Puan:8.9
Tür: Komedi,Aksiyon
Bölüm: 13Konu: Başka yerlerde çok kısa anlatmış ama şöle söliim 4 manyak suçlu HSKSHSKSHSJS hapishanelerden kaçmak gibi bir hobileri var sorgulamayın yakında öğreneceksiniz HSJSHKAAKKSKS sonra işte bunların hepsini kaçması en imkansız hapishane koyuyorlar birde yani hepsi ayrı ayrı da kapatılmıyorlar aynı odada BAKSHSKSJKSJSK SONRA BU MANYAKLAR KOMBO OLUYORLAR TABİ- Kaçabiliyorlar mı siz görün hehehe~
Not: Farkettiniz mi emin değilim ama burası bir kalite kokuyor birde underrated anime~ kaliteli olan benim underrated oland- ÖHM- YANİ DEMEK İSTEDİĞİMİZ İKİMİZ YANİ- E-ehm başlığa tıklayıp geldiğine göre zevklisin demektir..~ Oh yada hala anime avında mısın ? Bunu aslında 1 2 yıllık animeciysen arada bi denk gelmiş olabilirsin ya. Ama çok çok çok az konuşuluyor ve sebebi resmen yok abi. HERNEYSE ANİMENİN İYİLİĞİNİ GEÇTİM YANİ HANİ ANİMENİN KENDİSİ ZATEN Bİ GARİP İZLENMELERİ DAHA DA GARİP-
BUNE LAN BUNE- 13 MİLYON İZLENEN AMV Sİ VAR KONUŞANI YOK
DNKSSHKSJSKJSKSDNDKSHSKSJ HOW IS THIS EVEN POSSIBLE- Cidden nanbaka japonyanın en bilindik sırrı felan herhalde- The untameddaki harika sakladıkları Wei × Lan Zhan bromance'i gibi aynı JDDKNDSN HERKES BİLİYOR ANASINI SATAYM AMA HERKES BURUN ALTINDAN ANLAMAMIŞ GİBİ YAPIYOR NDDKJDKDJS ARKADAŞLAR- PLİS DONT DO İT- VALLAHİ HÂLÂ 2. SEZON ÇIKMASI İÇİN OY VERMEYE ÇALIŞIYOR HERKES GİDİN İZLEYİP OYLAYIN AW- hayır benim zaten önceki önerdiklerimi okuyorsanız ilginç konulara, ilginç konularda diilse ilginç bir ilerleyişe veya ilginç müziğe/ stile sahip şeylere bayıldığımı anlamışsınızdır- Vallahi bu prison school gibi çöp değil HSKSHDKDJ içiniz rahat olsun~ ama birde şu varki cidden sinir oldum ben.. ÇÜNKÜ BU ANİMENİN SADECE İLGİNÇ Bİ KONUSU YOK. GOD TİER Bİ OPENİNG İ VE ART STYLE I DA VAR FULL PAKETMK DAHA NE İSTİYORSUNUZ DNDJSKSJSK bu etkenlerin 1 tanesi bile insanın izlemesi için sebep değil mi anlamadım tiplerine bakın şunların hüü çok dadlular bide T_T en azından opening i dinleyin.. DİKKAT: plot twistten öleblrsnz BSMSBSKDBDKHD neys ÖHM ii seyirler~
Bu harika openingi ♡
Buda bi amvsi uwu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina Da İzlenecek Underrated Şeyler Rehberi
Teen FictionArkadaşlar dizi önerileri 《 🎬 》 Manga önerileri 《 📓 》 Kitap önerileri 《 📚 》 Olarak gösterileceklerdir. x) DİKKAT BL GL VS. DE İÇERİR ! Onların yanında Bl Gl die yazıyor zaten- Diğerlerinin çoğu da Bromance felan ama olmayanlar da olabilir tab...