To že ťa nemám rada neznamená že ti prajem smrť

164 7 4
                                    

Andromenda na prekvapenie všetkých ktorých ju hľadali , stále sedela na brehu jazera ako povedal Oliver. Stále pozerala na pokojnú hladinu . George sa ponúkol že po ňu pôjde , keďže mu Alicia vpodstate dala košom ,a ostatný boli vystresovaní zo zápasu. Chvíľku pozeral na postavu cudzieho dievčaťa ktoré sedelo na brehu jazera , až o chvíľu si uvedomil, že je to  Andromenda. Pane bože , ty si taký debil George, Ginny ti povedala že ju ostrihala! Pokarhal sa v duchu. Vedel že bude protestovať, že na raňajky nejde, tak ju chytil za pás , na čo prekvapene vykríkla , a prehodil si ju cez rameno.

,, Georgie , daj ma dole! Hneď!" Prsotestovala ,a pri tom ho búchala do chrbta.

,, Nerob, to bolí, nechcem byť tvoja ďalšia obeť!" Andromenda vážne prestala, a  zachichotala sa. Teda skôr sa dusila ako sa smiala. Mal pre ňu slabosť, zapieral to , veď má Olivera , ale vedel že Fred to cíti , a teraz keď s ňou takto vojde do Veľkej siene , mu daruje vševediaci pohľad. Teraz mu Andromenda visela cez rameno ,a rezignovane sledovala vzdialulúce sa jazero.

,,George? Vieš že ťa mám rada ?"
George sa usmial .

,,Aj ja ťa mám rád Andromenda. "

,,Nechápem ako my mohli dať také dlhé meno . Prečo som sa nemohla volať napríklad Ella alebo Alessandra ? Alessandra nie , to je tiež dlhé. Vieš ako sa bude volať raz moje dieťa ? Wolfie!" Dromenda sa znova dostala do stavu kedy sa rozpráva sama so sebou. Georgovi to však vôbec nevadilo. Práve sa chystal vojsť do Veľkej siene , keď Andy začala znova protestvať.

,, Weasley , vážne ma daj dole !" George však vôbec nebral ohľad na jej slová. S úsmevom vošiel do veľkej siene . Fred mu venoval vševediaci pohľad , a hneď sa začal smiať keď videl protestujúcu Medu.  Oliver na nich prekvapene hľadel. Stále nepochopil Andromendin vzťah s dvojčatami , a niekdy , vážne len niekdy žiarlil. Postavil sa , aby Andy zachránil. Prišiel k Georgovi a vzal si Andromenda on , na čo nespokojne zaskučala.

,,Daj ma dole! Ja nie som žiadna hračka!" Lenže ani Oliver na to nebral ohľad. Andromenda už bola poriadne nasrdená.

,,DAJ MA DOLE!" Oliver mal pocit že ohluchol. Rýchlo Andromendu pustil , aby ho náhodou nekusla , ako to neraz spravila Fredovi či Georgovi. Odstúpil niekoľko krokov dozadu , a ruky zdvihol v obrannom geste. Všetci Weasleyoci sa smiali. Oliver bol síce starší , ale jej by sa bál každý. Darovala jemu, dvojčatám a Remusovi ( pretože jej nepomohol , ale smial sa) nahnevaný pohľad a odišla zo siene.

,, Vlastný otec mi nepomôže! Keď som s Oliverom začala chodiť skoro ho roztrhlo a vkuse do mňa hústil ! Teraz? Teraz sa na mne smeje! A možno na ňom, čo ja viem ?"

,,Ahoj Andromenda!" Pozdravil sa povedomý hlas.

,,Ahoj Luna , ako sa máš?" Usmiala sa Andromenda a jej oči sa stretli s neprítomným pohľadom.

,,Ja sa mám dobre, ale ty si očividne nahnevaná. " Skonštatovala Luna. Andy znova obdivovala jej prehľad v ľuďoch , a aj úprimnosť.

,,Oh , áno som ." Potvrdila nakoniec.

,, Rada som sa porozprávala , musím ísť , možno ešte ostal puding."

,,Tak , ahoj?" Pozdravila Meda , a sledovala dievča poskakujúce do veľkej siene. Musí sa ísť prezliecť. Oliver jej požičal jednej svoj matlobalový sveter na dnešný zápas. Ešte stále nahnevaná sa vydala do Chrabromilskej veže.

,, Andromenda!"  Pretočila očami , a otočila sa. Očividne jej dneska nemal byť dopriatý pokoj.

,, Prepáč, že ťa ruším , ale toto ti mám odovzdať!" Vysvetlila zadýchane Ginny a podala jej malý papierik. Meda slušne poďakovala  a teraz sa už vážne dostala do veže. Papierik len tak hodila na posteľ  a prezlieka sa.  Už chcela ísť na zápas , keď si na neho spomenula. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wolfstar girlWhere stories live. Discover now