başlangıçtan önce, karakter tanıtımı

834 74 75
                                    

____

Yang Jeongin, büyücülüğün yasaklı olduğu bir ülkede, büyüyle doğmuştu.

Yaşamının nedenini ve güçlerini kullanamayacaksa ne yapması gerektiğini bilmeyen bu çocuk, kaderinde şimdinin Prensi, geleceğin Kral'ı Hwang Hyunjin ile beraber yürüyeceğinin farkında değildir.

____

...Karakter Tanıtımı...

▪▪▪

"Yang Jeongin"

Yaş: 19

Görünüş: Siyah ve lacivert arasında koyu renkli saçlara ve koyu mavi gözlere sahip. Sürekli giymeyi sevdiği koyu mavi bir flurı var.

Ailesi: Annesi bir köyde onunla beraber yaşıyordu. Babası onları Jeongin daha doğmadan önce terketti.

Kişisel Bilgiler:

↪Kılıç dövüşünde ve at binmede oldukça kötü.
↪Haksızlığa uğramış birini gördüğünde dayanamıyor. Başına bu yüzden çokça bela alacak.

Fazladan bilgi: Büyü gücüne doğuştan sahip. Normal, yıllarca çalışma sürdürerek büyü yapmayı başaran insanlardan çok daha farklı. Annesinin isteği üzerine saray hekimi Kim Namjoon'un yanına gidiyor. Annesi orada Namjoon sayesinde güvende olacağını umuyor.

▪▪▪

"Hwang Hyunjin"

Yaş: 21

Görünüş: Uzun, sarı saçlara ve açık kahverengi gözlere sahip

Ailesi: Babası Kral Hwang Wang Soo. Annesi o doğarken öldü.

Kişisel Bilgiler:
↪At binmek ve kılıç dövüşü en büyük hobisi.
↪Sonraki Kral olacağı için adaletli olmaya çalışıyor ama fazlasıyla oyuncu bir kişiliğe sahip.
↪Kitap okumayı seviyor. Bu yüzden Namjoon'un kütüphanesine küçükken çokça kaçtığı oldu.

Fazladan Bilgi: Hyunjin'in annesinin ölümü büyünün olduğu dönemlere denk geldiği için aklı büyü konusunda epeyce karışık ama babasının aksine her büyü yapan insanın kötü olduğunu düşünmüyor. Gelecekte Kral olursa, her türden insanın yaşamak isteyeceği bir ülke kurmak istiyor.

▪▪▪

"Jeon Jungkook"

Yaş: 19

Görünüşü: Koyu kahverengi, dalgalı uzun sayılabilecek saçlara ve koyu kahverengi gözlere sahip.

Ailesi: Kral Hyun Soo onun vasisi ancak ailesi bilinmiyor. Hyunjin ile kuzenler.

Kişisel bilgiler:
↪Kılıç dövüşünde iyi ancak at binmeyi sevmiyor.
↪Hyunjin'le garip bir ilişkileri var ama ona değer veriyor.
↪Şahsi hizmetkarı Felix ile daha çok arkadaşça bir ilişkileri var. Ona değer veriyor.

▪▪▪

"Lee Felix"

Yaş: 18

Görünüş: Kahverengi saçlara ve açık kahverengi gözlere sahip.

Ailesi: Saray dışında, başkentte normal tabakadan babasıyla beraber yaşıyor.

Kişisel bilgililer:
↪Sarayda çalışıyor.
↪Jungkook'un şahsi hizmetkarı ama daha çok arkadaş gibiler.
↪Çiçekleri seviyor.

▪▪▪

"Kim Namjoon"

Yaş: 49

Görünüş: Siyah orta uzunlukta saçlara ve kahverengi gözlere sahip.

Kişisel Özellikler:
↪Jeongin'in yaşlarında büyü yapmak için çalışmalar yaptığı biliniyor.
↪Hyunjin'in doğumundan beri sarayda, Kral Wang Soo'nun emrinde çalışıyor.
↪Kitap okumayı çok seviyor. Şifa alanında da bu sayede oldukça yetenekli.

▪▪▪

fate ♙ hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin