prolog

335 41 3
                                    

Era în camera ei uitându-se la noul episod din serialul său favorit, mâncând o felie de pizza și beând dintr-o doză de Cola, când dintr-o dată telefonul dânsei scoate un zgomot, anunțând-o că a primit o nouă notificare pe Twitter. A zâmbit, oprind serialul și înșfăcând telefonul, din pricina curiozității. A apăsat pe notificare aflând că are un nou follower.

"@Calum5SOS is now following you", strălucea pe ecran.

Numele nu i se părea cunoscut, așa că a dat click pe username-ul persoanei respective și a așteptat. A căscat gura observând milioanele de oameni care îl aveau la follow. I-a observat icon-ul și a zâmbit observând ce drăguț era cățelușul pe care-l ținea în brațe.

"Un iubitor de animale," a spus, simțindu-și inima cum se topește încet.

Imediat a început să primească tweet-uri cu mesaje de genul:

"norocoaso"

"calum ți-a dat follow omg goal"

"trimite-i te rog numele meu și roagă-l să-mi dea follow!"

"life goal"

"acum poți să mori fericită"

S-a încruntat confuză și a decis să-i trimită un mesaj privat.

@artistiquegirl_: "Hey. Mersi de follow, tipule."

A aruncat telefonul în cealaltă parte a patului, reluându-și activitatea inițială. Personajul ei preferat tocmai urma să ia o alegere care depindea de viața lui, de existența lui în întreg serialul. Când totul era mai palpitant și-a simțit telefonul vibrând. A oftat și a pauzat laptop-ul, în sinea ei fierbând din cauza frustrării și a tupeului pe care îl avea acel cineva care îndrăznea să o deranjeze fix în acel moment tensionant.

@Calum5SOS: "Bună. Pentru nimic, apropo."

Calum îi răspunsese la mesaj.

"Pentru asta am oprit eu serialul?" a spus indignată.

A vrut să dea play, dar un alt bâzâit s-a auzit. Pe urmă altul și altul.

"Îți bați joc de mine?!" a țipat în pernă, cu mâna căutând telefonul. Twitter, Twitter și iar Twitter. Tipul respectiv, Calum, îi violase notificările. A pufnit, scriindu-i:

@artistiquegirl_: "Mersi de viol, dar nu trebuia, man. Încerc să mă uit la un serial și e pe cale să ia decizia vieții sale. E apogeul întregului serial, deci, te rog, încetează. Mulțumesc."

Și-a rotit ochii, trimițându-i mesajul.

----------

okay, acesta e începutul
şi wow, nu mă aşteptam să postez aşa de repede but here ya go

mulţumesc pentru că aţi adus povestea pe locul 7, respectiv 8, deşi avea doar descrierea postată! Sunteţi uimitori!

sper să vă placă această poveste şi să nu vă dezamăgesc! c:

ly all

Distance // HoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum