,, Dobré ráno , Andy ." Pozdravil veselo Oliver.
,, Dobré ráno , Oli." Odzradvila , a bolo počuť že by ešte spala. Keď sa po desiatich minútach nakoniec aj vymotali z postele , zobudili celú izbu. Potom Andromenda zmizla , musela sa prezliecť, potom ísť na raňajky , a potom ísť na nádvorie kde sa mali s Oliverom stretnúť. Hneď ako sa obliekla , chela nájsť Freda s Georgom. Našla však iba Olivera .
,,Čakal som ťa , a Fred s Georgom zmizli hneď ako som sa objavil." A tak šli bok,po boku na raňajky. Vošli do veľkej siene , sadli si oproti sebe a začali jesť. Andromenda ako každé ráno ovesné vločky, a Oliver hrianky. Zrazu však započuli strašný krik.
,, ANDROMENDA SARAH LUPINOVÁ-BLACKOVÁ!" Andromenda bola vážne prekvapená , lebo tento krát vážne nič nevyviedla. Bolo jej jasné že je to jej otec.
,,Čo sa stalo ? Alebo inak , čo si vyviedla?" Spýtal sa jej Oliver.
,, Tento krát som vážne nespravila nič." Obhajovala sa Andy.
,,Ideš so mnou!" Povedal Remus a ťahal ju preč z veľkej siene. Po ceste minuli chichotajúceho sa Freda a Georgea. Andromenda už vedela ktorá bije.
,,ČO STE MU POVEDALI!"
,,Poslali sme mu fotku, si s Oliverom rozkošná!" Andromenda sa zdala ešte vystrašenejšia.
,,Oci,nič sa nestalo, prisahám, nerobili sme žiadne ,ako by som to povedala, nemravnosti." Remus zastavil, chvíľu na ňu nedôverčivo zazeral, potom ju pustil. Nikdy to nebolo tak že by sa za ňou chlapci otáčali, bola veľmi pekná to áno, ale báli sa Freda a Georgea ktorý ju chránili ako svoju sestru. Keď sa našiel nejaký čo by sa ich nebál , Andy ho odmietla. Raz , si našla frajera , s ktorým boli až pol roka a zistila že ju celý čas podvádzal. Skončil na ošetrovni , Fred a George mu dosť ublížili .Jeden čas chodila aj s dievčaťom, nikomu to nikdy nepovedala ( Fred a George to samozrejme vedeli) .
,,Neboj sa , teraz musím ísť , maj sa oci. A s vami si to ešte vybavím!" Zavrčala , a potom šla za Oliverom .
,,Čo sa stalo?"
,, Nič."
Sedeli u Troch Metiel, keď sa jej Oliver opýtal: ,, Máš rada metlobal?"
,, Samozrejme."
,, Prečo nelietaš?"
,,Boljím sa výšok. A keď som prvýkrát letela , to bolo v škole, spadla som , bojím sa a hotovo." Potom sa k tejto téme už viac nevracali, Oliverovi očividne došlo že je to niečo za čo sa Andromenda hanbí. Keď odchádzali , a šli späť do hradu , mala pocit že ju nikto sleduje. Pozerala okolo seba , až nakoniec narazila na pár žltých očí. Chvíľku stála a pozerala na tvora, ten nakoniec vyšiel z tmy a ukázal sa . Zalapala po dychu. Nie , to nemôže byť , nie. Pôjde za ockom , hneď a teraz.
,,Oliver,musím ísť , veľmi sa mi páčilo byt s tebou aké teraz musím ísť ! Ahoj!" Povedala tak rýchlo že to pravdepodobne ani nezachytil. Nasledovné sa rozbehla cez celý hrad, a zastavila až pri učebni OPČM.
,,OCI! " Remus vyšiel z kabinetu a prekvapene na ňu pozeral.
,,Nemala si byt s Woodom v Rokvile?"
,,Bola som , bola a sledoval ma , veľký čierny pes , a mal , mal žlté oči."
,, Veľký , čierny pes?"
,,Je to on , myslíš si to?"
,, Myslím , poď sem. Máš záškodnícku mapu?" Vtiahol ju do objatia.
,,Nie, majú ju Fred a George, idem si pre ňu , maj sa ocko." Popriala mu a odišla.
***
,, Chlapci! Potrebujem mapu." Bolo prvé čo povedala .,,Dali sme ju Harrymu , navždy." Priznal George.
,,VY STE JU DALI POTTEROVI?!" Človek by si myslel, že Andromenda by mala mať Pottera rada, no ona ho moc v láske nemala. Čo teraz , mapu potrebuje a Pottera o ňu prosiť nebude. Naklonila sa k Georgovi tak blízko, že keby sa o kúsok pohla pobozkala by ho.
