Už sa nevráti

230 5 3
                                    

,, Sirius, nie!"

,,Ale ja musím! Ten potkan ich zradil! "

,, Lenže máš rodinu!"

Túto hádku počúvala malá Andromenda Lupinová-Blacková za dverami. Potom bolo počuť iba buchnutie dverí.

,,Andy, vylez , viem že si tam." Povedal Remus Lupin.

,, Hneváš sa ?"

,, Samozrejme že nie , si len zvedavá." Usmial sa na ňu a posadil si ju na kolená.

,,No , oci, je čas spať." Povedala vážne . Súhlasil , odniesol ju do izby a sám si šiel ľahnúť.

***
Raňajkovali . Andromenda veselo kopala nožičkami. Na okno zakopala sova ktorá ako každý deň priniesla Denný prorok. Remus vstal , vzal si ho ,sove zaplatil a sadol si. Ani nepozrel na prednú stranu , rovno ho otvoril. Andy pozrela na prednú stranu a prekvapením vytreštila oči.

,, Prečo je Siri v novinách?" Spýtala sa.

,,Ale veď Sirius nie-" Povedal predtým ako pozrel na prednú stranu. To nemôže byť pravda, nezabil by bezzbraních muklov. Pomyslel si.

***

,,Kedy sa vráti?" Spýtala sa smutne Andromenda. Remus si povzdychol a sadol si k nej na posteľ.

,,Andy, on už sa nevráti."
Dievča sa rozplakalo . Remus ju poriadne objal. Pamätal si aký bol nahnevaný keď zistil že Sirius si urobil s niekým dieťa. Tou dobou už tvorili pár a jemu sa to vážne nepáčilo, teraz by ju však za nič nevymenil .

,,No tak , neplač, všetko bude dobré." Chlácholil ju. Vskutočnosti nebude nič dobré. Lily a James zomreli, Sirius je v Azkabane,a Remus si bol istý že z tohto dievčatka nevyrastie milá , pravidlá milujúca slečna, ale niečo podobné Siriusovi.

Kratučké viem , ale slúži to ako Prológ.

Wolfstar girlWhere stories live. Discover now