MULTİMEDYA ALYA ....
Kapınin zilini çalarken bir yandan da o gerizekaliya olan sinirimi yatistirmak icin ayagimla ritim tutuyordumm kapinin acilmasiyla cok sevecen bir hizmetli kapiyi acti ve "Buyrun ALYA hanım Azra hanım sizi salonda bekliyor " dedi ve eliye yön vererek salona yürumeye başladık .. Güneş elinde tabletiyle oynuyordu kafasini kaldırıp beni görünce koşa koşa yanıma gelerek kucağıma atladı " hoşgeldin Alya ABLA " , mavi gözlerimi onun ela gözlerine çevirerek "hoşbuldukkk canım benimm " dedim ve Azra hanimin bize seslenmesiyle "Kızım alya ablani rahat birak daha gitar calicaksiniz hemm sen odandan gitarini alda gel tatlım "dedi ve güneş kucagimda inerek merdivenleerden yukariya cikmaya basladi bende Azra hanimin yanina giderek "nasılsınız? "
"İyiyim canım sen nasılsın bakalım kendinden bahset biraz bakalim kac yasindasin annen babanlar nasil ? Hangi liseye gidiyorsun ? "
"18 yasindayim, annem babam ben 8 yasindayken vefat ettiler , özel soykıran kolejinde okuyorum yetimhanede buyudugum icin masraflari devlet karsiliyor "
Azra hanim üzgün bir şekilde mavi gozlerime bakarak " ahh özür dilerim tatlım başın sağolsun , bu arada benim oğlumda o kolejde okuyor adı Kuzey Demirkan"
Demekki o gerizekali mahlukun adi kuzeymiş adinin anlamini cidden tasiyor cok soguk hadi anlarim adini kuzey koyuyosun soyadida soguk demir soguk olur cunku ee adinida sogugu andiran birsey koyarsan cocuk tabi soguk olurr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROBOCOP MAFYA
ChickLitHer gün harçlığını sokakta gitar çalarak kazanan kızın hayatına giren gizemli ve soğuk bir çoçuk