Capitolul 3

524 26 5
                                    

*Dazai pov. *

Am reușit sa ma strecor din agenție. Sa fim seriosi cine mai face tura de noapte? Rampo cred ca se va descurca. Numa sa nu afle Kunikida ca ma omoara. Idee e tentanta dar el are grija sa doara asa ca nu sunt interesat. Poate ar trebui mai intai sa-l i-au pe Chuuya. Ceva imi spune ca nu se va deranja sa vina si imi i-au teapa.  Am facut stanga brusc spre sediul lor si am așteptat o miscare. In curand o claie de par roșcat isi facu aparitia si l-am recunoscut pe Chuuya. Mi-a tresărit inima cand isi indrepta privirea albastruie spre mine. Am zâmbit rasufland ușurat. Privi in jur dupa care se apropie ezitand de mine. De ce era asa sceptic? Chiar vroiam sa stau cu el. Sa ma bucur de prezenta lui. Daca ar fi alaturi de mine in agenție as fi cel mai fericit. As ști ca e in siguranta si ca pot avea grija de el. Se opri in dreptul meu incruntat.

-Ce e? Sti macar cat risti trecand pe aici? Ma mustra acesta incet iar eu mi-am lasat capul pe spate dramatic.

-Mergem la întâlnire, nu? Hai! Am spus energic si mi-am impreunat degetele cu ale sale iar acesta isi mari ochi surprins dar se cripta din nou îndoielnic.

-Tu chiar ai vorbit serios, nu? Intreba nesigur iar eu am zâmbit din coltul guri incuviintand si m-am aplecat pana la nivelul sau atingându-i nasul cu al meu.

Isi mari ochi uimit lasandu-si buzele intredeschide de la soc. De-ar sti ce dragut e in momentul asta... Rosi putin abia vizibil daca nu erai atent si înghiți in sec. M-am indepartat putin de el indreptandu-ma de spate.

-Evident ca da. Spun categoric iar acesta se smuci cand isi observa mana in a mea facandu-ma sa stramb din buze nemulțumit. Mergem la bar? Intreb energic iar acesta ma privi sceptic dar incuviinta într-un final.

-Sa mergem. De gura ta nu scap nici mort. Mormai iar eu am zambit vesel mergând in dreptul sau.

Ajunsi la bar am crezut ca Chuuya vrea sa se razbune pe mine fiindca a baut si a baut mai mult ca mine in toată viata.

-Merge greu munca? Intreb sarcastic ranjind din coltul guri iar acesta pufni dispretuitor.

-Merge nasol de cand ai plecat... Murmura incet iar eu am zambind trist stiind ca la beție Chuuya nu minte. De ce ai plecat? Intreba trist sughitand iar eu am venit langa el lasandu-l sa-si rezeme capul de pieptul meu si i-am mângâiat parul cârlionțat.

-E mai asa. Atata tot. Nu ma întorc in mafie. Spun incet iar acesta icni.

-Nu părăsesc Mafia Portului. Ingaima roșcatul facandu-ma sa imi micsorez ochi si m-am ridicat prinzandu-l de dupa talie.

-De data asta dormi la mine. Spun zambind inchizand ochi pentru o secunda.

Ajuns in fata casei l-am ridicat in stil mireasa si am urcat scările nelasandu-l jos pana ce nu am ajuns in dormitor. I-am dat jos haina neagra de pe umeri, pălăria, încăltările si manusile. Am facut la fel cu mine si am privit spre roșcatul ce deja se intinse pe pat obosit. M-am apropiat de el si m-am culcat pe o parte trăgându-l in bratele mele. Ce as vrea sa nu-i mai dau drumul niciodată. I-am ridicat chipul in palme dând peste privirea sa confuza.

-Noapte buna.

Am zâmbit si l-am sărutat lung pe creștet. Rosi la fata facand ochi mari si trezindu-se din trasa se ascunse la pieptul meu. Am chicotit si l-am strans din nou in brațe afundandu-mi nasul in parul sau lasandu-ma prada unui somn profund.

~Dazai & Chuuya~ (yaoi) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum