Rozdział 5

74 6 5
                                    

- Co ty tu robisz? Ciebie też zawołali do CEO?

Zapytała się mnie Christa.

- Tak, wiesz o co chodzi? Czy tak jak ja jesteś w niewiedzy?

- Tak jak ty...

Nastąpiła chwila niezręcznej ciszy.

- Idzie Daniel.

Powiedziałam, wskazując głową za Christę.

- Wchodzimy.

Daniel otworzył drzwi i przepuścił nas.

- Dzień dobry

Powiedziałyśmy równo.

- Witam, usiądźcie.

Powiedział nam szef, wskazując na fotele przed jego biurkiem. Daniel stanął obok Lee Soomana .

- Czy Daniel was poinformował o celu naszego spotkania?

- Nie

Opowiedziała Christa.

- Dobrze, a więc teraz  wyjaśnię wam coś. Zauważyłem, że Shenzi jest trochę zagubiona w tym, co się dzieje. Rozumiem dlaczego, jesteś tutaj modelką, a zaczynasz być tancerką. Do tego zaraz przejdziemy. Teraz Christa, wiem jak traktujesz niektórych i liczę, że się poprawisz. Nie pozwolę takiej osobie zostać backup dancer lub trainee. Popraw się, a zostaniesz przeniesiona do wyższej grupy.

- Obiecuję, że się poprawię.

Po tych słowach Daniel uśmiechnął się pod nosem. Podejrzany...

- Dobrze teraz chodzi o ciebie Shenzi. Mam dla ciebie propozycję.

- Zamieniam się w słuch.

- Czy chciałabyś zostać trainee? Szykuję nowy zespół żeński i chciałbym, żebyś wzięła udział w programie. W trakcie tego programu zostaną wybrane pozostałe osoby.  A i Christa, możesz się sama zgłosić przez formularz internetowy, jeśli będziesz chciała.

No to propozycja...

- Szefie, mówiłam już, że nie potrafię śpiewać, a rapować to już w ogóle. Jedyne, co mi trochę wychodzi to taniec.

- Wszystkiego się nauczysz. Będziesz miała zajęcia wokalne, taneczne i jeśli będziesz chciała to rapu też możesz spróbować. Co ty na to?

- Czemu ja i skąd taka propozycja?

- Kiedy składałaś papiery na przesłuchaniach sprawdziliśmy twoją przeszłość, taka procedura, i dowiedzieliśmy się, że byłaś w szkolnym zespole. Obejrzeliśmy twoje występy i popytaliśmy szkoły, gdzie się nauczyłaś tak tańczyć.

Wyjaśnił prezes. Spojrzałam na Daniela, na Christę i spowrotem a twarz CEO. W oczach Christy nie widziałam tej nienawiści, co zawsze. Nie wyglądali na zdziwionych.

- No nie wiem, czy chcę... ale co z moją aktualną karierą?

- Nadal możesz kontynuować karierę, a no i jako trainee nie dostaniesz pieniędzy. Jakbyś zadebiutowała i tak miałabyś sesje zdjęciowe, a nawet może więcej. Popularność marek, z którymi współpracujemy też byłaby większa. Każdy by dostał więcej niż wcześniej.

Będę musiała znaleźć pracę... Mniej sesji w okresie trainee oznacza mniej pieniędzy, a ja i tak ledwo opłacałam mieszkanie.

- Mogę nad tym pomyśleć jeszcze?

- Masz czas do jutra, po pierwszym treningu przyjdź tutaj od razu i daj mi odpowiedź.

- Dobrze.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 17, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Do you wanna be my best friend?	|| Mark LeeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz