,,Stále to nechápem ."
,, Pretože chlapi nič nechápu !" Vykríkla Andromenda .
,,Vysvetli mi to Andromenda, prosím !" Poprosil Oliver.
,,Nie znamená nie , nezaleitam si s tebou lebo sa KURVA BOJÍM!" Andromenda nadávala zriedkavo , a toto ju muselo poriadne rozčúliť.
,,Dobre , prepáč!" Vyhŕklol prekvapený Oliver.
,, Musím sa ukľudniť." Zamumlala si Andromenda sama pre seba .
,, Problémy v raji?" Ozvalo sa veselo za nimi. Fred , teraz vážne nemám náladu na tvoje blbé vtipy. Pomyslela si.
,,Freddie , nevidíš že Meda je na nervy? Samozrejme že nevidíš , vždy som bol ten múdrejší . "
,, Fred ! George! Dromenda!" Ozvalo sa mierne nahnevane.
,,Lee!" Vykríkli všetci štyria naraz.
,,Zabudli sme , že sa máme stretnúť!" Zvolala Andy. Andromenda sa zamaračila, ešte niečo zabudla.
,,Musím ísť! Idem za ockom!" Bežala chodbami hradu tak rýchlo ako vládala. Dobehla až ku učebni , a zamračila sa keď z nej vyšiel Potter.
,,Ahoj, Blacková." Pozdravil sa jej. Pretočila očami .
,,Zavri ústa , nič o mojej rodine nevieš !"
,, Andromenda! Meškáš!" Vytkol jej Remus. Harry sa posmešne zašekril.
,,Ocko, ospravedlnila by som sa , ale ty sa nehneváš." Odpovedala milo.
,,No poď , mini Tichošlap ."
,,Zase s tým začínaš?" Ani jeden si neuvedomil že ich Harry počúva. On v úžase zabudol zatvoriť ústa. Paní Námesačník, Červochvot , Tichošlap a Paroháč . Preblesklo mu hlavou. Preto George povedal že na ňu má nárok.
,,Myslím že som našla tú šťastnú spomienku." Pochválila sa Andromenda.
,,No tak ju vyskúšame. Zavri oči, predstav si tú spomienku. Dobre teraz expecto patronum."
,, Expecto patronum!" Z Andromendiného prútika vyšla najprv hmla , no za chvíľku sa sformovala. Po kabinete pobiehal krásny vlk. Remus bol milo prekvapený. Nečakal to.
,, Otvor oči." Meda pomaly otvorila oči . Ona sa však netvárila prekvapene ,ale nadšene.
,, Vyskúšaj to ešte raz." Po kabinete znova pobiehal vlk. Andromenda sa rozlúčila , a odišla do klubovne. Po ceste ju niečo napadlo . Oh , áno , Remusa roztrhne.
,, Potrebujem Ginny!" George prekvapením vyskočil z gauča.
,,Pre Merlina, Meda, dostanem infarkt." Pretočila nad ním očami , a vybehla do spálne ktorú obývala Ginny a jej spolužiačky.
,, Ginny! Ostriháš ma?"
,,Teraz?"
,,Áno!" Vedela že Ginny vie dobre strihať vlasy. Prezradila jej že sa to učila na Billovi.
,,Dobre , choď si umyť vlasy hneď som tam !" Rozkázala Andromende. V izbe robila celkom veľký hluk a zobudila Angelinu aj Aliciu. Vôbec jej to nevadilo. Angelina ju mala v zuboch , lebo si myslela že spáva s Fredom , čoz je blbosť keďže má Olivera .
,,Čo robíš?!"
,, Ginny ma ide ostrihať ." To už Ginny stála vo dverách s nožičkami. Popohnala ju do kúpeľne kde ju posadila na okraj vane.
,,Po ramená?" Spýtala sa Ginny. Dromenda však miesto odpovede vytiahla holiaci strojček. Ginny zalapala po dychu.
,, Máš nejakú fotku?" Andromenda prikývla. Podala jej fotku , Ginerva sa poriadne nadýchla a začala strihať. Ginny sa to podarilo perfektne. Andromenda vôbec neľutovala že sa ostrihala , práve naopak , vlasy jej dosť zavadzali. ( Fotka hore , Andy ich má modré)
,, Ďakujem."
,, Kedykoľvek." Usmiala sa Ginny , a spokojná so svojou prácou odišla z izby. Andromenda všetko popratala , vyšla z kúpeľne ,a chystala sa spať keď sa ozvala Alicia.
,,Pane bože, tebe sa to strašne hodí ." Aliciu mala vždy rada . Bola to asi jediná jej kamarátka v jej veku. Usmiala sa na ňu a poďakovala .
