Capitolul III

844 43 0
                                    

Cand am coborât era mama,cu  un barbat,dar lângă el mai era cineva...Era un baiat.

Am coborât încet scările încercând sa nu ma fac de ras.

Cand am coborat scările,exact cand toată lumea se uita la mine m-am împiedicat,noroc de bara de la scări.

Mama: Ea este fata mea,Alice.

Ma pun la masa exact in fata
băiatului si Incep sa fac cunoștință cu ei.

Tatal băiatului :Buna Alice!El este fiul meu,Kevin.

Kevin avea 17 ani,ochi caprui si par blond.

Dupa ce am stat la povesti Kevin cu tatal lui au plecat,dar înainte sa plece mi-a cerut numărul de telefon.

Pe zi ce trecea am inceput sa devenim tot Mai apropiati,iar intr-o săptămana începea scoala.

Clasa a 10 a ,ceva nu prea interesant . O parte mai nasoala era ca m-am mutat si ca nu ma cunoaște nimeni.

Zilele treceau foarte repede.A trecut si săptămana asta.

Era dimineata,m-am trezit somnoroasa,m-am frecat la ochi si m-am ridicat din pat.

M-am dus la baie,mi-am facut rutina si m-am dus in bucatarie.

Eu:Buna dimineata!

Mama.Buna dimineata ,Alice! Esti gata?

Eu:Mdea.

Mama:Hai sa mergem la liceu.

Mi-am luat un mar si am intrat in mașina.Liceul nu era departe,făceam doar vreo 5 minute.

Cand am ajuns la liceu directorul mi-a arătat clasele si m-a prezentat colegilor.

-Dragi elevi,ea este noua voastră colega pe nume Alice.Uite,Alice tu vei sta lângă...Ana.

M-am Așezat in banca si am început sa ne cunoastem mai bine .

Ana:Buna !

Eu:Hei!..deci te cheamă Ana.

Ana:Mda..si pe tine Alice..*spune razand*

Ana era o fata bruneta,cu ochi verzi,destul de înalta si frumoasa.

Prima ora nu am facut-o deoarece profesoara era bolnava.

Am imceput bine ,ce pot zice .

Asa ca Am avut destul Timp sa ma cunosc cu Ana.Urmatoarea ora a fost extrem de plictisitoare.

La prânz am fost la cantina cu Ana,iar Lumea se uita dubios la mine .

Ne-am ales o masa si cand sa ne punem cineva mi-a pus o piedica si am cazut.

Era o fata blonda si inalta,plină de machiaj,cu tocuri si îmbrăcată cu haine de firma,cu niște blăniță.Semana cu un pamatuf.

Ana mi-a spus ca o cheamă Alexandra si ca ea e scârba liceului...populara ,pardon .

Mi-a mai spus ca daca ea cand își face un punct fix il umileste .

Dupa ce am mâncat ne-am îndreptat sper clasa,dar...Alexandra ma ia de par .

Ana:Las-o in pace Alexandra!Nu ti-a facut nimic!

Alexandra:Vai,dar ce esti tu,bodyguard-ul ei? Ce sa zic..ti-ai facut si tu o prietena..

Pe sala trece domnul director si o vede pe Alexandra cu mana in parul meu.

Directorul:Ce se intampla aici?

Eu:Domn' director,stiti,aveam ceva in par si Alexandra doar ma ajuta.

Directorul:Bine Atunci.Duceti va in clase .

Alexandra:De ce mi-ai luat apararea?

Eu:Pentru ca nu sunt asa de Nesimtita precum altii,dar data viitoare nu îți mai iau apărarea.

Am terminat orele si am descoperit ca Ana sta peste drum de mine .

Cand ajung Acasa primesc un mesaj de la...

Iubire sau minciuna ? ||In curs de editare||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum