Capitolul II

868 47 0
                                    

Dupa ce am terminat de mâncat,am spălat farfuria si m-am dus in camera pentru a-mi pune telefonul la încărcat,dar nu-mi mai găsesc încărcătorul.Cred ca l-am uitat,bravo mie.

Cobor la mama,nu e nicăieri.
Unde o fi femeia asta ?! Voiam sa o sun,mai aveam 10% baterie,mai puteam da un apel.

O sun pe mama..nu răspunde,o mai sunasem odata,nici acum nu raspunde...gata deja încep sa ma întreb de ce nu raspunde...eram prinsă in gândurile mele si imi suna telefonul,la cum m-am speriat ma mir ca nu l-am scăpat.Era mama.

Mama:Alo? Alice? Ce ai patit ?

Eu.Alo,mama.Unde esti?

Mama:Eu sunt la niște colegi de afaceri.Ti-am lasat de mancare daca e ceva sa ma suni.

Eu:De asta te-am si sunat,nu Mai am baterie.

Mama:Baga-ti telefonul la incarcat

Eu:Nu-s asa prostanaca,m-am gândit si eu la asta,dar nu-l găsesc.

Mama:Bine,hai ca încerc sa vin repede.

Eu:Bine atunci.Cand te întorci ?

Mama:Pai..intr-o jumatate de ora,o ora cel mult sunt Acasa.

Eu:Ok,bine..pa pa.

Mama:Pa .

Am inchis telefonul si m-am dus in camera.

Gata,acum Puteam sa imi continui treaba cu uitatul la tavan .

După un timp aud niște gălăgie la parter.Cred ca ajunsese mama .

Mama a venit la mine si mi-a spus sa ma imbrac frumos ca avem musafiri.

Am făcut un dus rapid si mi-am luat o rochita alba si mi-am prins parul intr-o coada .

Iar machiajul nu a constat decat in rimel,tus si pudra.

Mi-am pus in picioare platformele mele albe si am iesit pe usa.

Cand am coborât...

Iubire sau minciuna ? ||In curs de editare||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum