(TAE'NİN ANLATIMINDAN)
Aradan sorunsuz bir hafta geçmişti. Jungkook'un iyiliği gözlerimi yaşartıyordu.. O kadar iyi davranıyordu ki... Onu tüm dünyadan sakınmak istiyordum. Aman be. Yeter bu kadar duygusallık!
Telsizden 3 den geriye doğru sayıp babacığıma seslenmiştim. Daha doğrusu bağırmıştım.
-BABACIĞHKK!! TAETAE KUCAK İSTİYOORR!
Evet ilacın etkisi geçmişti. Geçtiği için bugüne özel planlarım vardı eheheh.
Bir hafta boyunca her şeyi düşünmüştüm. İlk önce uslu bir bebek oldum ve Jungkook'u izledim. Pazartesi ve perşembe günleri işleri oluyordu ve gidiyordu. Beni evde her ne kadar istemese de yalnız bırakıyordu. Ama ben bir şey fark etmiştim.. Evde güvenlik kameraları vardı. Önce bu kameraları devreden çıkarmam gerekiyordu... O odayı her şeyden çok görmeyi istiyorum. Ve göreceğim işte! İnadım tuttu bir kere!
Jungkook'un odaya yaklaşan adım sesleri ile beşikte doğruldum. İçeriye girince ona en güzel gülüşümü sundum.
-Babacık beni kucağına aall.
Diyip ellerimi kaldırmıştım. Takım elbiseliydi. Ehehe işe gidecekk.
Beni ikiletmeyip hemen kucağına almıştı. Yanağına öpücük verince tavşan dişlerini göstermişti.
-Bebişim bugün iş yerine gideceğim, bunu biliyorsun değil mi?
Evet dercesine başımı sallamıştım.
-Gelmek istemediğine emin misin? Evde başına bir şey gelmesinden korkuyorum. Zaten hizmetlileri de sevmiyorsun. Senin yüzünden onları kovdum ben.
Diye yakınınca kıkırdamıştım.
-Babacım ben kendime bakabilirim. Lütfen inat etme ve işine git.
Biz konuşurken o ise beni aşağı kata götürüyordu.
-Hmm tamam ama lütfen yaramazlık yapma. Tamam mı bebişim?
Hızlıca başımı sallayıp "Evet babacık." demiştim. Anlıma öpücük kondurup evden çıkmıştı.
Ehuehueheueheyeueheueheheueheueh.
Tek kaldığhmmmm.. Ama ben ajıktımm.
Hemen ayağa kalkıp mutfağa koştum. Ahh babacığım benim.. Her şeyi hazırlamış. Hemen yemek yiyip o "Yasak kırmızı kapıya" doğru adımladım. Ama hemen vaz geçtim. Çünkü kameralar vardı. Ne yapsam çalışmazlardı ki?
Acaba top ile oynarken kırsam? Ya da araba atsam? Kırılır mı ki? Denemekten zarar gelmez...
Hemen oyuncak alanına gidip kocaman arabalarımdan iki tanesini alıp gelmiştim. Bir tanesini kırsam yeterliydi. Çünkü öbür kameralar burayı çekmiyordu. Yalanım da hazırdı...
Ayak parmaklarımın ucunda durup hızla sıçradım ve kameraya doğru attım. Ehuehu kırıldı.
Elimi ağzıma götürüp şaşırmış numarası yaptım.
-Ups yanyışıklya oyduu.
Bebek gibi söylemiştim..
Hemen yukarı çıkıp kırmızı odanın önüne geldim. Elimi kulba koydum ve kilitli olmaması için dua etmeye başladım. Açıldı.. Kapı açıldı.
Ah babacığım bana güveniyor...
Hemen içeriye bir adım attım. Oda bordo renkliydi. Siyah bir yatak, siyah bir çekmece ve siyah bir gardırop.. Başka hiçbir şey yoktu.
-Lan. Sadece bunun için mi odaya girme dedi?
Biraz odayı incelemeye başladım. Gardırobu açtığımda "Vaoov fantastik beybi" demeye başladım.
-Çüş ananı avradını. Vay anasını. Vay vay vaay. Jungkook beyde böyle bir cevher varmış da haberimiz yokmuş..
Dolapta yok yoktu. Bir sürü sex malzemesi vardı ve bazılarının isimlerini ben bilmiyordum. İçim ürpermeye başladığında odadan çıktım. Tanrıya şükürler olsun ki Jungkook gelmemişti.
Hızla aşağıya indim ve kameradan düşen parçaları toplamaya başladım. Kapı çalmıştı. İçim titreye titreye kapıya doğru gittim ve açtım. Hiçbir şey olmamış gibi ona sarılmış ve öpmüştüm. Ama onda bir gariplik vardı.. Boşverdim ve içeri geçmesi için izin verdim.
***
Yemek için bana mama hazırlamıştı ve mama sandelyemin masasına koymuştu. Hep o yedirirdi ama sanırım yorgun gelmişti.. O yüzden sıkıntı vermeyip yemeye başladım.
Bana bakıyordu arada sırada. Garip bir şekilde kırılan kamerayı sormamıştı. Belki görmemiştir?
Bir şey söyleyecek gibi boğazını temizlemişti.
-Bordo sever misin? Ya da siyah?
Gönderme mi yapmıştı?
-Ha?
Bölüm sonu..
VOTE VEĞRRR✋👲🔫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGEPLAY TAEKOOK -1-
FanfictionAGEPLAY İN NE OLDUGUNU ARAŞTIRIP GELİN -Sen kimsin amk? -Amk? Ah bebeğim çok kırıcısın. -Banane amk. --- -Sen beni değil ben seni sikerim! *GİZLİ OKUYUCU OLACAKSAN HİÇ OKUMA! BENİ ÇOK SİNİR EDİYORSUN!* *BU KİTABIN İKİNCİSİ VARDIR!* *Bence ergence bi...