*Dazai pov. *
M-am despărțit de Chuuya si am pornit spre agenție. Mi-as fi dorit sa mai stau cu el. Imi lipsesc foarte mult momentele petrecute cu el si misiunile pe care le-am avut împreuna.
Dublul negru... Imi amintesc cand ne-am cunoscut prima oară. Era asa mic si încăpătanat. Nu s-a schimbat prea mult sincer. Micutul meu ramane.
Am intrat in clădire iar deodată am auzit vocea lui Kunikida-kun rasunand pe holuri.
-Ca tot veni vorba de sinucigasi... Unde e prostul de Dazai!?!?
Am înghețat o secunda intrând pe usa dramatic. Blondinul isi ridica ochelari si tacu pentru cateva momente inspectandu-ma din cap pana in picioare.
Dar stiam ca e doar calmul dinaintea furtuni. Am chicotit inchizand ochi pentru o secunda si arătând spre usa.
-Oia-oia... Uite cine isi face aparitia in sfarsit. Spuse acesta calm incruntandu-si mâinile la piept.
-Pai... Da. A întârziat metroul. Spun asezandu-ma la masa cu piciorele unul peste altul si mainile dupa cap indiferent.
-Tu nu vi cu metroul!!! Se rasti acesta brusc facandu-ma sa cad de pe scaun.
-Oh... Kunikida-kun... Dar care e graba? Bomban deschizand un ochi si privindu-l cu o expresie neutra.
-Vom ataca Mafia Portului odata pentru totdeauna. Spuse acesta calm iar eu mi-am marit ochi alarmat.
-Cum?! Am strigat iar acesta isi mari ochi intrigat de seriozitatea din vocea mea.
-Au ajuns deja prea departe. Au atacat multi dintre oameni nostri. Din păcate nu i-am prins pe niciunul in fapt. Continua acesta frustrat sprijinindu-se cu bratele de masa alba.
-D-dar asta... Deci nu aveti nicio dovada ca au fost cei din Mafia Portului. Spun eu sigur pe mine dar Kunikida era de neînduplecat.
-Au fost găsite cateva urme care sa ne îndrume spre ei. Tie frica de lupta, Dazai? Intreba acesta iar eu am privit în alta parte.
-Niciodată. De parca nu mai sti. Spun zâmbind si lasandu-ma cu scaunul pe spate. Doar ca eh. Nu avem motiv. Nu stim ca sunt ei. Continui trăgând cu ochiul la partenerul meu ochelarist care își ridică din nou ochelari făcând sa pufnesc amuzat.
- Nu rade!!! Spune nervos iar eu incerc sa ma abțin.
Trebuie sa-l avetizez pe Chuuya...
Va urma...
CITEȘTI
~Dazai & Chuuya~ (yaoi)
FanfictionO poveste de dragoste de tip yaoi intre Dazai si Chuuya. Ship-ul meu preferat din Bungou stray dogs. Nu prea sunt carti pe aceasta tema asadar am scris eu una. Acțiunea se petrece dupa plecarea lui Dazai din Mafia Portului inainte de a se întâlni c...