Od chlapcov sa drž ďalej

178 3 1
                                    

,,Máš zabalené všetko ? Môžem sa pozrieť? Nezbalila si si len oblečenie nevhodné do školy?"

,,Aj keby, čo ?"

,,Veľmi dobre vieš že musíš mať uniformu."

,,Mám aj uniformu." Prisvedčila a za chrbtom prekrížila prsty. Vskutočnosti mala jednu. Ostatné viseli v skrini ,ale Andy si bola istá že jej ich pošle.

,,Viem že ich nemáš , aj tak ti ich pošlem. Teraz ma počúvaj," kľakol si k nej Remus. ,,ak ti bude na spln zle-" Ale Andromenda ho prerušila.

,,Choď za madam Pomfreyovou. Viem , už si mi to hovoril ." Síce biologicky nebola jeho, ale raz sa stala taká nehoda. Prečkával jednu noc dolu v pivnici. Nariadil Andromende aby ostala hore , lenže ona neposlúchla. Urobil jej nepekný škrabanec na chrbte. Tak toho ľutoval. Lenže nenapadlo ho že ona si vezme jeho prútik. Ona povedala že to nevadí , ale Remus trval na tom že ( samozrejme to hovoril už veľa krát) je nebezpečný. Odvtedy chtiac-nechtiac, zamkol ju na spln do jej izby.

,,Teraz poďme, Rokfort čaká!"

***
,,Poviem ti poslednú vec, od chlapcov sa drž ďalej. A teraz bež ." Posledný krát ju objal , vyložil jej kufor do vlaku a čakal kým jej bude môcť zamávať. Sadla si do kupé k dvom ryšavým chlapcom. Samozrejme,že ma neposlúchla. Pomyslel si Remus. Keď sa vlak pohol , začala mu mávať.

***
,,Ako sa voláte?" Spýtala sa nadšene Andromenda chlapcov. 

,,Fred a George." Odpovedali naraz.

,,A ako sa voláš ty?" Spýtal sa Fred.

,, Andromenda Sarah Lupinová-Blacková."
Obidvaja vytreštili oči.

,, Blacková? Nenávidíš muklov a zradcov krvi?"

,, Nebuďte smiešny, môj druhý ocko je polokrvný. A podľa toho čo viem mama , nepoznám ju, bola muklordená." Vysvetlila.

,, Druhý ocko?" Spýtal sa tentoraz George.

,,Áno ,Sirius Orion Black a Remus John Lupin. " Tak nerada hovorila o Siriovi. Nechcela sa však baviť s dievčatami, nemala ich v láske , vkuse klebetia ( ironické že ?). A ešte vkuse rozprávajú o chlapcoch. Veľmi dobre vedela že niektorý ju odsúdia len kôli tomu že má dvoch otcov. Títo chlapci však vyzerali že im to vôbec nevadí. Prezerali si ju od hlavy po päty a späť. Bolo to nepríjemne.

,, Prestante na mňa čumiet." V tom ju niečo napadlo. Vytiahla z vrecka balík cukríkov. Teda neboli to cukríky. Keď otvoríte sáčok vybuchne. Remusovi sa nepodarilo vziať jej všetky veci od Zonka.

,,Chcete? Chytaj!" Hodila do Freda sáčok.

,, Chceš nás otráviť? Nie je to niečo od Zonka? Je mi to povedomé."

,,Otvor uvidíš."  Nakoniec sáčok otvoril. Ozvalo sa hlasné BUM. Celé kupé zavalila na moment čierna hmla. Na Andromendinom svetri ,a mikinách dvojčiat ostali fľaky. Andromenda si ten strašný sveter vyzliekla a tak ostala v starom Siriusovom tričku . Bolo jej poriadne veľké, bolo zvláštne že v nohaviciach nebolo vidno nastrkané tričko. Nerada o ňom rozprávala ale za to veľmi rada nosila jeho veci. Samozrejme, že Remus ich schovával , ona ich však nakoniec vždy našla. Dvojčatá však ostali v mikinách a znova si prezerali Andromendu. Dokonca naraz pohybovali očami, to už bolo desivé. A keďže Andromenda si nikdy nič nenecháva len v hlave ( A ako to býva Remus ju učil opak , vraj bude mať raz problémy) ozvala sa :

,,Desíte ma."

,, Dobre vedieť." Odpovedali naraz.

,,Vy viete moje celé meno , ja chcem vaše." Povedala aby sa dostala preč od tejto témy.

,,Frederic Gideon Weasley a George Fabian Weasley." Povedal George.

***
,, Andromenda  Lupinová-Blacková!" Vyvolala ju Profesorka McGonagallová. Poriadne sa nadýchla a vydýchla . Ukľudni sa , ockovi je predsa jedno kde skončíš! Ukľudovala sa. Sadla si na stolček a hneď ako sa jej klobúk dotkol hlavy povedal(iba v jej hlave): Obaja rodičia,myslím otcov, aj keď sa jeden poriadne nevychovával  boli mocný, aj mama , vedomosti, je ich veľa . Čo s tebou. Taký Bystrohlav? Alebo radšej Slizolin? Oh , nie , aj keď sa mi páči Bystrohlav , srdce máš čisté to je ...
,, CHRABROMIL!" Vykríkol už nahlas. Andromenda radostne vypískla a šla si sadnúť. Niektorí starší žiaci sa tvárili vydesene. Ocko jej vravel že tí najstarší budú vedieť kto bol jej otec. Sadla si k ostatným prvákom. Oproti sedeli  dve dievčatá. Angelina Johnsonová a Alicia Spinnetová. Vôbec nedávala pozor , začala vnímať až keď vyvolali Freda. ,, Chrabromil!" A hneď na to George . ,, Chrabromil!" Obaja chlapci prišli so smiechom k Andromende a prekvapivo si každý sadol z jeden strany. Čakala že si sadnú vedľa seba.

,, Prezraďte mi ,prečo sa smejete?"

,,Keď vyvolali-"
,,Freda , šiel-"
,, George a -"
,,Naopak." Doplňovali sa .

,,To sa ale nesmie." Zamračila sa Andromenda.

,,Sarah , nepovedz že si posadnutá pravidlami."  Fred ju oslovil druhým menom , čím dokonale pomiatol dievčatá oproti.

,,Keď žiješ s mojím otcom inak to nejde ." Zazubila sa , ale potom tichším hlasom , aby to dievčatá nepočuli povedala:  ,, Potom vám poviem čo som z neho dostala , vtedy som vôbec neverila."
Veľmi by chcela niečo ako nových Záškodníkov, samozrejme bez zradcu Petra.

,, Môžeš nám povedať ako sa vlastne voláš?" Spýtala sa rozpačito Alicia.
Dvojčatá sa naraz zasmiali, a zase pôsobili desivo. Očividne si to uvedomil aj dievčatá ktoré sa zatvárili vydesene .

,, Andromenda Sarah Lupinová-Blacková." Odpovedala s úsmevom.  V duchu sa modlila aby sa od nej otočila a dala jej pokoj. Niekto jej prešiel po chrbte rukou, presne tam kde mala nepeknú, hlbokú a sem tam bolestivú jazvu. Prekvapene sebou škubla.

,,Čo tam máš?" Zamračil sa George.

,, Nič ....ja .....no ....." Začala prekvapene.

,,Potom vám poviem." Povedala nakoniec. Niežeby to chcela tajiť , teda , povie to ľuďom ktorým verí , ale George ju prekvapili touto otázkou a aj faktom že sa jej zničoho nič dotkol. 

,, Dobrú chuť!" Dumbledore tlieskol rukami a Andromenda si až teraz uvedomila že niečo hovoril. Na stole sa objavilo toľko jedla že jej z toho pohľadu prišlo zle. Nikdy nejedla veľa. Každý si naberal všetko, ale ona hľadala kuracie mäso. Jediné mäso ktoré mohla jesť inokedy ako v období týždeň pred a po splne. Nikdy nikto neprišiel na to prečo. Jednoducho jej nesadlo. Našla ho , ale bolo tak že ak ho chce vziať musí sa postaviť a natiahnuť sa pred Freda alebo Georgea, nebola si istá. Keď zistila že aj tak nedosiahne, nepekne zanadávala( vždy bola nízka). Všetci čo ju počuli (a že ich nebolo málo) na ňu vrhlo prekvapený, dokonca pohoršený pohľad.

,,Ak na niečo nedosiahneš , opýtaj sa niekoho aby ti to podal , nenadávaj! Si dievča a ešte k tomu malé!" Ozval sa chlapec s rovnako ryšavými vlasmi ako dvojčatá. Podal jej aj kurča , ona však odtiahla ruku , akoby sa bála že je otrávené, alebo akoby mal chlapec nejakú chorobu.
Nedôverčivo na neho zazerala.

,,Kto si ?" Spýtala sa stále v predklone.

,,Percy Weasley." Ešte chvíľku na neho zazerala, no nakoniec si mäso vzala.

Wolfstar girlWhere stories live. Discover now