Minho a Felix

89 4 1
                                    


„Dobry den co to bude pane?" Lixi přicupital ke stolku, kde sedí mladý a sympatický kluk. „Oh, dobrý den." Usměje se „ máte tu brownies?" Šeptne poněkud stydlivě. Blonďáček se usměje nad jeho stydlivým chováním „ máme pane" „mohl bych prosím?" Blonďáček se zahihňá „ samozřejmě, hned to přinesu" odcupita někam dozadu a po chvilce to přinese i s kávou...„um...ale já si neobjednal kávu" koukne na jeho jmenovku „Lixie~" „je to na účet podniku...pane" usměje se sladce. „ dobře, tak děkuji" mrkne na něj a začne si pochutnávat na věcích, které si objednal.   

  Minho tam byl až to zavírací doby. „pane už budeme zavírat" řekne trochu nervózně blonďáček. „pardon...ale tady je tak pěkná a hodná obsluha, že se mi nechce nikam" blonďáček se pousměje a zčervená. „a vůbec...Vánoce nemám s kým slavit takže mi to tak nevadí...", „tak... pojďte semnou pane" „Minho...jsem Minho" „ dobře Minho... vlastně jsme na tom stejně" „ vážně? To je nemilé" „trochu je no..." Minho se zvedne, odnese věci dozadu a pomůže Felixovi zavřít kavárnu. „Kam teď Minho?" „Pujdeme ke mně jestli nevadí" „ne neva" rozejdou se k Minhovi.
„ Víš, že Minho zamilovaní trvá 4 minuty?" „no teď už to vím no...a platí to?" „no...u mě ano" Uculi se. „a do koho?" Začne sněžit a oba se zastaví. Felix pohledne nahoru. „Jmelí..." Minho koukne taky „uhm jmelí..." Oba si pohlédnou do očí. Minho si ho přitáhne za pas a začne ho vášnivě líbat. Užívají si společné chvíle ještě dlouho dokud jim nedojde vzduch. „z-zamiloval jsem se do tebe minho" blonďáček zakašle a obejme ho. „jsi pěkný vánoční dárek" „to ty taky no" usměje se. 

Dojdou k Minhovi „UWU TY MÁŠ KOČIČKYYYY" „jojo mám, běž se zatím s němi mazlit" uteče se za němi mazlit. „Milé" uběhne pár minut a Minho zavolá Lixiho k jídlu. „sushi?" „promiň ale já kapra nemám rád heh...a toto je taky zpolovic ryba" Blonďáček se zasměje a začnou jíst. No po vánoční večeři hačli k televizi a oba usnuli spokojeně u pohádek.
_____________________________________________
Helou helou. Jsem zde po sto letech.
Přeji veselé Vánoce ⭐ a hodně dárků pod stromečkem 🌲
Tak zase příště papa ♥️

RANDOM ONESHOTSKde žijí příběhy. Začni objevovat