•20•

5.2K 310 178
                                    


    Harry içtiği iksirle derin bir uykuya daldı.. Albus Harry'nin yatağının başında oturuyordu. 1 hafta boyunca babasının uyanmaması.. elbette kötüydü. En son 2 yıl olmuştu babası böyle bir uykuya dalalı.. son sanmıştı ama değildi..

Kapının çalınması ile şaşırdı.. kim gelirdi ki bu saate babasının yanına?

'Girin!'

İçeri elbette Draco gelmişti. Başka kim gelebilirdi ki zaten bu saatte diye düşündü al.

'Merhaba Albus.'

'Merhaba.'

'Harry uyumadıysa görmek istemiştim ama uyumuş.'

'Evet.'

'Bay Malfoy.'

'Draco.'

'...'

'En azından çevremizde kimse yokken bana adımla seslenebilirsin al, lütfen.'

'Şey Pekii, biraz konuşabilir miyiz Draco?'

'Elbette. Ama Harry uyanmasın gidelim.'

'Babam uyanmaz, istediğiniz kadar bağırın, bu mümkün değil yani. İksir yüzünden.'

'Anladım pekii.'

'..'

'Seni dinliyorum Al.'

'Teşekkür ederim.'

'Ne için?'

'Gece benimle kaldığınız için. Başımda beklemişsiniz, babam söyledi.. buna gerek yoktu.'

'Teşekküre gerek yok Al, sen istemesen bile ben senin babanım.. bu yapmam gereken birşeydi zaten.'

'Hayır, sabaha kadar beklemeye mecbur değildiniz.'

'Oğlum hasta olmuş, evet illaki bekleyecektim.'

'...'

'...'

Uzun bir sessizlik oldu ancak Draco bozmuştu sessizliği..

'Mektupları okudun değil mi al?'

'Evet, elbette okudum.'

'Peki beni affetmeyi düşünmüyor musun?'

'Sizin babama olan sevginize inanıyo-

'Senin.. bu kadar resmiyete gerek yok.'

'Evet herneyse, senin babama olan sevgine inanıyorum Draco. Ancak.. bu benim babamın neredeyse ölümden döndüğü gerçeğini değiştirmiyor.. Eğer o hastalığı orta evreye geçmeseydi.. belki de şuan burada yoktu. Peki ben ne yapacaktım?'

'Al.. bak elimden birşey gelmiyor tamam mı? Ne söylersen haklısın.'

'Evet ama ben haklı olmak istemiyorum.. yani anlatamıyorum belki ama bu kadar basit değil bazı şeyler..'

'Anlıyorum al, sorun yok. İstediğin kadar bekleyebilirim, oğlumu geri kazanmak için..'

'Öncelikle seni affetsem bile..
Sana asla baba demem, diyemem.
Seni baba yerine koymam. Çünkü benim Harry'den başka babam yok. Harry babam Mary annem böyle bildim. Hep böyle gidicek.. Yıllar geçse de babamın bu günlerini unutmam, unutamam.'

'Al, ben bunların hepsinin farkındayım, bilincindeyim. Şimdi.. beni affeder misin?'

Al birkaç dakika düşündü..

Geri döndü! | DRARRY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin