( při rozhovoru Minho tučně Jisung klasicky)
Minho pov
Dnes do naší třídy došel úplně nový a kur-....ehm moc pěkný kluk. Když došel před tabuli se představit nemohl jsem z něj pustit zrak. Ty jeho vlasy, oči, rty...ummm nádhera. Vypadá jak malá veverka. Očima jsem sjížděl pomalu dolů a ta jeho prdel no pardon ale prostě mňamina rád bych si sáhl ale bohužel hold to tak nějak nejde nevím totiž jestli je gay a i kdyby byl tak...kašlu na to o přestávce si plácnu. Ještě chvíli jsem ho pozoroval než jsme se střetly pohledy. Hned zrudnul a trochu se usmál a já samozřejmě jsem se ušklíbl. Hehe.
Jisung pov
Stál jsem před tabulí a představoval jsem se. Byl jsem uplně nervní. Nemám rád když se musím představovat bojím se co si o mně pomyslí ostatní ale na venek to nedávám na jevo musím vypadat seběvědomně. Ušklíbne se v mysli a pokukuje po třídě až do doby kdy se střetne pohledem s Minhem. Oh wow ten je pěkný...kurv-...kurňa neslintej Jisungu to se nesluší ale jako on prostě vypadá jak bůh to se nedá jen tak neslintat...proč se mi honí v mysli takové prasárny? Musím se nad tím trochu zastydět a ze stydu rudnu. To je trapas. Až jsem se dopředstavoval tak mě učitel poslal si sednout do lavice před toho kluka. Hačl jsem si a začala výuka...nudná výuka skoro jsem až usínal když v tom mi na lavici přistála kulička z papíru, kterou jsem hned rozbalil a nestačil jsem se divit co na ní bylo napsané..."Nešel by jsi na kafe? Protože já mám rád roztomilé klučíky jako to kafe...plné smetany." Chvilku mi v hlavě šrotovalo co to znamená. To je hovado řekl jsem si v duchu ale musel jsem se začervenat jak nad tou trapností tak nad tou představou.
Minho pov
Koukl se na to klučina hehe. Ale bohužel žádná odezva citím se být uražen no co tak o přestávce si ho někam zatáhnu a poznáme se nějak...a ne nechci být hned za prasáka takže ticho a žádne úchylárny si nevymýšlejte.
Autor pov
Když zazvonilo na přestávku tak se skoro všichni nahrnuli k Jisungovi a vyptávali se na všemožné a on s těžkostí odpovídal. Nakonec se omluvil, že musí jít na zachod zvedl se ze židle a vystřelil rychle na záchod a ne kvůli potřebě ale kvůli tomu, že na něj bylo moc tlaku a musel se uklidnit.
Minho pov
Zvednu se také ze židle a šel jsem za cukrouškem na záchody. Jak jsem tam došel tak jsem ho uviděl u umyvadla jak si oplachuje obličej. Přijdu k němu a jak je nakloněný tak ho plácnu po prdelce."Hochu kdybys byl domácí úkol tak bych tě dělal s radostí na mém stole"
Jisung pov
Když jsem ucítil to plácnutí na mém zadku tak jsem se musel napřímit a kouknout do zrcadla abych věděl kdo to je. Je to ten hezounek hehe ale co vypustil z pusy za prasárnu to mě sakra zarazilo. "Hochu kdybys byl domácí úkol tak bych tě dělal s radostí na mém stole" „C-co prosím!?" musel jsem zakoktat a zrudl jsem, protože to bylo fakt zvláštní a ten kokot se ještě musel ušklíbnout no fakt super. „A ty jsi kdo?" otočím se s nasraným výrazem na něj. „Promiň, že jsem se nepředstavil...jsem Minho." usměje se na mě „Jsi pako" zasměji se. „A to z jakého důvodu?" „Ty balící hlášky jsou fakt pohroma" zasměji se ještě jenou a pomalu odcházím ale on mě chytne za ruku. „ No tak promiň no takže já jsem Lee Minho a rád bych začal lépe...co ty na to?" „No vidíš jak to jde" usměji se zářně „Já jsem Han Jisung i když mé jméno víš" taky se usměje kulišák.
Autor pov
Už uběhl takový týden a ti dva se spolu bavili. Minho zkoušel pořád na Jisungovi jeho trapné balící hlašky a Jisung vždy buď vybouchl smíchy či zrudnul jak rajče nebo ho švihl plnou silou po stehně.