Draco bir kaç saatin sonunda Al'ın sınıftan çıkması ile, üzerinde ki hayal bozan büyüsünü bozup, Harry'nin kapısına vurdu.'Al! Gene neyini unuttun, gel.'
Draco yavaşça içeri girdi.
'Hah, sen miydin? Ne oldu?'
'Neden bana söylemedin Harry?'
'Anlamadım, neyi ?'
'Albus'un benim çocuğum olduğunu neden söylemedin?'
'Nereden öğrendin ?'
'Ne önemi var! Ha ne önemi var? Albus benim çocuğum ise, bilmem hakkın değil miydi? Neden bana söylemedin? Neden tek büyüttün onu?'
'Aldatmıştın beni!'
'Yani? Neyi değiştirir aldatmam? Seni aldatmış olmam, Albus'u istemeyeceğim anlamına mı geliyor?'
'Zaten bir çocuğun olucaktı, gerek duymadım tamam mı?'
'Hadi yaa. Çok basit normal birşey ya gerek duymadım diyip, kıstırıp atamazsın.'
'Ne yapmamı bekliyordun Draco? Ben de hamileyim Astoria'ya gitme mi deseydim? Hem beni aldatmıştın amk! Başka biriyle yatmıştın sen zaten, ben seni o zamanlar gene affetmeyecektim.'
'Konu senin affetmen mi sanıyorsun? Konu senin benim oğlumu bana söylememem.'
'Söylemedim, çünkü gururuma yediremedim tamam mı? Kalkıp sana Astoria'yı bırak diyemezdim. Beni terk etmiştin, aldatmıştın.!'
'Ama ben bilseydim, bilseydim böyle olmazdı.'
'Ne değişecekti?'
'Albus'u beraber büyü-
'Beraber büyütemezdik! Scorp'a ne olacaktı? Hadi onu geçtim, ya Astoria ? Sen eninde sonunda birimizden vazgeçecektin! Vazgeçtiğin kişi de ben olucaktım ve bu beni olduğumdan daha kötü yapardı.'
'Senden ne olursa olsun, vazgeçmezdim.'
'Yalan söylüyorsun! Astoria'nın hamile olduğunu duyar duymaz sen benden vazgeçmiştin zaten, bana onu bırakamam dedin, ayrılmak istedin.'
'Harry..'
'Sus lütfen sus, git odamdan. Bilmiyormuş gibi davran, oğlumun hayatına girme! Sen en fazla onun hayatını mahvedersin.'
'Harry ben al'ın hayatına girmek istiyorum.'
'Hayır, olmaz.'
'O benim de oğlum. Ona kendimi affettirebilirim.'
'Seni affetmez!'
'Bilmiyordum tamam mı? Senin hamile olduğunu bile bilmiyordum, bilsem böyle mi olurdu sence ?'
'Ondan değil..'
'Ne? Daha fazla ne yaptım?'
'Benim yüzümden affetmez..'
'Açık konuş Harry, anlamıyorum.'
'Çok küçüktü ben krizler geçirmeye başlayınca, hastalığıma 1. Dereceden şahit oldu..'
'Ne hastalığı Harry ?'
'Uyku uyuyamıyordum.'
'Anlamadım.'
'Bak bu Nadir görülen bir hastalık. Uyku uyuyamıyordum. Hem de günlerce 7-8 gün Aralıksız uyku uyuyamıyordum. Bir süre Uyku uyuyamayınca krizler geçiriyordum.. vücutta yanma,ateş,öksürük,mide bulantısı, baş ağrısı..
al bunun hepsine şahit oldu.''Benim yüzümden mi?'
'Biraz.. yani Albus'u tek büyütmek sandığımdan daha zor oldu. Hamilelik zamanları tek başıma çok zor geçti, büyü olmasa ne yapardım bilmiyorum ama yastık kılıfını bile büyüyle düzeltmek zor oluyordu. Sonrasında Albus doğunca, ilk defa bir bebekle baş başa kaldım ve ne yapacağımı bilmiyordum.. sonra Mary girdi hayatıma, o olmasa Albus'u nasıl büyütürdüm bilmiyorum.'
'Peki tedavi oldun mu?'
'Tedavi bitti, günde 4-5 saat uyku uyuyabiliyorum en azından. Kriz geçirmiyorum artık eskisi gibi. En son geçen yıl geçirdim. Fazlasını da uyku iksirleri halleşiyor.'
Draco'nun bir anda Harry'e sarılması Harry için ayrı bir şok oldu. Draco Harry'i sıkı sıkı sardı. Bir yandan ağlıyordu..
'Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim çok özür dilerim Harry. Benim yüzümden böyle olsun istemezdim.'
'Draco tamam, senin bir suçun yok..'
'Hayır ben aptalım, gerçekten aptalım. Seni uyku iksirine muhtaç bırakan benim. Böyle olsun istemezdim, seni bırakmak istemezdim. Ben sana hep aşıktım Harry, şimdi de aşığım. Bana izin ver bu saatten sonra yanında olabiliyim Harry, lütfen.'
'Draco bu mümkün değil..'
'Bak anlıyorum, korkuyorsun. Seni yeniden bırakırım sanıyorsun ama yapmam Harry, Merlin beni lanetlesin ki yapmam. Bozulmaz yemin bile edebilirim. Seni bırakmam Harry. Eğer sorun Albus ise onu da kendime affettiricem.. bunu yapıcam.'
'Albus'a kendini affettirmeye çalışabilirsin ama Draco benim bir ilişkim var.'
'Mary değil mi?'
Harry sadece başını sallamakla yetindi.
'Anlıyorum, sorun yok. Seni belki kaybettim ama en azından oğlumu kazabilirim dimi?'
'Bol şans.. ancak Albus'a bildiğini önce ben söylesem daha iyi olur..'
'Peki, öyleyse Görüşürüz.'
'Görüşürüz.'
Draco üzerindeki şaşkınlıkla, kendini odasına attı.
Albus'a kendisini nasıl affettirecekti ?
Umarım beğenmişsinizdir 🙏🏻
İyi geceler.. sizleri seviyorum 😽❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri döndü! | DRARRY
FanfictionVe bir gün Harry potter, geri döner. Zamanla herşey toparlanır mı bilmiyorum ama zamanın pek çok şeyi bir daha bir araya getirmemek üzere dağıttığına şahit oldum. - harry potter