Ve multimedya kuzey :D
Kuzeyin sırıtmasıyla uykum açılmıştı, bi insanın konuşması buz gibi soğuk olurken gülüşü bu kadar sıcak nasıl olabilirdi ? Ama şuan tek sorunum bu bela tayfasının bizim sınıfta ne işi vardı ?
Öğretmenin kuzeye seslenip.
" evet kuzey seç bakalım yardımcını" Allah aşkına herkes kendi sinifindan birini secerken bu niye gelipte bizim siniftan seciyorduki dengesiz herif işte
Uykulu gözlerimle kuzeyin kimi seciceğine bakıyordum
" Alya'yi seçiyorum "
"Nee?? Hocam ben istemiyorum "
Aslinda iyi olurdu ama kuzey gibi biriyle bu faaliyetleri yapmak ızdırab olurdu
6. Aylik hamile olan derya öğretmenimiz eline baskan ve yardimcilarin yapicagi formlari bana uzatarak "itiraz yok baskan kimi sectiyse o olur," dedi ve formlari elime tutuşturdu
"Tamam hocam " diyerek yerime oturdum ve kapidan cikarken kuzeyin bana göz kirpmasini da unutmamak lazim ,
Formun kapagini aralayip yapilacaklar listesine baktim
1- spor salonu ihtiyaclari icin alisverise cikmak
2- okulu temsil etmek için yürüyüşlere katılmak
3- huzur evlerini ziyaret etmek
4- okulun posterlerini hazırlamak
5-okulun düzenlediği yemeklere katılmak.
.
.
.
.
Yuhhh bu kadar cok şeyi nasıl yapıcaz ?
Zilin sesiyle kafami formdan kaldirdim ve yavas yavas okuldan cikmaya basladim , siniftaki tum kizlar beni öldürcekmiş gibi bakıyordu , kulakliklarimi takip imagine dragons dinliyordum yere cakilip düşmemle kulaklik kulağımdan çıktı ve karşımda siyah new balanclı ayakkabılarından tanıdığım kuzey kafamı kaldırırken ukala sesiyle "hem aptal hem sakar olmayı nasıl becerebiliyosun ? "
"Asıl sen bu kadar dengesiz, olmayı nasıl beceriyosun ? Sabah benimle görülmek istemediğini söylüyorsun sonrada beni yardımcın olarak seçiyorsun ? "
"Mm senin gibi sakar biriyle calismak zevkli olur diye düşündüm, bu arada alışverişe çıkacağız seni yanımda pembe bi pofuduk bebek gibi gezdirmek istemiyorum"
"Hahah pembe pofuduk bebek mi iyimiş dedim ve gülmeye başladım " onun dediğini terslemeden cevap verdiğim icin dik dik bakmaya başladı ve kolumdan sürükleyip Bmw nin kapisini acarak "BİN ŞU ARABAYADA ŞU PEMBELİĞİNDEN KURTULALAIM "
Bundan sonra kuzeye KÜZBAR diyecektim hem öküz hem.kibar olmayı cok iyi becerebiliyor bi yandan kapimi aciyo kibarca sonrada tüm büyüyü maffediyor lüls Bmw nin siyah deri koltuğuna yerleştim, Kuzey ise tabiki elinden sigarasini eksik etmiyordu sürücü koltuğuna yerleşti ve büyük bir Avm ye gidiyorduk bu avmeye annemle çok gittiğimiz için biliyordum, kuzey sigarasını ayağıyla söndürüp bana yaklaşarak elimi tuttu "SAKIN ELIMI BIRAKMA SONRA SENİ BULMAKLA UĞRAŞAMAM"
Küçükken annemde böyle derdi ve gözümden bir damla yaş süzülüverdi kuzey "NEDEN AGLIYORSUN ?"
Ağlamaklı sesimle "Küçükken buraya geldiğimizde annemde böyle derdi " dedim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım
Kuzey derin bir nefes alarak " kimse sen üzüldün diye üzülmüyor kimse en öleceksin diye ölmeyecek kimse senin hayatinida yaşamayacak bunun.içn kendi hayatını yaşa kendini düşün üzülmeyi kes kim icin.üzülürsen üzül üzülmeyecekler üzüldüğün için üzülme...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROBOCOP MAFYA
ChickLitHer gün harçlığını sokakta gitar çalarak kazanan kızın hayatına giren gizemli ve soğuk bir çoçuk