3

11.2K 637 749
                                    

(TAE'NİN ANLATIMINDAN)

Altımdaki ıslaklık ile uyanmıştım.. Amk altıma yapmışım.

Yanmaya başlayınca gözlerimde ki yaşları bıraktım.

-*Hıck* babayık *hıck* noyuy gey *hıck*

Ayak adımlarını duyunca utancım daha da artmıştı. Kapı hızlıca açılmıştı. Jungkook'un bir bakışı var. Off yakıyor. Aq ben ne saçmalıyorum? Burada canım acıyor, ama ben gidip çocuğun bakışlarına bakıyorum...

-Bebeğim noldu? Neden ağlıyorsun?

-Babajım ben aytıma yapmışım *hıck*.

Beni hemen kaldırdı ve bez değiştirme masasına yerleştirdi. Eşofmanımı, zıbınımı ve bezimi çıkardı...

Utanıyooomm. Aga yapma bee. Yanarım. Off. Dokunmaghh. Yapmağhh. Ahh yapma be.

Popoma ve penisime dokuna dokuna silmesi benim için hiç iyi değildi.. Hem de hiç... *-*

Kolumu yüzüme, en çok da ağzıma bastırıyordum. Bastırmazsam inlerim. Bunu biliyorum.

Çekmeceden bebek pudrası ve pişik kremi almıştı. İşaret parmağına sürdü ve penisimin ucuna değdirdi. Boydan boya yaydırdığında istemeden bile olsa inlemiştim.

-A-ahh.

Bana baktı ulaağhnn. Rezillik timee.

Yüzümün kızarmaya başladığını hissedebiliyordum. Kıkırdadığında daha fazla utanmaya başladım.

-Bebeğim utanma lütfen. Hem ben sana demedim mi? Utanmak yok diye hm?

Yavaşça kafamı sallamıştım. Bezimi, zıbınımı ve eşofmanımı giydirip beni kucağına almıştı. Yavaşça aşağı kata inmeye başladık.

Beni salonda ki koltuğa bırakmıştı. Tam yanımdan gidiyordu ki kolundan tutmuştum.

-Babacım neyeye gidiyoyşun?

Melül melül baktığımı biliyordum. Bana doğru eğildi ve yüzümü kemikli, beyaz, mükemmel, damarlı, aşık olunası elleri arasına almıştı..

GEBERİYOOOİĞHHHMMMM.

-Babacığının işi var bebeğim. Sen burada kal ve çizgi film izle. Tamam mı bebişim?

-Çamam.

Burnumun ucuna kelebek kadar hafif ama kalbime bir öküz kadar büyük gelen öpücüğünü sunmuştu..

Dudişimden de öpsene zalımın oğlii.

Tatlı bir gülümseme yerleştirdim yüzüme ve;

-Göyüşüyüj babacımm.

"M" yi bilerek uzatmıştım. Ayaklandı ve kapıya doğru yürümeye başladı.

Omen tanrım o nasi bi tumates çurbası? O bacaklar... Vışş

Dudağımı ısırmama engel olamamıştım.

O gittiğinde elime kumandayı aldım ve televizyonu açtım. Uğur böcüşüm vardıığh..

Hem de en sevdiğim bölüm.. Uğur Böceği ile Kara Kedi'nin öpüştüğü bölüm.. Awwww.

İzlemeye öyle bir dalmıştım ki Jungkook'un ne zaman geldiğini anlamamıştım.

Kara Kedi'nin Uğur Böceğini felaketi ile yok edeceği zaman ağzımdan bir küfür çıkmıştı...

-Taehyung! Ben sana küfür yok diye dememiş miydim?

Korku ile ona döndüğümde gözlerinden ateşler çıkıyordu. Tamam. Burasını abartmış olabilirdim. Ama çok sinirli bakıyordu.

-Ö-öjür dileyim babacım.

Mahcup bir şekilde kafamı yere eğdiğimde beni kaldırmış ve yukarı kata çıkmaya başlamıştık.

-Babacım neden yukayı çıkıyoyuj?

Bir şey dememişti.

Sıçış iz loding. İyi sıçtın Kim Taehyung! Çok güzel sıçtın Taehyung. Temiz sıçtın Taehyung. Böyle devam.

Beni bez değiştirme masasına oturttu ve t-shirtümü çıkarttı. Zıbınımı da çekiştirerek çıkartmıştı. Şuan üst kısmım çıplaktı.

-Bebeğim bu senin ilk cezan. O kadar ileri gitmek istemedim.

-Ya üştüyşem?

-Merak etme ev çok sıcak ve yerden ısıtması var. Yani üşütmenin imkanı yok.

Umutsuzca başımı eğmiştim.

-Tamam şimdi seni oyuncakların olduğu yerlere götürelimm.

Deyip beni kucağına almıştı. Bacaklarımı beline sarmıştım ve ellerimi de omzuna yaslamıştım. Kalçalarımdan destekleyip beni hoplatmıştı. Köprücük kemiğime ıslak bir öpücük kondurduğunda titremiştim.

Yavaş yavaş merdivenlerden iniyorduk. Her iki adımından birinde boynumu öpüyordu. İster istemez hoşuma gidiyordu.

Son adımını attığında boynumu ağzına almış dili ile bir baskı uygulamış sonra da vakumlayıp sesli bir şekilde bırakmıştı.

Titrek bir nefes verdiğimde biraz daha aşağıya öpücük kondurmuş ve beni oyuncaklar arasına bırakmıştı.

Fesatlaşmaağhhh. Sakin oğll. Lan. Acaba biraz daha yaramazlık yapsam? Hmm kulağa iyi geliyor. Lan kendi kendime konuşuyorum. Off. Neyse amk. İki gün sonra ceza almaya çalışırım.

Demiş ve oyuncaklarım ile oyun oynamaya başlamıştım.

Sıkıldığım zaman emekleye emekleye tekli koltukta oturan Jungkook'a gitmeye çalıştım. Ellerimi, dizlerinin üzerine koydum ve çıkmaya çalıştım. Zalımın oğlu sadece beni izliyordu ve sırıtıyordu.

Sonunda çıktığımda kucağında rahat bir sekil almak için zıplamıştım. Belki bilerek yapmışımdır.. Bilemem...

-Be-bebeğim? Efendim?

-Ben şıkıldıımm. Uyumak iştiyoyum.

Dediğimde beni kaldırdı ve başka bir yere götürdü. Sanırım onun odasına gidiyorduk..

 Sanırım onun odasına gidiyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm sonu..

VOTE👼

AGEPLAY TAEKOOK -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin