Posunuli sme sa v čase, 5. Ročník Andromendy. (Väzeň z Azkabanu)
,,To dúfam nemyslíte vážne!" Vykríkol rozhorčene Percy. Všetci traja naraz pretočili očami.
,,To je proti pravidlám! Zas to robíte! Toto dievča určite nebolo tak zkazené keď ste sem došli!"
,,Bola ešte horšia, pán Weasley." Povedal Remus Lupin, ktorý práve šiel okolo.
,,Daj nám pokoj!" Vyštekla Andromenda. Odkedy Sirius Black utiekol z Azkabanu , bola nanervy. Nielen že sa jej zrazu každý bál , vedela že je nevinný a keď ho chytia , už ho neuvidí nikdy.
,,Andy, prestaň, nerozprávaj tak so mnou." Pokarhal ju ako malé dieťa.
,,Daj mi pokoj! NEROZUMEL SI?! NEROZPRÁVAJ NA MŇA!". Vykríkla. Remus si povzdychol a odišiel.
,, Andromenda! Zbláznila si sa ?!" Vyletel na ňu Percy.
,,Ja zatiaľ nie, ale keď si budeš aj naďalej toľko leštiť ten debilný odznak, raz ti z tých výparov prepne." Odpovedala vcelku pokojne , ale stále bolo počuť že je schopná skočiť cez stôl a uškrtiť ho.
,,Takto so mnou rozprávať nebudeš !" Percy nafúkol líca ako žaba.
,,Keby nedoliezaš za mojími bratmi , nerozprávala by si tak na mňa." To už nevydržala, skočila po ňom , tesne sa vyhla Fredovi a Georgovi aby ju chytili . Percy nestihol ani žmurtnúť , už ležal na zemi. Andromenda na ňom sedela a mierila na neho prútikom. Percy sa tváril vystrašene, veď kto by nie , môže byť dievča , aj maličké ako je ona ale to neznamená že to nevie s prútikom. Fred a George ju chceli od Percyho odtiahnuť, ale ona cez plece poslala dva krát petrificus totalus.
,,JA ZA NIKÝM NEDOLIEZAM! " To už Remus bol znova pri nej , a snažil sa ju ukľudniť. Neskoro. Mágia, ktorá sa nahromadila ,praskala , najbližších ľudí odhodilo a Andromenda odpadla.
***
Zobudila sa o pár dní neskôr. Ležala na ošetrovni.,,Oh, no do p-" začala ale vďaka Bohu nedokončila.
,,Andy!" Vykríkol niekto šťastne.
,, Freddie! Bež pre profesora Lupina!"
,,Georgie? Šakže sa niečo stalo aj Percymu?" Spýtala sa .
,,Jemu jedinému sa nič nestalo." Oznámil . Povzdychla si a otočila sa na neho.
,,Bol z toho psychicky na dne, vôbec nespal a kade chodil tade hovoril že je to celé jeho vina. Spala si totiž až dva týždne." Čiže nakoniec to nebolo pár dní ako si myslela.
,,Madam Pomfreyová povedala že keď sa zobudíš môžeš ísť preč , ale Lupin povedal že po teba príde. Myslí si že z jedným z nás chodíš."
Andromena sa začala smiať tak že sa skoro zadusila.,,Mám vás rada chlapci ,ale páči sa -" Dnes už po druhý raz ju niekto prerušil. Tentokrát to bol jej otec .
,, Andromenda ! Si v poriadku! Tak som sa bál! " Znel ako pani Weasleyová . Andromenda len svižne vyskočila na nohy. Najprv sa naschvál zamračila , premerala si Remusa pohľadom a potom sa rozbehla a poriadne ho objala.
,,Dojemené."
,,Sklapni Freddie." Odbila ho. Potom sa odtiahla , otočila sa oboch chlapcov chytila za ruku a vydali sa smer chrabromilská veža. Keď boli dosť ďaleko a George si bol istý že ich Lupin nepočuje otočil sa na Andromendu .
,,Kto?" Jej líca nabrali rúžovú farbu a hlavu sklonila k zemi.
,,O čom sa bavíme?" Opýtal sa Fred , keďže tam nebol.
,,Andy nám konečne povie kto sa jej páči." Prezradil George. Práve prechádzali okolo skupinky siedmakov a Andromenda zružovela ešte viac. Samozrejme že si to chlapci všimli a otočili sa na skupinku.
,, Čiže siedmak? " Oboch ich za kravatu pritiahla nižšie, bola vážne malá, aby im zašepkala: ,, Oliver Wood." Obidvaja v úžase vypleštili oči.
,,Myslíš toho metlobalom posadnutého chlapca , ktorý nám je schopný plán na hru rozprávať aj päť hodín?" Spýtal sa pre istotu George. Fred jej položil ruku na čelo akoby kontroloval či nie je chorá.
