Hoofdstuk 16 Back home

301 6 0
                                    

Ik had de hele nacht niet geslapen en vandaag zou Ney terugkomen, maar pas in de avond zou hij landen. Ik ging douchen en klaarmaken. De dag ging te langzaam ik dacht de hele tijd aan hem en ik kon niks doen, niet normaal eten, nergens anders aan denken en ik was er niet bij met mijn hoofd. Ik had Davi niks verteld want dan zou hij het misschien heel erg vinden of denken dat er erge dingen zijn. Ik vertelde hem wel dat papa vanavond alweer terug zou zijn en dat vond hij geweldig. Yasmine ging zo alweer terug naar Nederland en wanneer ik haar zou zetten op het vliegveld zou ik meteen op Ney wachten want er zat maar 10 minuten speling tussen hun vluchten. Het was 7 uur en we gingen van huis, ik was blij dat ik Ney weer zou zien. We stapte in de auto en ik reed, niet zo slim want mijn hoofd was in een totaal andere wereld maar toch. We reden rustig en Yasmine en ik kletste aan een stuk door. Ik keek haar te lang aan en we hoorde een harde toeter. Alles werd zwart onder mijn ogen...

Heey lezertjes!
Sorry voor de wat kortere hoofdstukken, ik heb het heel druk nu met sociale bezigheden dus neem me aub niet kwalijk!! Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk toch leuk en ik zal proberen snel weer te uploaden!!

Ik schrijf ook een ander boek! Een engels boek ook een neymar fanfic. Neem er ook een kijkje naar!! Hopelijk vind je het leuk!! Tot snel X Melis

A NeymarJR fanfiction~ Meet NeymarJRWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu