Selam.
Ben Carmen.
İyi okumalaaar. <3
.......
"Baksanıza! Kendine geliyor galiba." Dedi Hoseok coşkulu bir sesle. Elimdeki serumla, başında gözyaşları içinde dönüp durduğum yatağa koştum hemen.
"Jungkook!" Dedi. Elini tuttum.
"Buradayım." Dedim ağlamaklı sesimle.Gülümsedi. Aralık gözleriyle bana baktı. "Burada olmana sevindim. Çünkü birazdan canını okuyacağım." Dedi gülerek.
Hem ağlıyor hem gülüyordum. Biraz daha gözlerini açtı. Elinin hakimiyetine kavuşmuş olacak ki serum bağlı, titreyen, solgun elini yanağıma çıkardı. Okşadı yavaşça. Biraz dinlendi. Sonra yutkunarak "Ağlama." Dedi "Uyandım... Senin için uyandım."
"Özür dilerim... Çok özür dilerim Taehyung."
"Hşş, tamam artık uyandım. Ağlama ve özür de dileme." Dedi. Dayanamayıp yanağına dudaklarımı bastırdım. Hala yumuşacıklardı.
"Sana bir şey olursa, ben dayanamam Taehyung." Dedim. Gözyaşlarım arsızca akıyordu. Durmak istemiyorlardı.
"Alt tarafı gıda zehirlenmesi yaşadı çocuk. Ayrıca, uyutulmasını biz istedik. Ortada bir bayılma söz konusu da yok. Bırakın duygu sömürüsünü." Dedi Jin.
"Ulan duygusuz pezevenk. Bırak da adamlar rahat rahat ağlasınlar." Dedi Hoseok, Jin'in omzuna vurarak.
"Ben duygusuz değilim, seni aptal!"
Onlar atışırlarken içeri hemşire girdi. "Merhaba!" Dedi coşkulu bir sesle. Youtube kanalını açıyordu sanki, meymenetsiz. "Uyanmışız. Nasılız? Daha iyi hissediyor muyuz? Eve gidebilecek miyiz?" Diye devam etti gülümseyerek.
"Daha iyiyim." Dedi Taehyung'da. Beti benzi atmıştı bir tanemin. Sesi bile çıkmıyordu.
"O zaman biraz daha dinlenin. Birkaç saat sonra çıkışınızı alabilirsiniz." Dedi gülümseyerek çıkarken.
Ben de her ne kadar hemşireye gıcık olsam da gülümseyerek teşekkür edip, iyi günler dedim.
......
[Taehyung X Jungkook]
Telefon konuşması:
jungkook:
Taehyung, bir tanem marketteyim
şu an. Gelirken almamı istediğin
bir şeyler var mı?canım aşkım bir tanem:
Hayır bebeğim. Sen gel, yeter bana.jungkook:
Nasıl hissediyorsun kendini.
İyi misin?canım aşkım bir tanem:
Sayende çok iyiyim Jungkook.jungkook:
Öyle deme! Zaten çok kötü
hissediyorum kendimi
Sana bakıyorsam, seni sevdiğim
için zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓fuck my friends, they're gone - texting taekook, yoonmin
Fanfictionbu fic öylesine yazılmıs bir fic ciddiye almayın lütfen yoongi: okulda oturdum bi köşeye minnoş minnoş jiminimle yazışıyorum böyle ısınmış bana tam da o sırada çat diye karşımda bir ibare belirdi hesabınız bir süre askıya alındı yazıyo ilk bi şaşırd...