Setelah aku selesai membersihkan diri...Awal pagi lagi telefon aku berdering menandakan bunyi notifikasi telefon aku..Kim Taehyung
4 unread messageIanya mesej dari Taehyung......Aku dah unblock nombor dia beberapa hari yang lepas...Aku tak tahu mengapa...Rasa hati ingin berbuat begitu..
Kim Taehyung
Test....
Ouh..Dah unblock....😊
Em...Saya nak jumpa awak harini boleh?Em..
Nae...Bila?Nanti tengah hari saya datang ambil awak...
Nae...
Hati aku turutkan sahaja permintaannya....
"Dia nak bincang tentang hal tu ke?....Huh...Daehyun...Ini keputusan kau...Kau kena tetapkan pendirian kau ni daehyun...kau x takkan patah balik padanya" Kata aku
------------------Aku bergegas turun dari bilik setelah selesai bersiap...Aku hanya mengenakan baju oversized hoodie dan tight jeans..
"Dae...Kamu nak pergi mana? " Tanya Aunty Lee
"Dae keluar kejap ye Eomma...Tapi x tahu balik pukuk berapa..."
"Ye tau kamu nak keluar tapi dengan siapa...?"
"dengan Taehyung....Saya pergi dulu ye..Taehyung dah tunggu tu..."
"Taehyung-?"
"Jangan risau eomma...Kami nak bincang tentang hal kami berdua....Nanti beritahu eomma dengan appa kalau dae lambat..."
"Nae..Hati hati..."
Aku bergegas memakai kasut sneakers aku berlari kecil
"Ohhh mianhae..Eomma Lee tadi banyak tanya pulak dia..." Kata Aku pada Taehyung..
"Yeopuda..."
"Mwo?"
"Ahh tak...Gwenchana...Kita pergi makan dulu..." Kata Taehyung
"Ahh..Nae..."
Taehyung terus menekan pedal minyak dan meluncur laju meninggalkan perkarangan rumah..
💜
Sudah beberapa minit menjamah makanan yang dipesan tadi....Kedua dua masih mendiamkan diri....Khusyuk menjamah makanan yang di pesan di restoran ni...
Sesekali mata Taehyung memandang aku beberapa kali...Membuatkan aku rasa tidak selesa..."Kenapa awak tengok saya macam tu?"
"Salah ke saya tengok isteri saya sendiri? "
"Tak...Saya nak makan pun tak tenang tau..."
"haha..Mian...Siapa suruh cantik sangat...."
Pipi aku terus memerah selepas dipuji secara tiba tiba...
"baru puji sikit...Dah merah pipi tu..." Kata Taehyung
YOU ARE READING
{ C } One Night {KTH}
FanficCOMPLETED °°Never expected ; Only in one night, everything has change °° "Mana lagi penting??? Cinta atau dendam?" ---------------------------------------------------- Kim Taehyung x Lee DaeHyun 김태형 x 이대현 Storyline berdasarkan apa yang ada dalam ot...