Skąd to się w ogóle wzięło?

1.9K 12 7
                                    

   Pieluchy, odrobina słodkości, niewinność, przyjemność no i przede wszystkim CIEKAWOŚĆ!!! 
Od zawsze uwielbiałem się załatwiać w miejscach innych niż toaleta: na spacerze w lesie, za garażem, na polu w czasie ogniska ze znajomymi - było to po prostu coś innego niż załatwienie się w toalecie... 

Przez lata tak na dobrą sprawę niczego więcej nie spróbowałem, bałem się, siedziałem z tym sam - po prostu wstydziłem się o tym komukolwiek powiedzieć, żeby "nie wyjść na dziwaka"... 
Do pewnego wieczoru, gdy na stronie dla dorosłych nie znalazłem przypadkiem filmiku z nastolatką w pieluszce - to był przełomowy moment, w którym odkryłem, że istnieje coś takiego ja abdl, dl itd. itd. Nie byłem w końcu sam! 

Dużo czasu minęło zanim zapoznałem się z różnymi nazwami, zabawami. Kolosalną większość poznałem na zagranicznych forach gdzie ludzie opisywali swoje przeżycia. Ale w końcu się udało nazwać i zrozumieć co mną kieruje i czym tak naprawdę jest (bo był moment, że myślałem, że psycholog jednak jest dla mnie...). 

Oczywiście łatwiej obejrzeć jakiś film czy poczytać parę historii mniej lub bardziej prawdopodobnych niż samemu spróbować, zwłaszcza gdy mieszka się z Mamą. 
Do czasu ukończenia liceum

Pieluchowe loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz