YEMEK

1K 108 3
                                    

Yemek masasında en az 40 çeşit yemek vard cidden cok fazlaydı, ağzıma et parçasını alarak çiğnemeye başladım tadı harikaydı, Kuzey tam karşimda , Azra hanım masanın en başında güneş ise benim tam yanımda oturuyordu , günesin yemeği bitmişti "Güneş senin uyku vaktin geldi hadi git odaana uyu " dedi azra hanim sevecen sesiyle gercekten cok tatlı bir kadındı. Güneş eliyle öpücük atıp iyi geceler dedi ve odasına çıktı, odaya mini boy eteğiyle bir hizmetli girdi ve bet sesiyle "Azra hanım jülide hanimefendi ariyor " azra hanim" kusura bakma canim benim siz yemeginize devam edin " dedi ve hizmetlinin elinden telfonu aldigi gibi odadan cikti beni bu soguk ogluyla bas basa birakmisti ,

Kuzey cebimden sigarasini cikarip cakmakla yakti ve sert yuz hatlariyla "Bizim okulda okuyormuşsun hic görmedim seni heralde ineksin ve sinifindan cikmiyorsun ?"

Gerizekali ya bak inekmisim derslerimin hepsi zayif yetimhanede buyudugum iicin calisamiyordum kopya diye birsey oldugu icin geciyordum derslerden..

"Hayir tam aksine yalniz takilmayi seviyorum sadece "

Artik ne dediysem kaşlarini catmisti ne cevap vericegini dusunuyordu buyuk ihtimal

"Cok yalniz takilip karanliginda bogulma ufaklik " dedi ve sigarasindan bir nefes daha cekti ve sigara paketini bana uzatip "Iciyor musun ? "

Annem ve babam öldüğünde iciyordum icmeyeli cok olmustu ama kokusunu duydugumda icmek istiyordum

"Olur " dedim ve paketten bir tane parlament aldim agzima goturup cakmakla yaktim ve yavas yavas icmeye basladim icmeyi unutmamisim neyseki bu sogukkanli gerizekaliya rezil olmak istemiyordum , yemek salonunu duman alti yapmistik ve o ela gozlerini benim mavi gozlerimden ayirmiyordu sanki her bir yuz hattimi ezberler gibi bakiyordu ,

Artik eeve gitmem gerekiyordu saat 23.00 olmustu sigarami sondurup "Benim eve gitmem lazim " dedim ve ayaga kalktim

"Gidebilirsin zorlama yok" dedi ve kapiyi gosterdi odun iste , "Annene hoscakal demek istiyorum nerde? "

Yanimizda duran hizmetli "Azra hanim jülide hanimefendinin yanina gitti acil bi is cikmis " dedi ve yanimizdan gitti , gitarimi sirtima takarken arkamda duran kas hayvani " evine birakiyim ben seni saat gec oldu havada karardi evini bulamazsin sen simdi " al işte hem kibar olup hemde öküz olabilmeyi becerebilen tek insan " gerek yok ben giderim zaten senin o motoruna binmeye hic niyetim yok acemisindir sen simdi kaza falan yaparsin " dememle kahkaha atti vee beni aniden kucagina almasiyla cigligi bastim "Napiyosunnn ölürümde binmem o motoraa " bi yandanda kaslı sırtını yumrukluyordum "Görücez bakalım kim acemiymiş " dedi ve histerik bir kahkaha atti gazi oyle bi köklediki korkumdan ellerimi karninda birlestirdim aman tamrimm baklavalarini hissedebiliyodum yuhhh , o kadar hizli gidiyorduki icim disima cikti basim donuyor midem bulaniyodu güçsüz sesimle "lütfe....n d..urrr " dememle aniden durdu motordan kalkmamla asfalta tüm midemi boşaltmıştım kuzey ise iki eli saclarinin arasinda "lanet olsun Allah belamı versin " diyerek kendini sucluyordu yanima gelerek buyuk avuclariyla yuzumu ellerinin arasina aldi "ÖZÜR DILERIM ALLAH KAHRETSIN OZUR DILERIM ALYA IYI MISIN LUTFEN CEVAP VER "

Beni kucagina alarak agacin govdesine yaslanarak oturdu onun kucaginda oturuyordum ilk defa bi erkekle bu kadar yakin oluyordum karsi cinsimle duzgun bir diyalog bile kuramayan ben bir erkegin kucaginda oturuyordum , kafam icki icmis gibi donuyordu zaten cok cabuk hasta olan narin kirilgan bir kizdim terli terli motora binip ustune bide hizli olunca fena carpilmistim gozlerimi acamiyordum ve yavas yavas gozume perde indii beembeyaz oldu her yer en son duydugum sey kuzeyin endiseli sesiydi....

ROBOCOP MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin