البارت 35والأخير🌝( نعم احببت حياتي ) 🍓
بقلم / جهاد عبد الرحمن ❤🍓
_________________
*السلام علي قلبك حتي يطمئن*
. نحن لا نعرف بعضنا أبداً ولكنني أحببت أن تتلقى رسالة من شخص غريب وعابر ، أتمنى لك يوماً مليء بالرحابة والإنشراح والخفة وأن يصادفك اليوم خبر سعيد يعيد لروحك الحياة ويجعلها تبتهج قد يكون الله سخرني إليك حتى تبتسمِ."💜♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♡♡♡♤
: {يَومَ لا يَنفَعُ مالٌ وَلا بَنونَإِلّا مَن أَتَى اللَّهَ بِقَلبٍ سَليمٍ}
#حتى_لا_يُهجر♥️
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
: {وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ}
#حتى_لا_يُهجر♥️
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>أدم شال ايد حياه من حوليه
أدم: متستغليش حبي ليكي يحياه واطلعي دلوقتي وسبيني
حياه بزهق : ماشي
حياه طلعت فوق وهيا مدايقه ومش عارفه تعمل ايه
اما ادم .....
أدم فضل قاعد تحت فتره كبيره زي عاته اليومين الي فاتو بمعني اصح بيفضل بعيد عن حياه علشان هوا عارف نفسه لو فضل قريب منها هيضعف أقدامها ومش هيعرف يطول عقابه ليها ...أدم طلع فوق وفتح باب الاوضه ودخل لقي حياه نايمه راح قدامها وقعد يبوصلهاويشبع من ملامحها ومشا ايده علي خصلاط شعرها الحريري ومال عليها وطبع علي خدها قبله وهنا حياه فتحت عيونها....
أدم بصدمه :انتي صاحيه
حياه : ايوه يفندي مش انتا بقا مخصمني جاي تبوسني ليه وتلعب في شعري واكيد كنت بتخليني انام كل يوم وتعمل كده صح....
أدم بيكتم ضحكته: براحتي اعملي الي انا عايزه....
حياه بغيظ : لا مش براحتك مش انتا مخاصمني
أدم: بردو اعمل الي انا عايزه ونامي بقا علشان هزعلك....
حياه بغيظ منه وصوت عالي قامت وقفت علي السرير وحطت اديها علي خصرها : وحيات امك يعني ايه يعني هوا انتا تخاصمني وتعاملني ببرود وتخليني انام وتعمل كده ....
أدم بيقرب من حياه وحياه بتبعد...
حياه بخوف : في ايه
أدم قرب منها وبنبره جاده : صوتك ده ميعلاش عليا انتي فاهمه ...وانا اعمل الي انا عايزه وانتي تسكتي خالص ومش عايز اشوف لسانك الطويل ده بيتكلم... وكمل بخبث : والا بقا...وبنظرات جريئه لحياه وحط ايده علي شعرها بيلمسه....
أدم: والا بقا مش عارف هعمل ايه ..
حياه بخوف نزلت تاني نامت علي السرير وغطت وشها بالبطانيه وبتتكلم من تحتها :ماشي خلاص خلاص انا هنام....
أدم وهوا بيكتم ضحكته عليها : شاطرهوتاني يوم الصبح ادم قام من النوم وراح يجيب هدوم ليه واخد دش ولبس بنطلون جينز وقميص اسود ورش عطره المفضل وسرح شعره لتتمرد احدي خصلاته وتنزل علي جبينه وكان في غايه الوسامه... وحياه كانت متابعه حركته وهيا مدايقه ومتغاظه منه وهوا عارف وبيكتم ضحكه علي منظرها..... وتصرفتها الطفوليه ....
أنت تقرأ
نعم احببت حياتي
Romanceهي جميله ورقيقه تريد العيش بسلام بعيدا عن طغيان من يريد أن ينتهكها وهوا قاسي ومغرور كاره للحياه ولاكن تاتي هي لتجعله يعشق الحياه لوجودها بها. فهي اصبحت حياته ( نعم احببت حياتي )