya başladı.

-A-aa tamam d-dışarı çık bakalım.

Deyip beni bahçeye çıkan kapının önüne bıraktı ve kapının kilidini açtı.

AGEPLAY TAEKOOK -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin