Tahmin edilen ve o gri havanın sonucu olarak yağmur yağdı. İlk başta çiseledi. Sonrasında bir şimşek çaktı ben yerimden zıpladım. Zıplamamla onun bana sarılıp "şş korkma ben buradayım" demesini bir oldu. Ben de artık gerçekten hiç gitmeycek hep burada hep benimle sandım. Ne kadar da aptalmışım. sen git 1 kez gülüşünü gördüğün, bir kez sarıldığın insana inan. Ulan senin yanında baban bile olmadı be. O mu olacak ? gönül işte artık yanında biri olsun istiyor . birine sarılmak , güvenmek, hep yanında olmak , gözünden sakınılmak , saçının okşanması , benim, bendenim denmesi .gerçi O gülüşe kim inanmaz ki ? sana bir tavsiye sevgili okuyucum. Hayatında anne , baba, kardeş kısacası sevgi eksikliği varsa sakın başkasında arama . başkası sana onu veremez . Bazı insanlar yanında her gün sofranda olsa da veremez. Çünkü onda da yoktur. O da eksiktir . Sevilmeyi bilmeyen insan ya herkesi sevmeye çalışır sevemez ya da bu duyguyla ilk defa karşılaştığında ( karşı taraf da sevgiyi tatmışsa) ne yapacağını bilemez. sevgiyi tatmış kalp onun sevgisizliğine, garip hareketlerine saçmalamalarına anlam veremez. veremediği için görmez anlamaya çalışmaz çünkü onda eksik değil. İnsan eksik olmadan bir şeyin değerini anlamaz . sonuç olarak ilk defa bu duyguyla karşılaşan da soğur bu duygudan . benim şansım ise Sarı'nın da eksik olmasıydı. Gerçi şans mı başka bir şey mi bilemiyorum . Eksikliğimiz aynı yöndeydi ilk aile içi aşklarımızda... Bir kız çocuğu olarak benim babam varlık içinde yokluk, bir erkek çocuğu olarak onun annesi varlık içinde yokluk yaşatmıştı. yaşıyorlar ama bizi sevgi ve şefkatten yoksun bırakmış ve bırakmaya da devam ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAMI YOK
Chick-LitArtık hiç bir şeyin anlamı yok ne ilk buluştuğumuz parkın ne sonrasında güneş gelen çardağın ne kırmızı kaydırağın ne o her şeyi anlattığım bankın ne Güvenpark ın ne de her gece yattığım yatağın... Artık anlamı yok çünkü artık seninin anlamın yok bi...