Hep böyle miydi? Dünya hep böyle miydi yoksa ben mi çok pozitiftim?
"Ben güçlüyüm yani vermem gereken bir mücadele var."
Belki de sadece daha anlayamayacak kadar küçüktüm veya fark edemeyecek kadar saf ve masumdum.
Kurduğum hayaller gerçekten ulaşılabilir miydi yoksa sadece hayal gücüm çok mu genişti?
"Sen de zayıfsın yani yoluma çıkma!!"
Ama ikimiz de o hayali kurmuştuk, ikimiz de çalışmış ve kendimize güvenmiştik. Aramızdaki fark neydi?
"Bir sonraki hayatında bir özgünlüğe sahip olarak doğabileceğine inan."
Evet, biraz saçma bir soruydu farkındayım.
"Ve son şansını da değerlendirebilmek için git bir çatıdan atla."
Bana destek vermesini beklemiyordum zaten. Bu hiç "Kacchanlık" olmazdı. Ama o zamanlar bunun zorbalık olduğunu anlamamıştım.
"Hayalleri ne kadar derin bir şekilde çatlarsa onları tamir edememe olasılığı da o kadar artar."
O muhteşem. Müthiş bir özgünlüğü var ve her şeyde yetenekli. Onu hep ulaşılması gereken bir hedef olarak gördüm. Çünkü onu geçebilirsem herkesi geçebilirdim, değil mi?
"Gerizekalı!!"
Saçma, her şey çok saçma! Eminim bunu yaşayan tek kişi ben değilimdir yani umarım...
Dur... hayır! Yani tabii ki başkalarının da bunları yaşamasını istemem.
Ufffffff sadece... bıktım.-Midoriya İzuku
...
Bu bir "canon divergence au" kitabıdır. Yani animede/mangada gerçekleşen bir olay farklı yaşansaydı sonuçları ne olurdu gibisinden bir paralel evren diye düşünebilirsiniz.
Ama ana karakterin farklı olması, o her şeyi değiştirecek anahtar değil. Bu sadece anlatımı benim açımdan kolaylaştırmak ve marjinal bir hava katmak için.
Yaklaşık yarım yıl önce başladığım ve 3 tane 1000 kelimelik bölüm yazmış olmama rağmen yayınlamadığım ve sonra da bıraktığım bu kitap için büyük planlarım var.
Hem mükemmeliyetçi hem de tembel olmamdan kaynaklanan küçük aksaklıklar yaşanmaz diyemeyeceğim ama bu sefer kararlıyım.
Ayrıca ayrıntılara çok takılan bir insanım o yüzden yazım yanlışı gördüğünüz yerde uyarmaktan çekinmeyin. Ben zaten günde yüz kere okuyorum yazdıklarımı ama gözümden kaçabilir.
İki saattir bir şeyler ekleyip değiştirip duruyorum ama artık bitirdim, bırakıyorum, gerisi size kalmış.
İyi okumalar, iyi eğlenceler :)
-Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıf ?!
Fanfiction"Ne zamandan beri aynı seviyede yarışıyoruz?" Spoiler: Başından beri :) . ((((!!!DİKKAT!!!: BU KİTAP DAHA TAMAMLANMAMIŞTIR!!!)))) Nedenini en altta açıkladım. Bu kitap ilk zamanlarında başka bir yolda ilerlerken şimdi yönünü değiştirmiş durumda. Yıl...