003 - apollon'un kederi, kan ve küller
gözyaşlarım ağlamaktan sonra kalmadı
sonsuza kadar ağlayabilirdim
benim aşkım asla ölmez
------- geçmiş zaman,
"demek sonunda haklı olduğumu kabul ettin, küçüğüm." kronos'un sinsi yaşlı sesi, tanrıça afrodit'in kulaklarında çınlayınca kadın da tıpkı onun gibi vahşetle gülümsedi.
"evet... sen en başından beri haklıydın." kadın, titanın bileklerine dolanmış olan zincirlere uzandı ve bir insanın yapamayacağı eşsiz güçte zincirleri paramparça etti. "yeminimden vazgeçerek seni serbest bırakıyorum ama bunun için bana borçlanıyorsun, sevgili kronos."
"istediğin şeyi biliyorum." dedi titan, gözlerini az önce bileklerine dolanmış ancak şimdi kırık bir şekilde tartarus'un kan renkli toprakları üzerinde duran zincirlere baktı. "beni bu esaretten kurtardığın için sana yardım edeceğim, biliyorsun ki... sana yardım edebilecek tek kişi benim." zaman titanı sinsice gülümsedi,
"apoloon'un aşık olduğu o güzelliği yok etmemi ve evren üzerindeki en güzel varlığın sen olmasını istiyorsun." tanrıçanın dudakları şaşkınca aralandı, karşısındaki titan neredeyse zihnini okumuş olmalıydı. kronos, kadının belini tutarak kendine çekti.
"zihninin içinden en karanlık düşünceleri bilebilirim küçüğüm ama benden korkmana gerek yok, ben her zaman senin yanındayım. isteğin gerçekleşecek." tartarus'tan çıkmak için açtıkları portaldan geçerek afrodit'in jimin'i en son gördükleri yerde belirdiler.
eşsiz güzellikteki çayırın ortasında belirdiklerinde apollon'un sihriyle küçük prensi sakladığını fark etmişti kronos, gür bir kahkaha attı. "zavallı olimposlular, böyle numaralar beni durduramaz." avuçlarında gittikçe büyüyen ışıltılı küreye üfledi ve minik ışıklar sanki bir karahindiba çiçeği gibi çayırın her yerine dağılarak; apollon'un sihrini kırıp geçti ve prensin saklandığı yer ortaya çıktı.
kronos, tanrıçadan uzaklaşarak kendinden emin adımlarla ahşap eve doğru ilerlerken ayağının değdiği her yer alevlerle kaplanıyordu. prensin mutlu kahkahalarının sindiği çayır şimdi alevler içindeyken onun tek bir hedefi vardı.
"jimin..." diye seslendi, sesi baştan çıkarıcı bir tınıdaydı - duyan her ölümlüyü kendine çekebilirdi. "saklanmış prens... neredesin? benden saklanamayacağını biliyorsun ufaklık."
yavaşça evin kapısını açtı ve karşısında asil bir tavırla dikilen prense baktı - genç prensin yüzü ifadesizdi, elleri arasında ağır görünen bir kılıç tutuyordu ve uzun saçlarının arasına tutturulmuş çiçeklerle süslenmiş tokayla ölmek üzere olan birinden daha çok savaşa hazırlanan krallar gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the shadow of venus; vmin
Fanfiction[mitoloji] , tamamlandı bir varmış bir yokmuş, güneş tanrısı apollon, insan prens park jimin'e aşık oluvermiş.