Albus Draco'yu tanıyordu. Draco'yu, oğlunu ve Babası ile olan geçmişlerini. Herşeyi biliyordu. Albus neden roselarla aynı ülke de yaşamadığını sorduğu zaman 9 yaşındaydı. Harry anlatmıştı. Oğlundan birşey saklamak hiç hoşuna gitmiyordu. Albus'un bildiği tek bir şey vardı.. Draco'dan da oğlu Scorpius'dan da nefret ediyordu. Babasının başına gelenleri düşününce, yalnız başında nasıl ayakta durduğunu düşününce daha çok nefret ediyordu. Slyhterin olması onlarla iyi geçineceği anlamına gelmiyordu.İlk dersleri olan iksir dersine geldiğinde, girmemek için çok direndi Albus. Ancak biliyordu ki girmek zorundaydı. Rose'n kolundan tutup, sınıfa sürüklemesi ile kaçışının olmadığının farkındaydı.
'Niye kapıda dikiliyordun? Yemeyecekler ya seni al.'
'Biliyorsun rose, malfoyları sevmiyorum.'
'Bu konuyu aştık sanıyordum.'
'Bu konuyu aşamayız rose, aşılacak bir konu değil çünkü.'
'Tamam, tamam profesör Malfoy geliyor, sus.'
'Banane.'
Draco'nın iksir sınıfına gelip, kendisinden bahsetmesi ile Albus kendisine hakim olmayıp, alttan alttan laf söylüyordu. En azından Draco'nun duymadığını düşünerek.
'Bu işi yaklaşık 7 yıldır yapıyorum çocuklar. Kendimden bahsetmeyi pek sevmem.'
'Benim de kirli bir geçmişim olsa ben de sevmezdim.'
Rose Albus'a sinir dolu bakışlar atıyordu ama Albus'un umrunda bile değildi açıkçası.
'Ölüm yiyen olduğum evet doğrudur, ancak bazı şartlar vardır ki elinizden hiçbir şey gelmez.. eğer o tarafa bağlı olsaydım. Şuan burada olamazdım.'
'Ben de insanların duygularını kullansaydım, tabiki savaş kahramanı tarafından ölüm yiyen damgam hemen kalkardı.'
Rose'n bakışının ardından Albus susmak zorunda kalmıştı. Albus biliyordu ki rose istese şuan onu lanetlerdi.
Bu sırada Draco, ders anlatımına geçmiş bulundu.
~~~
Harry'nin ilk dersi 5. Sınıf ravenclaw ve hufflepuff ile geçmesinin ardından çok güzel geçmişti.
Draco'yu düşünmemeye çalıştı. Albus'a odaklanmalıydı. Draco'dan ne kadar nefret ettiğinin farkındaydı ve onu lanetleyecek büyüler bildiğinden emindi. Boş yarım saati olduğunu farkedip, oğlunu bulmaya çalıştı. En son hogwarts treninde görüşmüştü.
Bu sırada Draco Albus'un sözlerini duymuştu. Harry ona yaşananları tek tel anlattıysa eğer, kendisinden nefret etmekte evet elbette haklıydı.
Harry zindanlara indiğinde, Albus'un ilk dersten çıktığını farkedip, seslendi.
'Al!'
Albus babasının sesini duymasıyla koşar adım yanına gitti. Sıcacık bir sarılmanın ardından bir çok öğrenci onlara bakıyordu.
Harry ve Albus zindanların bir köşesine geçip, konuşmaya başlamışlardı.
'İlk dersin nasıl geçti?'
'Baba berbat! O adamı görmek istemiyorum.'
'Eğer onun burada olduğunu bilseydim al, emin ol buraya dönmeyi kabul etmezdim. Gerçekten..'
'Biliyorum baba. Burası benim kararımdı ama eğer Amerika'ya dönsek.'
'Saçmalama lütfen al, bu mümkün değil.'
'Peki bir şey sorabilir miyim?'
'Evet oğlum.'
'Onu lanetleyebilir miyim?'
'Al! Lütfen..'
'Oğlu da aynı ona benziyor, çok bilmişin teki ikiside. Nefret ediyorum ikisinden de.'
'Al! Bu konuyu aşsan mı biraz?'
'Baba bana bir söz verir misin?'
'Evet oğlum elbette.'
'Onunla ne olursa olsun sevgili olarak, barışmayacaksın.'
'Al, böyle birşey olmayacak. İçin rahat olsun oğlum. Lütfen.'
'Söz mü?'
'Söz oğlum, söz.'
Albus sıcacık bir sarılma verdi babasına.
Birlikte zindanlardan çıkarken, Scorp ve Draco'nun da beraber köşe başında konuştuğunu görünce Albus buna göz devirirken, ki bunu Draco kesinlikle görmüştü. Harry oralı olmadan oğlu ile gülerek uzaklaştılar.
Draco ve Scorp'a dönelim.
'Hayır baba anlamıyorum tamam mı? Sana derste neler söylediğini duydun değil mi? Neden hiçbir şey söylemiyorsun?'
'Bak scorp, bu konu ben ve Albus arasında tamam mı? Oğlum olman ona hakaret edebileceğini göstermez.'
'Eğer sana tek bir laf daha söylerse, onu lanetlerim!'
'Ben de bina başkanı olarak, sana ceza veririm. Kütüphane çok tozlu değil mi?'
'Bana neden onu savunuyorsun anlamıyorum?'
'Kimseyi savunduğum yok Scorp.'
'O en son da dedi ki; Ben de insanların duygularını kullansaydım, tabiki savaş kahramanı tarafından ölüm yiyen damgam hemen kalkardı. Ne demek istiyor baba?'
'Bak bunu sana şuan anlatamam. Ama emin ol kimseyi kullanmadım Scorp. Hadi ders saatin geliyor. Ve elbet benimde.'
Scorp babasına ufak bir baş sallaması gönderip, yeni dersleri olan ksks sınıfa gitti.
Tamı tamına 6 tane daha taslağım var, paylaşmak için sabırsızlanıyorum:)
Akşam, 2 bölüm daha paylaşırım galiba..
Umarım beğenirsiniz, sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri döndü! | DRARRY
FanfictionVe bir gün Harry potter, geri döner. Zamanla herşey toparlanır mı bilmiyorum ama zamanın pek çok şeyi bir daha bir araya getirmemek üzere dağıttığına şahit oldum. - harry potter