— YOONGI —
Am ajuns acasă la mine cu fetița. I-am explicat micile reguri pe care aș vrea să le respecte și i-am arătat camera unde va locui pentru următori ani. Chiar nu mă deranja ca am luat o la mine. Oricum eram singur si mă plictiseam teribil în casă asta.
Intrasem în camera mea cu ea deoarece aveam să îi dau ceva de la mine ( îmbrăcăminte ) pentru a se schimba până când îi luam haine de ea.
— Îți voi da un tricou de la mine pentru a te îmbrăca, bine? Mâine o să-ți luăm haine.
Ea aprobă printr-o mișcare scurtă a capului după se duse către patul meu așezându se pe marginea lui. Zâmbesc ușor către ea după mă duc spre dulap.
Alesesem un tricou mai larg și m-am întors întinzându l către ea care își mută privirea spre mine.
— Ia-l pe asta. Pun pariu că o să-ți vina ca o rochiță.
— Bine. I-a tricoul din mana mea, analizându l după privește înapoi către mine. Unde ma pot schimba?
— Acolo. Îi fac semn către ușa băii. Te voi aștepta aici.
Îmi zâmbise scurt după imediat plecă către baie.M-am așezat pe pat așteptând o.
La scurt timp se întoarse înapoi ai într-adevăr am avut dreptate. Tricoul meu îi venea chiar mai jos de genunchi. Aish, era așa adorabilă.Vrusesem să îi spun ceva dar de afară se auzise dintr-o dată un tunet puternic ce o făcuse să tresară, astfel trezindu mă cu ea în brațele mele.
— Yah.. ești bine? Îți e frică de tunete? O întrebe în timp ce o mângâi ușor pe spate.
— D-Da...mereu mi-a fost frică de ele pentru că... Se afundase mai mult cu chipul în pieptul meu, străgându mă strâns în brațe. Seamănă cu țipetele tatălui meu la mine.
Mă întristez când aud asta, după o apuc de talie si o așez în poala mea. O privesc cu căldură, după îi spun:
— Hey..este în regulă. Uite, ori de câte ori va fi furtună, poți dormi cu mine. Îți promit că eu niciodată nu voi țipa la tine. Nu te voi tata așa cum o face tatăl tău.
— Eu... îți mulțumesc. Enorm...îmi șoptise.
La scurt timp îi simțisem respirația caldă cum se lovea de gâtul meu. Privesc spre chipul ei, observând că adormise în timp ce afară era o ploaie torențială
— Eu îți mulțumesc că ai apărut în viața mea. Îi șoptesc si eu la rândul meu
O așez cu grijă pe pat după mă așez alături. O strâng la pieptul meu in timp ce am pus pătură peste noi, adormind și eu cu ea.
TREI ANI MAI TÂRZIU...
Simțeam cum gelozia fierbea în mine. Dar nu aveam nimic. De făcut. Doar să stau si să privesc.
Eram in fața liceului lui EunMi, iar eu eram sprijinit de capota mașini privind cum vorbea cu un băiat. Erau cam prea apropiați pentru limita mea. Cea ce ma deranja și mai tare era ca mereu o făcea să râdă.
Tipul ăla o sa moara cândva din mână mea.
Gândesc încă având privirea fixă pe cei doi. Satul de atâta ,, spectacol" am început să claxonez pentru ai atrage atenția.
Începeam sa fiu din ce în ce mai gelos pe orice băiat cu care stătea, și asta mă îngrijora puțin.Pentru că începeam sa o văd cu alți ochii.
— EUNMI —
Î
l bat pe Jungkook în umăr în joaca în timp ce incercam sa îmi ascund roșeața din obraji. Tipul ăsta mă făcea să ma simt ciudat și nu îmi plăcea deloc.
— Yah, doar taci din gură! Oricum tata trebuie să vină după mine. Nu suportă sa mă vadă în preajma băieților. De obicei orice băiat. Mai ales celor mai mari decât mine.
— Tatăl tău nu e aici... Se apropie mai mult de mine, asta facându mă să mă dau câțiva pași înapoi. Deci, ce spui? Te-ai mai gândit la propunerea mea?
— O-Oh..e-eu- Eram pe care să îi răspund dar un sunet puternic de claxon se auzise. Imediat mi-am dat seama că era tata. Eu trebuie să plec. Ne vedem mâine, Kookie.
Ma ridic pe vârfuri să îți sărut obrazul după imediat plec.Îmi pusesem mana in dreptul inimii simțind cum bătea nebunește. Aishh..uram atât de mult sentimentul ăsta. Mai ales că îl mai simțeam adeseori și lângă tata.
Mă apropii de el zâmbind după îi sar în brațe. Ca de fiecare dată când îl văd. Adoram sa îl strâng strâns în brațele mele. Sa il simt doar al meu.
— Tata, mi-a fost dooooor de tine. Spun zâmbind inocent știind că văzuse scena de mai devreme cu Kookie.
— Și mie mi-a fost dor sa îți bat fundul ăla neascultător. Îmi răspunse după îmi plesnise puternic fundul scoțând de la mine un mic gemăt de durere. Ce am spus eu să nu mai vorbești cu băieți mai mari decât tine?
— Scuze tati..dar Jungkook este un băiat bun. El-
— Nici să nu aud. Discutam acasă.
Oftez puternic si urc in masina la dreapta sa, el urcând la volan imediat la câteva secunde distanță. Știam că iar urma o predica.
Ca de fiecare dată..
CITEȘTI
Dark Love I [✔︎]
ФанфикDoar o noapte a fost nevoie pentru a lumina sau întuneca viața lui Min Yoongi. Timp de câțiva ani, a iubit-o ca pe propria fiică, dar pe parcurs, aceea iubire, aceea dragoste, s-a transformat în ceva mai întunecat Deși era extrem de interzis să se...