4| güven

299 48 40
                                    

Selamlar °^°

Burada merlin izlemiş olarak okuyan biri var mı bilmiyorum birisini görmüştüm sanırım ama düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim. Biraz korkuyorum açıkçası sıkıcı gidiyorsa diye.

Anlaşılmayan bir yer olursa mutlaka sorun, beğenirseniz de minnak yıldıza basarsanız çok sevinirim •3•

Aşağıya Jeongin'in büyü yaparkenki gözlerini bırakıyorum.

Aşağıya Jeongin'in büyü yaparkenki gözlerini bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar 🌌

__

"Kral'ım eğer biraz beklersek Sör Kang'ın yaraladığı şövalye size kendisi bizzat anlatacaktır- Jeongin, şövalye nerede? Neden gelmedi?"

Olanlar beni öyle bir durumda bırakmıştı ki, kafamı duvara sürtmek ya da büyümün olduğunu söyleyerek öldürülmek daha cazip geliyordu. İlk cümlesini Kral'a emin bir şekilde, ikincisini ise bana doğru dönerek, fısıltı şeklinde söylemişti. Fısıldayarak cevapladım. "Şövalye... Öldü."

Yüzündeki, bana bakışındaki hayal kırıklığını görmek, elimdeki şansı yok ettiğimin kanıtıydı sanki. Babasına dumur olmuş bakışlarıyla döndü ve o anda, Kral bağırdı. "Daha ne kadar bekleyeceğiz, Hyunjin?"

Güçlü tutmaya çalıştığı sesiyle, "Şövalye ölmüş, Lordum." dedi ve bakışları eğildi. Kral'ın yüzündeki umursamazlığı ve Sör Kang'ın yüzündeki anlık memnuniyeti görmek ne kadar sinirlerimi bozsa da, şu an düşünmem gereken şey onlar değildi. "Ancak hizmetkarım görmüş, ona da sorabiliriz-"

"Ne yani, sadece bir hizmetkarın sözüyle mi Sör Kang'ı suçladın?!" Kral, sinirle bağırmış ve tüm salon inlemişti. Saray halkı, hemen arkamda, kimisi anlamsız, kimisi korkulu bakışlarla olayı izliyordu. Hyunjin korkak ve haksız konumuna düşecek. Öne çıkmam gerekli.

"Majesteleri, kendi gözlerimle yılanları gördüm-" Sonrasında ise, konuşmamış olmayı diledim.

"Bir hizmetkar ne hakla bu konuşmaya girmeye cüret eder?! Muhafızlar!"

Saniyesinde iki yanıma geçen muhafızlar tarafından kollarımdan tutulmuş ve sürüklenilmeye başlanmıştım. Bir ses araya girdi. "Majesteleri, sırf bunun için genç bir oğlanın cezalandırılmasını istemem." Konuşan kişi, Sör Kang'dı.

Kollarım hâlâ iki yanımdan tutuluyken arkama, onlara baktım. Kral'ın Hyunjin'e olan bakışlarını gördüğümde bunun Hyunjin için çok daha büyük bir sorun olacağını anlamıştım. "Bak, bir şövalye dediğin böyle mütevazı ve cömert olmalıdır."

Sör Kang, konuştu. "Eğer Prens Hyunjin yarınki karşılaşmadan korkuyorlar ve bu yüzden çekilmek istiyorlarsa bunu anlayışla karşılarım, Kral'ım."

fate ♙ hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin