*Dazai pov. *
- Nu mi se pare corect Riuk. Bombani unul dintre cei doi străini.
Langa ei stătea întins un cadavru. Sângele inca curgea semn ca nu e mort de mult timp. Un singur foc de arma. Un singur glonț. Fix in capul acelei femei.
Chuuya si a dus mana la gura dezgustat fără sa scoată un sunet.
-Corect? Nu trebuie sa fie corect. Trebuie să fie doar suficient. Subiect cat stârnim Agentia contra Mafiei. Asta e treaba noastra atat. Zise Riuk si pleca de langa cadavrul cu partenerul sau dupa el.
Stiam ca inca se contrazic. Sunt sigur ca o fac pentru bani dar Dumnezeule... După câteva minute l am auzit pe Chuuya vomitand. Nu mi amintesc sa fi fost asa sensibil. Ceva e clar in neregulă cu el. Cand venii langa mine avea câteva lacrimi in coltul ochilor acum putin roșii după voma.
Mi am dat seama ca tremura si aproape căzu jos dacă nu l prindeam imediat. M-am lăsat jos cu el in brate si cu spatele lipit de perete. L am strâns aproape dar fara al lasa fara suflare. M-am panicat dar am incercat totusi sa par calm.
- Chuuya... Ce se întâmplă cu tine? Întreb șoptit dandu i părul transpirat de pe fata.
Se întoarse cu fata spre mine dar nu voia sa ma privească in ochi. Se uita undeva in jos.
-Doar am vomitat. Cadavrul ala e dezgustător. Nu mai zic de fata lui Riuk...
Încerca sa se ridice dar nu l am lăsat. Mai aveam intrebari. Se smucii nervos dar cand am făcut contact vizual ochii lui albaștri păreau putin îngrijorați.
-Nu e doar asta. Nu ma mintii. Esti euforic si obosesti repede. Abia te ai zbătut cand ai incercat sa fugi ca ai si obosit.
Ofta stergandu si fruntea de sudoare si spuse:
-Dazai...Cred ca ar trebuii sa ma duci la in doctor... Dar nu la spital.
Zicând asta intra intr o stare somnolentă. Respira greu si isi stranse ochii transpirand si tremurând. Parea ca l doare. Dar nu mi dadeam seama ce. M am speriat si m am ridicat cu el in brate strangandu l la piept de parca cineva ar încerca să l fure.
Imi parea mai mic si mai fragil ca niciodată. Doi pasi am făcut si am încremenit. Vomitase sânge.
[...]
-Chuuya? Ii șoptesc usor numele dand la o parte de langa el o cutie de pastile.
L am dus la un vechi prieten despre care stiam ca a fost doctor. De asemenea imi era dator cu o favoare. Cat acesta era dus sa duca niste probe la laborator am decis sa l veghez pe amicul meu...
I-am sărutat fruntea și am rămas asa câteva momente. E tot ce am mai bun pe lumea asta. Singura persoana care ma tine în viata. Nu-l pot pierde.
Va urma..
CITEȘTI
~Dazai & Chuuya~ (yaoi)
FanfictionO poveste de dragoste de tip yaoi intre Dazai si Chuuya. Ship-ul meu preferat din Bungou stray dogs. Nu prea sunt carti pe aceasta tema asadar am scris eu una. Acțiunea se petrece dupa plecarea lui Dazai din Mafia Portului inainte de a se întâlni c...