Kevin nici nu-mi asculta vorbele si sare pe mine sărutându-ma apăsat,eu respingandu-l cum puteam.
Kevin ma săruta,dar l-am împins cu toată forța mea,dar dintr-o data s-a auzit usa.
Era....Max...
Max:Alice ? Ce faci aici ? Nu pot sa cred.Credeam ca suntem împreuna ! Credeam ca ma iubesti !
Eu:Nuu,Max,stai,nu e ceea ce pare !
Max:Am vazut mai mult decat trebuia! Si sa-ti mai zic ceva, Am terminat-o !
Max pleacă din fata mea,îndreptându-se in camera lui,trantind usa.
Kevin se uita nedumerit la mine,cu o urma de 'regret' in urma.
Eu:*suspin adanc* Uite Kevin ! Vezi ce ai facut ? *spun cu capul in pamant,calma*
Kevin tace si ma prinde de mana.Eu il resping.
Eu:Lasa-ma.
Kevin:Uite,in pare rau.M-a luat valul,dar uite,nu te suportam absolut deloc la inceput,dar am inceput sa te iubesc nebunește si..imi pare rau..*spune si imi pune mana pe umăr,apoi pleacă in camera lui*
Eu ma pun in genunchi si incep sa plang.
Ma ridic si ma duc in camera mea unde trantesc usa cu putere si încep sa ..o caut..
Deschid usor dulapiorul prafuit si iau lama cu usurinta.
Ma uit la ea,apoi spun incet cu o urma de regret.
Eu:De cand nu te-am mai folosit ?
Spun incet apoi imi fac o tăietura.
Eu:Aah...doare ca dracu',dar durerea mea e Mai mare.*spun si apoi aprofundez taietura,adancind gaura facuta din mana*
Dupa ce Mai fac vreo 3 taieturi arunc lama in baie si ma uit la Sangele care se scurge pe mana mea*
Eu:Ce-am facut ?
Imi las Sangele sa curga usor pe podea,nepasandu-mi daca se va murdarii.
Ies cateva minute pe hol sa-mi iau un prosop,deoarece eu nu mai aveam,apoi intru inapoi in camera,trantind usa de la camera.
Intru in baie si dau drumul la apa rece,lasand lama pe marginea cadei.
Imi prosopul jos de pe mine,rămânând doar in lenjeria intimă pe care mi-o pusesem si intru in cada cu apa rece si iau lama de pe margine si ma mai tai o data brutal apoi bag mana sub apa lăsând sângele sa se imprastie prin apa rece.
Mai fac 2-3 tăieturi,scotandu niste mici icnete de durere,iar apoi dau drumul lămei din mana,eu afundandu-mi capul sub apa.
~~Perspectiva Max~~
Ma trezesc buimac,observând ca printesa mea nu este langa mine asa ca ma ridic usor din pat,vrând sa-i dau un pupic de buna dimineata.
Ma ridic din pat si ma îndreptându-ma somnoros pe usa.
Deschid usa,iar fix in fata usii era Alice cu Kevin..sărutându-se.
Eu:Alice ? Ce faci aici ? Nu pot sa cred.Credeam ca suntem împreuna ! Credeam ca ma iubesti !
Alice:Nuu,Max,stai,nu e ceea ce pare !
Eu:Am vazut mai mult decat trebuia! Si sa-ti mai zic ceva, Am terminat-o ! *spun plecând,îndreptându-ma înapoi spre camera mea,trantind usa.*
-----
Stau in pat,uitându-ma la tavan si gândindu-ma.
Aud usa ca se trateste,iar apoi nu mai aud nimic.
Poate am fost prea dur cu Alice.Dar,m-a inselat...
Dintr-o data aud din nou usa trantindu-se.
Ok,asta nu e bine.
Ma ridic din pat îngândurat,îndreptandu-ma spre camera lui Alice.
Ciocan la usa,dar nu raspunde nimic si nu aud nimic.
Intru in camera,dar vad ca nu e nimeni..
Ma apropii de usa de la baie si aud niste mici icnete si apa curgand.O nuu..!
Apăsat repede pe clanță,dar vad ca e încuiată.
Eu:Alicee ! Alicee ! *spun si bat in usa* Alicee !
Mai apas de cateva ori pe clanță,dar n-am reusit nimic,Asa ca am spart usa.
Am intrat in baie repede văzând-o pe Alice plină de sange pe fata si pe maini si cu capul in apa.
Eu:Alice ! *spun si ma îndrept repede spre ea si o iau de gat si o ridic,apoi o iau in brate,o pun usor pe pat si sun la urgentă*
-----
Sunt in salonul de urgentă la spitalului,așteptând un raspuns se la doctori,care sunt in cabina cu Alice.
Ce-a fost in capul meu ? Ce-a fost in capul ei ? Jur,ca de acum nu o sa o mai las niciodata singura si voi sta mereu cu ea.
Cat ma plimbam eu ca nebunu' pe hol dintr-o data apare un doctor cu niste hârtii in mana.
Eu:Cum este ? Este bine ? Va rog Spuneți-mi ca este bine ! *spun simtind cum o lacrima se prelinge pe obrazul meu rece*
Jur ca daca ar patii ea ceva as murii.
Doctorul:Da domnule,dar avem si o veste proasta.Va fii in coma cateva saptamâni,se pare ca s-a tăiat cam urat.
Da,normal,din vina mea a facut asta,iar acum din vina mea este in starea asta.Sunt un prost !
Eu:Pot sa o vad măcar ?
Doctorul:Sigur! Intrați ! *spune, apoi pleacă,lăsându-ma singur cu trupul rece al lui Alice*
Intru in camera,văzând-o pe Alice stand pe un pat cu multe perfuzii si cu o grămada de bandaje.
Merg incet spre ea,pașind usor.
Ajung langa patul ei si ma uit la ea.Am pus mana pe obrazul ei,mângâind-o.Avea pielea albă ca laptele si foarte rece.
O lacrima isi face apariția pe obrazul meu.Ma pun in genunchi langa pat,ii pun mana pe frunte,apoi o sărut scurt si protector pe frunte.
Eu:Te iubesc,Alice ! Te rog,nu ma părăsi.. *spun in șoaptă,apoi ies din camera,trăgând o ultima privire,apoi închid usa usor si plecând acasă.
------
Buna,bunaa 😂 Ce faceti ? Sper ca v-a placut capitolul,stiu ca e scurt si imi pare rau ca l-am scris asa tarziu,dar abia in seara asta mi-a venit si mie cheful si Inspirația. 😂
Cred ca se subînțelege ca Max s-a mutat la ei,am observat ca nu am menționat nicăieri,deci,v-am spus acum 😂
Deci..mda...sper ca v-a placut ! 😂
Scuzati Greșelile gramaticale,n-am avut timp sa verific șiii...ce credeti ca se va intampla in urmatorul Capitol ? 😂
CITEȘTI
Iubire sau minciuna ? ||In curs de editare||
DragosteOok,este prima mea carte si chiar nu stiu daca este pe placul vostru sau nu...deeci...astept pareri.