Hoofdstuk 10 dilemma

366 9 0
                                    

Nog 3 dagen en dan moesten we terug naar Nederland, ik zag dat totaal niet zitten want ik wou natuurlijk bij Ney blijven. Ik zat naast hem op een grasveld na te denken over een oplossing, hij zou niet mee kunnen naar Nederland vanwege voetbal, en ik moet mijn opleiding afmaken, die was gelukkig na 3 maanden afgelopen. Er zat niks anders op, we zouden elkaar 3 maanden niet meer zien en daarna zou ik bij hem kunnen wonen, dan blokkeert niks ons meer. Ik vind het allen super stom dat ik hem 3 maanden lang niet zou zien, alleen via Skype maar dan kan ik hem niet knuffelen en alles. Ik had nog maar 3 dagen met hem en dan moest ik 3 maanden wachten. Het gevoel maakte me verdrietig. Ik leunde tegen Ney aan en hij vond het ook heel erg vervelend. Maar helaas moest het wel zo.

3 dagen later:
Goedemorgen Ney en ik liep uit bed, ik moest snel alles klaarzetten want ik vertrok vandaag met mijn familie weer terug naar Nederland. Ik stond in de badkamer mijn tanden te poetsen terwijl Ney me van achter omhelsde, ik ga je missen Melis zegt hij heel lief in mijn oor. Ik jou ook Ney zeg ik terug. Ik pakte mijn spullen snel in en we gingen samen naar het vliegveld waar mijn familie ook was. We waren aangekomen en ik gaf hem een dikke knuffel en ik moest een traantje laten, hij ook. Hij gaf me een zoen en toen moest ik gaan, ik vond het een heel vervelend moment.

Na 2 uur waren we weer in Nederland en ik bleef de hele tijd aan Ney denken, ik stuurde hem een berichtje waarin ik schreef dat ik was aangekomen. Ik nam ook afscheid van Yasmine en Alia en hun ouders want die gingen ook weer naar huis. Het was de beste vakantie uit mijn leven, ik zou Yas en Al ook veel missen, maar Ney het meest. Ik was heel verdrietig.

De volgende dag had ik met Noa afgesproken om 1 uur want ook haar had ik heel erg gemist. Ik ging meteen slapen toen ik thuis was want ik was niet echt in de mood om iets te doen, daar miste ik Ney te veel voor ik moeten gewoon even aan het gevoel wennen dat Ney en ik 3 maanden lang apart zijn.

De volgende ochtend werd ik wakker en ik belde Ney meteen we hadden eventjes gesproken en toen ging ik me klaarmaken voor mijn afspraak met Noa. Een uur later ging ik van huis en het was raar om alleen op stap te gaan, bij alles wat ik deed dacht ik aan Ney en miste ik hem ontiegelijk erg. Ik was bij No thuis en we gingen gelijk bijpraten want er viel veel te bespreken, er was nogal veel gebeurd die vakantie. Na ongeveer een uur kletsen gingen we eten bestellen en ging ik weer naar huis. Ik kwam thuis en ik begon steeds meer aan het gevoel te wennen maar ik bleef het kut vinden en dat zal alle 3 maanden zo blijven.

A NeymarJR fanfiction~ Meet NeymarJRWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu