•16•

5.3K 336 194
                                    


Harry karşılık vermeyi eksik etmemişti, yıllar sonra sevdiği adamın dudakları tarafından öpülüyordu.. Dudakları ayrıldığında ise.. Harry Draco'nun ağladığını farketti.

'Noldu? Neyin var? Niye ağlıyorsun Draco? Al mı ? O mu birşey söyledi?'

'Harry.. hastalığın kaçıncı evre de?'

'Ne?'

'Albus bana bugün en fazla 14 gün uyumadığını söyledi. Araştırdım. Kötü evrede olması lazım ama sen dedin ki gün de 4-5 saat uyku uyuyabiliyorum.'

'Draco bu kadar telaş yapmana, hele ki ağlamana gerek yoktu.. hastalığım evet kötü evre'de başladı ama sonrasında orta'ya dönüştü. Sakin ol.'

'Bu mümkün değil, kitap da diyor ki kötü Evren'in sonu ölüm..'

'O kitap kaç yüzyıl öncesinden kalma biliyor musun sen? Evet bazen hala kötü evre'de ölenler oluyor ama ben ölmedim. Bak sapasağlamım.. şifacılar kendilerine geliştirdiler Draco.'

'İyisin değil mi? Ölmeyeceksin? Birşeyin yok?'

'Evet hiçbir şeyim yok.'

'En son ne zaman kriz geçirdin ?'

'Geçen yıl.'

'Yalan söyleme! Albus hogwarts'a geleli 3 kez kriz geçirdiğini söyledi.'

'Boş çene yapıyor o.'

'Harry!'

'Ne?'

'Soruma cevap ver.'

'2 hafta oldu.'

'Peki hogwarts'a gelmeden önce ne zaman kriz geçirmiştin?'

'1 yıla yakındır olmuyordu..'

'Benim yüzümden yani.'

'Hayır! Hayır değil..'

'Senin için ne yapıyım? Bana birşey söyle birşey yapayım Harry.. lütfen.'

'Senden tek bir isteğim var Draco.'

'Söyle.'

'Albus'a kendini affettir.'

'O affedecek gibi durmuyor..'

'Al seni Scorp'tan kıskanıyor.. sizi Scorpla yan yana görünce, Scorp'un yerinde olmak istiyor. Onun önünde lütfen böyle şeyler yapma.'

'Hayır, hayır bir daha asla yapmam. Kendimi oğluma affetiricem..'

'Peki..'

'Tedavi'ye başladın mı?'

'Ne tedavisi ?'

'Uyku iksirleri içiyormuşsun, al söyledi.'

'Evet, ara sıra uyuyamayınca mecbur içiyorum.'

'Etki ediyor değil mi?'

'Çoğunlukla.'

'Nasıl çoğunlukla! Harry acilen st.mungo'ya gitmemiz lazım kalk. Hemen gidelim.'

'Hayır gerek yok.'

'Harry ne Saçmalıyorsun? Ya orta huylu dan kötü huyluya dönerse? Hiç mi düşünmüyorsun bunları!'

' Yarın Amerika'ya gidicem. Oradaki şifacım ile görüşücem. Yani gerek yok, tamam mı?'

'Peki öyleyse.. görüşürüz. Ben gidiyim.'

Geri döndü! | DRARRY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin