pro: modrookabarca
Pohled Changbina
Šli jsme vedle sebe nikdo nic neřekl, vládlo mezi námi takové zvláštní ticho. Nebylo to trapné ticho, ale takové, které nikdo nechtěl zkazit.
Měli jsme namířeno do naší oblíbené kavárny. Došli jsme tam a udivili jsme se jak je to tam narvané, ale naštěstí jsme našli stůl úplně vzadu u oken. Sedli jsme si chvilku jsme na sebe hleděli a přemýšleli jak začít konverzaci.
V tom za námi došla servírka a zeptala se co si dáme. „ Já bych si dal vanilkové Latte a tiramisu." řekl Lix „A já si zas dám zelený čaj a čokoládový cheesecake." Řekli jsme servírce ona jen kývla v souhlas a odešla.
Mezitím než nám to donesli jsme se nějak zakecali. Až nám donesli zákusky a nápoje jsme poděkovali a zase se zapojili do velice "výživné" konverzace. Až jsme to snědli a dopili jsem vstal od stolu a šel to zaplatit za oba. Ale Felix byl proti a říkal že si to zaplatí sám, ale já jsem trval na svém že to vezmu za oba. Dohadovali jsme se tam tak 5 minut než jsem měl poslední slovo a tím to zhaslo.
Byli jsme na cestě do parku a mezi námi panovalo klidné a příjemné ticho. Před branou parku byla zmrzlina. „Hej Changbinnie dáme si zmrzku?" řekl přesládle Felix. „OK můžeme, ale ať ti pak není blbě." Já se docela divím že se cpe sladkostmi, fastfoodem a dalšími blivajzi a nepřibere ani kilo a má takovou božskou postavu. Dali jsme si vanilkovou a jahodovou. Šli jsme cestičkou po parku a sedli si na lavičku u jezírka.
Tam jsme potichu lízali zmrzlinu a poslouchali zpěv ptáčků na sakurách (japonská třešeň). Rozhodl jsem že to příjemné ticho prolomím. „Že to tady je pěkné." Dobře Changbine lépe jsi začít nemohl. „Jo je to tady nádherné, klid, ticho a šum stromů spolu se zpěvem ptáčků." Řekl klidně Lix. Tak jsme se nějak rozpovídali a Felix zrovna mluvil nějaký jeho fakt o zubařích a já ho vůbec nevnímal.
Jen jsem přemýšlel jak říct jednu jednoduchou frází, která však může změnit vše a to je miluji tě.Pohled Felixe
Když jsem mu vyprávěl zajímavý fakt o zubařích vůbec mě nevnímal. Přestal jsem mluvit a vyčkával co udělá, ale neudělal nic furt nad něčím přemýšlel. Zkusil jsem na něj promluvit, ale marně furt nevnímal tak jsem se rozhodl pro něco co jsem mu chtěl udělat už dávno. Dal jsem mu krátkou avšak sladkou pusu. On už začal vnímat a vzpamatovával se z toho co jsem mu udělal. Koukl se na mě byl celý červený a já samozřejmě taky. „Miluji tě Changbine."
Pohled Changbina
On mě fakt políbil a ještě mi řekl miluji tě. Jsem neskutečně šťastný. Políbil jsem ho na zpět, ale tentokrát vášnivěji a zapojil jsem i trochu jazyk. On tam seděl ze začátku nespolupracoval, ale pochvilce začal spolupracovat. Odpojili jsme se až nám došel vzduch. „Taky tě miluji Felixi." Řekl jsem mu s úsměvem na rtech. On se usmál a začervenal propletl si se mnou prsty a položil mi hlavu na rameno a koukal se na jezírko. Já jsem se usmál políbil ho do vlasů položil mu hlavu na hlavu a koukal spokojeně také na jezírko s milovanou osobou.
______________________________________________
Čus bambus
Toto je pro modrookabarca
Pardon že to trvalo tak dlouho ale neměla jsem náladu a fantazii.
Doufám že se líbilo.♥️
Můj ig @_kravackovaa_
Klid, mír a lásku.
Zatím čus.