Cap.27-Bataia

249 17 4
                                    

Eu:Te iubesc,Alice ! Te rog,nu ma părăsi.. *spun in șoaptă,apoi ies din camera,trăgând o ultima privire,apoi închid usa usor si plecând acasă.

-----------

~~Dimineata~~

Ma trezesc usor buimac,cu o durere de cap insuportabila.

Ma ridic din pat si ma îndrept spre baie pentru a face un dus,dar mai întâi ma duc in bucatarie sa iau o pastila.

Imi pun un pahar cu apa,scot pastila si o iau.

Ma duc înapoi in camera si ma Așez in pat.

Ma tot gandesc la Alice.Ca din cauza mea e asa.

Ma duc la baie si ma bag in dus,lăsând apa fierbinte sa-mi relaxeze fiecare Mușchi.

Dupa un dus lung de aproximativ jumătate de ora,ma îndrept spre sifonier si-mi iau o pereche de pantaloni de trening si un maieu mai larg,deoarece era foarte cald afara si ma îndrept spre spital,sa o vad pe Alice.

Ies afara din casa si intru in mașina,îndreptandu-ma spre spital.

Parchez mașina si intru in spital,mergând printre saloane,vrând sa ajung in salon la Alice.

Ma opresc in dreptul usii,trăgând aer in Piept,apoi apăsat incet pe clanță si intru in salon.

Nu mare mi-a fost mirarea cand l-am vazut pe Kevin stand pe un scaun langa Alice,tinand-o de mana.

Kevin:Tu! Ce naiba cauti aici ? Dupa ce ca ai băgat-o in spital, mai ai tupeul sa mai si vii pe aici ?

Eu:Nu este vina mea ca s-a intamplat asta. Tu ai fost cel care a sărutat-o.

Kevin:Dar este vina ta ca s-a tăiat. La dracu' cu tine. Esti un prost.

Eu:Eu sunt ala prost ? Știai ca sunt împreuna cu ea ! De asta ai facut asta ! Sa ne certam si sa te dai tu la ea dup'aia,nu ? Dar nu s-a intamplat asa ! Uite unde s-a ajuns ! *spun rastindu-ma la el*

Kevin:Gata ! Ai întrecut măsura ! *spune si se aproprie de mine si imi da o palma peste fata*

Eu expir si zambesc.

Kevin:De ce razi ?

Eu:Atâta poti ? Razbunarea e Pentru cei slabi.Si o asa palma ...si o fata da mai tare. *spun usor,zâmbindu-i draceste*

Kevin se apropie de mine,având pe fata un zâmbet fals.Imi Zâmbește si el draceste si imi da un pumn in fata.

Eu întorc capul,dând cu mana la gura,văzând ca mi-a spart buza.

Eu:Pana aici ! *spun si ii dau un pumn in burta. Apoi Kevin sare pe mine si imi da mai multi pumni, dar eu bineînțeles ca ripostez si lovesc si eu acolo unde doare mai tare.*

Cred ca am fii ajuns sa ne omoram in bătaie daca nu venea un doctor care sa ne întrerupă 'distractia'.

Acum, sunt intr-un salon unde mi se dezinfecteaza rănile pe care le-am obținut de la Kevin si ma gandesc la toată chestia asta cu Alice.

Eu si Kevin ne intelegem asa de bine înainte ca Alice sa vina aici, dar nu regret ca am întâlnit-o. Am ajuns sa o iubesc foarte mult si stiu ca fara ea viața mea nu ar mai avea sens.

Asa ca te rog, da, da Tu, Tu Ala de sus, sa o faci pe Alice bine, pentru a ma bucura in continuare de ea in continuare.

----------------------------------

Buna, buna :)
Ce mai faceti? Cred ca bine :))
Vreau sa ii Mulțumesc lui Ursuleeeet pentru ca m-a ajutat cu acest capitol. Si... Noaptea asta a fost incredibila....hai printeseleeee 😂😂😂
Pana data viitoare, oameni de pe Pamant :)))

Iubire sau minciuna ? ||In curs de editare||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum