Capitolul 1

1.2K 40 3
                                    

*Dazai pov. *

A trecut o luna de cand am intrat in agenție si totul pare sa mearga bine insa parca lipseste ceva sau cineva. Cand am plecat din Mafia Portului nu m-am gândit la toate consecințele. Rampo molfaia dintr-un pachet de biscuiți stand cuminte pe scaun si privind spre Kunikida ce se plimba agitat prin încăpere.

-Oh Dazai! Tipa acesta deodată iar eu am tresărit ascunzandu-ma dupa Rampo zambind spre blondul ce-si aranja ochelari serios lucru ca ma facea sa pufneasc amuzat. Nu rade nemernicule!!! Din cauza ta toata planificarea s-a dus pe apa sâmbetei! Spuse acesta agitat rasfoindu-si carnetul iar eu am oftat lasand capul pe spate.

-Am incercat sa ma sinucid stand sub apa. Dar am renunțat cand am dar de apa aia murdară de canal. Mirosea in ultimul hal... Bomban dezamăgit iar acesta veni in dreptul meu pana ce nasurile aproape ni s-au atins.

-Era de așteptat din partea ta, Dazai. Insa in momentul asta de duci la locul asta! Spuse acesta nervos inmanandu-mi o bucata de hârtie pe care era scrisă o adresă.

Am luat-o in mana ca un copil mic si inocent ochi mei maroni privind spre Kunikida.

-Mafia Portului face acolo o tranzactie. Spuse de data asta mai calm incrucisandu-si mainile la piept. Fa tot ce poti sa-i impiedici si adune dilitiul. E o fiola mica cu un lichid verde. Te descurci? Intreba iar eu am pufait lasandu-mi capul pe spate plictisit.

-Da... Murmur si imi fac loc pe langa el bagandu-mi mainile in buzunare.

Am pornit spre adresa indicata privind clădirile pe langa care treceam. "Oare o sa fie acolo si Chuuya?" m-am întrebat dar mi-am scuturat repede capul vrand sa-mi alung acel gand din minte. Sunt sigur ca mi-a observat dispariția pana acum. Acum nu stiu cat de mult il si interesează. Am ridicat din umeri nepăsător si am intrat in depozitul prăfuit. M-am oprit in spatele unor cuti privind plictisit spre înzestrați din fata mea. O claie de par roșcat isi facu aparitia iar eu am icnit cand l-am recunoscut pe Chuuya. Statea fata in fata cu acel tip necunoscut mie si au început sa vorbească cand deodată strainul la atacat pe roșcat pe neasteptate. Planuia sa rămână si cu bani si cu substanța. L-am vazut pe fostul meu partener dandu-se mai in spate scrasniind nervos din dinti.

-Tsk! Trebuia sa ma astept la asta. Bombani Chuuya dând sa se ridice in aer pentru al ataca insa il imobiza infasurand in împrejurul sau fire invizibile blocandu-i miscarile.

Am icnit îngrijorat cand acesta gemu de durere. M-am încruntat nervos si m-am repezit spre inamic anulandu-i puterea. L-am lovit zdravăn cu pumnul in bot facandu-l sa scuipe sange. Schiorlaii ca un animal rănit si se retrase fugind afara ne mai pasandu-i de bani si de faptul ca nu-si luase inca produsul. M-am apropiat îngrijorat de Chuuya asezandu-mi mana pe umărul sau aplecandu-ma pana la nivelul lui. Nu se schimbase deloc. Aceasi ochi albastri jucausi gata sa atace oricând, privirea vicleana si calma in acelasi timp... Eliberat acum isi tinea un braț ce sângera cu cealaltă mână. Isi atinti privirea albastruie asupra mea.

-Ce cauti aici?! Spuse acesta printre dinți încruntat iar eu am zâmbit din coltul guri asezandu-mi mana pe obrazul sau. Pleci din Porta Mafia fara să-mi  dai vreun semn si acum îndrăznești sa te arati in fata mea?! Intreba acesta scrasnind din dinti iar pumnul lui ma lovi fara vlagă in stomac.

Chiar daca nu am simtit nimic mi-am dus mana la burta dramatic.

-Au, au, au!  M-am milogit eu lasandu-ma spre pamant iar acesta icni si se apleca spre mine.

-Oi.. Dazai? Intreba acesta nesigur iar eu imi ridic privirea zambind aflandu-ma acum îngenuncheat in fata sa iar acesta isi mari ochi surprins.

-Hihihi... Sunt bine. Lasa-ma sa-ti vad rana. Spun si ii i-au in palme bratul scanandu-l din priviri.

Nu era ceva grav. I-am mângâiat pielea alba si fină de degetele zambind inconstient. Era perfect si nici nu-si dadea seama. Am scos o pamblica din buzunar si i-am înfășurat rana nu prea adânca. M-am ridicat acum fiind mai inalt ca roscatul si am facut contact vizual. Ma privea fara a spune un cuvânt iar eu i-am ciufulit parul cârlionțat facandu-l sa maraie.

-Termina! Bombani iritat si se trase din atingerea mea.

-I-au eu asta. Spun luand fiola de langa el vesel iar acesta se încruntă incercand sa si-o recupereze insa tot ce reusi a fost sa ne lipeasca trupurile iar daca era putin mai inalt buzele nostre s-ar fi atins. Ai bani. N-ai nevoie de asta. Spun pe o voce de copil iar acesta marai ararandu-si dinti.

-Vezi sa nu... Ai noroc ca sunt slabit. Mi-ai luat puterea ai uitat? Intreba iar eu am strâmbat din buze.

-Nup. Spun inchizand ochi peste o secunda dupa care m-am apropiat de el. Am plecat.

Adauga si imi lipesc buzele de obrazul roscatului plasand un pupic apăsat. Rosi putin abia sesizabil iar eu mi-am lipit pentru cateva momente fruntea de crestetul acestuia.

-Mi-ai lipsit. Spun incet dupa care ma fac nevăzut plecand spre agenție.

~Dazai & Chuuya~ (yaoi) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum