Öyle sevmiyordunuz ki kendinizi.Öyle nefret ediyordunuz ki düşüncelerinizden.Aynaya baktığınızda dolan gözleriniz size acımayıp akıtıyordu yanaklarınızdan kendini.Derin titrek bir nefes alıyordunuz.Yalandan bir tebessüm takınıp dudaklarınıza arkadaşınızı arıyordunuz.Onun yakın arkadaşıyla olan ilişkilerini dinleyip duruyordunuz.Siz onu çok yakınınıza koyuyordunuz ama ona göre sıradan bir arkadaşıydınız siz.Kapatıp yorganın altına giriyordunuz.Uyumak istiyordunuz fakat düşünceler sizi asla uyutmuyordular.Kalkıp camdan dışarıya bakıyordunuz.Gözünüzden düşen o tek bir damla yaş bencilliğinizin kurbanıydı.Bencil olduğunuz için avuçlarınızı sıkıyordunuz.Yalnız hissediyordunuz.Bağırmak istiyordunuz ama her zaman sebepsizce susuyordunuz.Gözlerinizi kapatıp hiçbir şey olmamış gibi herkesi kafanızda tekrar affediyordunuz ve gözlerinizin yaşını silip topluluğa karışıyordunuz .Gülümsüyordunuz her zamanki gibi.
Fark edilmeme hissi alıp başınızı götürüyordu.Gözlerinizdeki acıyı ne kadar gizlesenizde içten içe birisi tarafından görülüp silinmesini istiyordunuz.Kalbinize oturan o aşırı duygu canınızı acıtıyor, gözleriniz buğulandırıyordu.Dayanamıyordunuz.Ama dayanmak zorunda olduğunuzu söylüyordunuz kendinize.Şarkı dinlemek istiyordunuz fakat hiçbir şarkı size hitap etmiyordu.Arkadaşlarınızla yakın olmadığınız için şikayet ederken onlardan daha da uzaklaşıyordunuz.Yalnız olmak istemiyordunuz ama yalnızlığa koşarak ilerliyordunuz aslında.Birisi olsun diyordunuz.Alsın beni götürsün.Elleriyle sarsın kalbimi.Yalanda olsa teselli etsin beni.Sorun yok desin.Ben senin yanındayım desin.
Tek isteğiniz yalandı belkide.Yalana inanıp bir saniyeliğine de olsa mutlu olmak.Yalanın ortaya çıktığını öğrendiğinizde daha çok üzülecekdiniz bunu sizde biliyordunuz fakat o an mutlu olmak size o kadar güzel geliyor ki gözünüzün önünü dahi göremiyordunuz.
Kalbinizdeki o taş gibi şey hep var mıydı? Yoksa daha yeni mi oluşmuştu?
Hep farkında mıydınız? Yoksa ağlayınca mı ortaya çıkmıştı?
Ya da var mıydı cidden o his? Yoksa sizin kafanızda mıydı her şey?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİGARAMIN İÇİNDEKİLER
Teen FictionAklım o gecede, kalbim o gecede.Bana bu geceyi unutturacak birisini tanıdım.Ama onunla beraber her şey tekrar ortaya çıkmış gibiydi.Tüm çıplaklığıyla.Tüm açıklığıyla.Bir yarışın içindeydik.Benim mi günahlarım daha fazlaydı yoksa onunki mi? Yoksa zat...