,,Sledoval ma Sirius." Doslova zavrčala .
,,I-idem pre ňu ." Vykoktal George a hneď sa postavil. Andromenda sa zničene zvalila vedľa prekvapeného Freda.
,, Najprv povedal že ju Blackovej nedá, potom mi ju dal. Predsa sa len , máš na ňu väčší nárok." Ako ona nenávidela keď ju volali Lupinová alebo Blacková. Volá sa Lupinová-Blacková. Najviac jej aj tak na nervy liezla tá malá Grangerová. Poučuvala ju ako malé decko. Mala veľmi dobré známky, pri jej otcovi to inak ani nešlo. Prehľadala celú mapu , ale meno Sirius Black nenašla.
,,Ešte sa na nás hneváš ?"
,,Na vás sa hnevať nedá." Povedala a oboch pobozkala na líce.
***
Rozhodujúci zápas sezóny sa blížil, bifľomor proti Chrabromilu. Andromenda Olivera (s ktorým začala oficiálne chodiť) ani dvojčatá skoro vôbec nevidela . Oliver určil tréningi na každý druhý deň . Nebyť toho že sa museli striedať s bifľomorom, boli by tam každý deň . Andromenda sa začala viac venovať škole, teda domácim úlohám . Cez prázdniny si vždy naštudovala učebniče , keďže Remus bol zásadne proti aby šla k Weaslyovcom. Práve teraz šla pozerať na tréning , keď ju zastavil nejaký Bystrohlavčan.,,Čo chceš?!" Vyštekla. Už teraz meškala , nikdy nebola dochvíľna.
,,Je ti jasné že chodíš s najväčším idiotom na škole? Nie? Škoda , mohli by sme byť spolu." Na ňu mohli nadávať koľko chceli , nič to s ňou neurobilo , ale ak sa nikto odvážil nadávať na nikoho koho má rada , bolo zle. Na prvý pohľad bola maličká , podľa niektorých rozkošná , ale vedela sa tak pobiť ,že by si človek myslel že dotyčný sa pobil so starším chlapcom. Prvý krát sa pobila s Angelinou, keď jej ako aj Percy povedala že dolieza. Bolo to už v prvom ročníku. Odvtedy sa pobila už aspoň 20-krát. Nikto nikdy nepovedal že ho zbila ona. Skočila po chlapcovi , spadol na chrbát ,lebo si očividne nemyslel že po ňom skočí. Opakovane mu päsťami bila do tváre. Už mal roztrhnutú peru, a pravdepodobne aj zlomení nos. Začal sa brániť, a Andromende rozbil peru. To ju rozúrilo ešte viac , a využila toho že na ňom sedela . Kopla ho medzi nohy , presný zásah.
,,Ty suka !" Zaskučal. Andromenda sa postavila , a nechala ho tam ležať. Ani si neutrela krv. Tréning aj tak zmeškala, tak čakala pred štatňou. Ako prvý vyšiel Oliver, keď ju uvidel , zamrzol v pohybe. Stál tam a pozeral na ňu , až kým nevyšli Fred a George.
,,Kto tentokrát? A zabudla si si zotrieť krv." Povedali naraz .
,, Nejaký Bystrohlavčan, pravdepodobne šiestak."
,,Počkať, ty si to dievča, o ktorom sa hovorí že sa tak dobre bije ? To aby som ťa nenaštval." Zažartoval Oliver.
,,Naštveš ma ak na mňa budeš čumiet." Odbila ho. Andromenda vytiahla vreckovku a utrela si krv. Peru mala trochu opuchnutú, ale to prejde.
,,Teraz ideme." Zavelila a ťahala ich ,teda iba Olivera a Georgea, preč. Keď prechádzali tou chodbou kde zbila chlapca, všimli si hlúčik študentov. Chlapec tam stále ležal , a držal si zasiahnuté miesto. Prepchala sa cez dav a naklonila sa nad chlapca.
,,Bolí to veľmi? Pomôžem ti poď. " Povedala milo a natiahla k nemu ruku . Fred a George sa išli popučit smiechom. Oliver nechápavo zízal na Andromendu. Samozrejme to robila aby nepadlo podozrenie na ňu.
YOU ARE READING
Wolfstar girl
FanfictionAndromenda Sarah Lupinová-Blacková . Od troch rokov , keď jej druhého otca zavreli do Azkabanu , sa začala vymykať spod kontroly. Raz sa však vráti, a ona sa tešila že si ho konečne užije . Možno kým nevíde najavo že sa viac zaujíma o Harryho Potte...