'Geçmiş olsun,...,...baba.'Draco gülümsedi..
'Teşekkür ederim, oğlum.'
Albus'da gülümsedi..
'Yanıma gel..'
Albus söyleneni ikiletmeden Draco'nun yanına gitti. Draco gibi yarı doğrulmuş şekilde..
Draco kollarını oğluna sardı.. Albus ise bekletmeden, ilk sarılmalarının aksine daha sıkı bir şekilde sarılmışlardı..
İki tarafda halinden fazlasıyla mutluydu.
Draco oğlunun saçlarını sevip, küçük öpücükler bırakıyordu.. al ise gözlerini kapatmış, kafasını babasının boynuna gömdü.. ılık ılık ağlıyordu..
'Hey al! Neden ağlıyorsun?'
Albus ise gülümsemeye çalıştı..
'Ben sadece.. ıııı.. bunun hayalini çok kurmuştum.'
'Al.. sen istersen hiçbir zaman hayal olarak kalmaz.. sen benim oğlumsun. Bana istediğin zaman sarılabilirsin..'
'Ben k-korktum yani baba, S-sen düşünce.. birşey olur sandım.'
'Al, ağlama birtanem. Lütfen.. bak iyiyim.'
Al gözyaşlarını sildi..
'Ahh şey ben gidiyim neyse..'
'Kalmak istersen kalabilirsin..'
Al itiraz etmedi. O gece orada babası ile uyudu..
~~~
Harry ve Scorp hastane kanadından çıktıktan sonra, büyük salona doğru yürümeye başlamışlardı.
'Scorp, sana birşey sorabilir miyim?'
'Evet, elbette bay potter..'
'Biliyorsun al, draco'nun oğlu.'
'Evet gerçekten çok mutluyum bu konuda. Hep bir kardeşim olsun isterdim ama annem ve babam istemiyordu..'
'Ah evet.. Babanı Al'dan kıskanmazsın değil mi Scorp?'
'Hayır! Asla bay potter. Babam Al'ı yeni buldu.. onu kaybetsin istemem. Hem bilmiyorum, Al'ı çok seviyorum. Bence babamla kaybettikleri Zaman'ları telafi etmeleri lazım.'
'Rahatladım açıkçası.Peki son bir soru daha..'
'Evet.'
'Bu konuyu açmak istemiyorum aslında ama Scorp, senin fikrin benim için gerçekten önemli.. Biliyorsun ki bizim babanla bir birlikteliğimiz var, sen... annenin ölümünden sonra, yani annen vefat edeli çok bir zaman olmadı biliyorsun. Huh! Kendini kötü hissetmiyorsun değil mi Scorp? Ya da babana kızgın mısın, Neden bu kadar kolay unuttu diye?'
'Ah hayır bay potter.. gerçekten. Size asla kızgın değilim. Babama da öyle. Ben eminim ki annem de böyle olsun isterdi. Babam size gerçekten çok aşık.'
'Peki Scorp, annene söylemek isteyip de söyleyemediğin birşey var mı?'
'Evet, aslında var..'
'Diriltme taşını duydun değil mi?'
'Elbette!'
'Sadece 1 kereliğine mahsus olmak üzere, onunla anneni görmek ister misin Scorp?'
Scorp'un gözyaşları sel olmuştu.. ağlıyordu, salya sümük hemde...
'Ağlama tamam mı? Ben sadece kendini iyi hisset istiyorum..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri döndü! | DRARRY
FanfictionVe bir gün Harry potter, geri döner. Zamanla herşey toparlanır mı bilmiyorum ama zamanın pek çok şeyi bir daha bir araya getirmemek üzere dağıttığına şahit oldum. - harry potter