,,Teplotu nemá , WOOD!" Povedal najprv potichu a potom zvrieskol tak ,že Andromenda vyskočila od ľaku. Oliver sa na nich otočil , prekvapený skutočnosťou že od neho niečo chcú. Andromenda si zase priala aby sa prepadla pod zem.
,,Ja ťa tak nenávidím Fred Weasley." Hlesla keď sa Oliver pomalým krokom došuchtal k nim.
,,Andromenda -au- by- au-rada-AUU- ANDROMENDA!"
,,ZAVRI ÚSTA! TICHO!TICHO ! TICHO! TICHO! VEĎ UŽ BUĎ KONEČNE TICHO!" Vrieskala keď sa Fred zubami nechtami chcel Oliverovi vysvetliť že sa Andromende páči.
,,A preto by si ju mal pozvať von." Dokončil George .
,, PREČO NEMÔŽETE BYŤ RAZ TICHO!? JA VÁS TAK NENÁVIDÍM!" Zvirieskla znova a otočila sa na odchod tak prudko až jej zavial plášť.
,,Aj my tá máme radi!" Zavolali za ňou ,pri čom sa otočili späť na značne nechapajúceho Olivera.
,, Prepáč, očividne má zlú náladu, mesiačik sa chystá vykuknúť." Zavtipkoval Fred.
,,Ja ťa stále počujem Frederic! Beriem si mapu!"
,, Samozrejme, zlatko." Odpovedal George . Teraz už bol Oliver perfektne zmätený.
,,Čo sa stalo?" Spýtal sa nakoniec Oliver. ,,Ak sa chcete vyhnúť tréningu ani to neskúšajte."
,, Vôbec nejde o nás , Sarah-"
,,Chcel si povedať Andromende , Georgie ."
,,Sa páčiš, ale očividne sa hanbí , je rozkošná nie ?"
,, Áno, teda , kúsok, Merlin ,počkať ČO?"
,,Zamilovala sa do teba." Počkali kým predýcha šok , aby mu ešte niečo povedali ale on ich predbehol:
,,Ja si myslím že sa hanbila za vás ."
Dvojčatá boli tak vyvedené z miery že si vôbec neuvedomili že odišiel takým istým smerom ako Andromenda.O asi dve hodiny neskôr sedeli v Chrabromilskej klubovni , prišiel k nim Oliver so zúfalím výrazom.
,,Neviete kde je Andromenda? " Spýtal sa a znel tak isto ako vyzeral. Presne v tej chvíli sa otvoril portrét a do miestnosti vošla menovaná aj s fľaštičkou žiarivo modrej farby.
,,Kde si bola ?"
,,Šla som si kúpiť farbu na vlasy, už mám odrasty."
,, Potrebujem s tebou rozprávať!" Vykríkol Oliver. Andy vyzerala že sa rozhoduje medzi možnosťou odísť alebo ostať s Oliverom.
,, Samozrejme." Povolila nakoniec. Vyšli do chlapčenských spální, kde sa Oliver posadil na svoju posteľ a Andromende nakázal to isté.
,, Dvojčatá mi povedali že -" Andy sa komicky rozšírili oči, a povedala:
,,Nenávidím ich.",, Náhodou , je dobré že mi to povedali, teraz ťa môžem vziať zajtra do Rokvillu."
,,Nerobíš si srandu , že nie?"
,, Samozrejme, že nie." Odpovedal úplne vážne. Andy bola tak šťastná že po ňom skočila a poriadne ho objala. Oliver na chvíľku sedel ako socha , potom však Andromendu objal späť.
,,Čo myslíš, čo tam robia ?" Spýtal sa Fred. Bolo už dosť hodín , a ak chceli zajtra stihnúť Rokvill, mali by ísť spať.
,,Pôjdeme sa pozrieť." A tak obaja vošli do sidmackých spální. Oliver a Andromenda ležali na posteli , Oliver držal Andy okolo pása a spokojne spali. George vybral foťák a urobil jednu fotku . Potom spolu s Fredom odišli.
,,To ukážme Lupinovi." Vyhlásil Fred .
,,Poď , ak si pohneme stihneme mu ju doručiť ešte dnes. " Po pol hodine mali fotku hotovú, poslali ju po sove Lupinovi s odkazom Andy si asi našla frajera, a spokojne odišli spať.
YOU ARE READING
Wolfstar girl
FanfictionAndromenda Sarah Lupinová-Blacková . Od troch rokov , keď jej druhého otca zavreli do Azkabanu , sa začala vymykať spod kontroly. Raz sa však vráti, a ona sa tešila že si ho konečne užije . Možno kým nevíde najavo že sa viac zaujíma o Harryho Potte...