,,Myslíš si že sa budeš Fredovi páčiť?!" Vyštekla Angelina.
,,Mne sa Fred nepáči ! Mám rada Olivera!" Vykríkla Andromenda a nahnevane odišla z ich izby. Nešla k Oliverovi alebo Fredovi , či Georgovi. Vyšla z hradu a sadla si na breh čierneho jazera. Sedela a pozerala na pokojnú hladinu. Nepáčilo sa jej keď ju niekto volal šľapka. Angelina to nepovadala priamo ale myslí si to. Andromenda pritom s nikým nespala. Pribehol k nej veľký čierny pes.
,,Otecko." Vydýchla utrápene.
,,Poviem ti niečo čo nevie ani ocko," Nachvíľu sa odmlčala. ,, páčia sa mi aj chlapci aj dievčatá, aj tebe však?"
Pes akoby prikývol. Veľmi sa chcela so Siriom porozprávať , ale vedela že nemôže. Keby niekto náhodou pozeral z okna , bolo by to zlé.,,Kedy sa s tebou budem môcť porozprávať? Zbytočne sa pýtam , veď mi neodpovieš. " Pes jej oblízol líco , akoby jej dával znamenie nech mu rozpráva ďalej.
,, Kedysi som mala hnedé vlasy, vieš prečo som si ich prefarbila? Boli moc obyčajné, veľa ľudí má hnedé vlasy. Ale milujem svoje oči ,ocko povedal že sú sivé ako tvoje. " Pokračovala. Poslednú dobu sa o ňu nikto nezaujímal. Oliver mal sa veľmi sústredil na metlobal, Fred behal za Angelinou a tá jej aj tak neverila že s ním nič nemá , George zase otravoval Aliciu. Predtým mohla napísať Remusovi , ale teraz aj keď mu chcela niečo povedať , vždy narazila na Pottera. Mala pocit že sa Remus zaujíma viac o neho ako o ňu. Mrzelo ju to. Kedysi jej to nevadilo , bola rada mimo záujmu, sama a ľudia si ju nevšímali.
,,Myslím , že si už nikdy nenechám dlhé vlasy. Nepáči sa mi Katie Bellová , vieš nerada nosím sukňe, a nenávidím šaty. Skoro nikdy nenosím uniformu , iba kravatu a hábit. McGonagallová si už zvykla . No , Katie sa mi nepáči , pretože vždy hovorí že dievča musí mať dlhé vlasy a malo by nosiť sukňe a šaty. Dobrú noc , Tichošlap!" Pes veselo zaštekal , a obehol do tmy. Andromenda osamela. Niekto jej prehodil cez plecia mikinu.
,, Prepáč že som ťa zanedbával."
,,Oliver! Mal by si spať aby sme vyhrali!" Pokarhala ho , ale bola rada že sa o ňu konečne niekto zaujíma.
,,Si síce psychicky narušená, ale stále perfektná. " Povedal jej Oliver , a ona nevedela či sa uraziť , alebo to vziať ako kompliment. Nakoniec sa zasmiala a objala Olivera. Pohladil ju po chrbte , a zamaračil sa keď nenahmatal zvyčajné strapaté vlasy.
,,Keď máš vlasy?" Meda sa tichúčko zachichotala.
,, Ginny ma ostrihala." Oliver prekvapene zažmurkal.
,,Poď si ľahnúť , musíš byť unavená."
,,Ostanem tu , stretneme sa na raňajkách." Dúfala že to nevyznelo zle, proste momentálne potrebovala byť sama . Pobozkal ju na čelo a s
,, Dobrú noc'' odišiel. Keď si Andromenda myslela že bude mať pokoj, znova ju niekto vyrušil.,, Andromenda, dievčatko moje , prečo nespíš?" Otočila sa na Remusa , ktorý bol očividne prekvapený. Dromenda sa chcela spýtať to isté, ale keď sa pozrela na mesiac pochopila.
,,Neviem spať , ani ty , zajtra spln." Remus si povzdychol ,zmarmlal tiché lumos,a sadol si k Andromende na zem. Keď sa na ňu pozrel musel sa usmiať.
,,Vedel som že sa raz ostriháš, Sirius si vždy na zlosť rodičov nechával vlasy až po ramená. Čakal som že to urobíš skôr. " Andromenda sa zamračila. Chcela ho nahnevať a on je vpodstate nadšený.
YOU ARE READING
Wolfstar girl
FanfictionAndromenda Sarah Lupinová-Blacková . Od troch rokov , keď jej druhého otca zavreli do Azkabanu , sa začala vymykať spod kontroly. Raz sa však vráti, a ona sa tešila že si ho konečne užije . Možno kým nevíde najavo že sa viac zaujíma o Harryho Potte...