CAPITOLUL 3

2.7K 184 86
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


— YOONGI —


— Ți-am cerut să ne întâlnim pentru că trebuie să vorbim despre noi. Îi vorbesc privind o adânc în ochii în timp ce îi aveam mâinile în ale mele. Noi...nu cred că mai putem fi împreună.

Văd cum începuse să clipească des. Deja puteam să îi citesc uimirea după chip, chiar și șoc. Nu aveam ce sa fac. Asta chiar trebuia să se întâmple mai de mult.

Cu Seulgi eram împreună la un an după ce am luat o pe EunMi la mine. La început eram prieteni buni, după am început să avansăm ușor ușor, până când s-a ajuns să avem o relație.

Mai mult bazată pe plăcere din partea mea. Cât despre ea.. habar nu aveam. Dar tot trebuia să o termin.

— C-Ce..? Șoptise mai mult, având vocea aproape stinsă. Yoongi...dar nu înțeleg de ce vrei sa ne despărțim. Am...făcut ceva greșit? Te rog iartă mă dacă am făcut asta! Zise urmând ca ochii ei să îi devină înlăcrimați.

Oftez puternic după îi mângâi ușor mâinile. Vroiam să o fac să înțeleagă cât mai bine ca între noi nu mai poate fi nimic. Mai ales acum... când..încep să am sentimente pentru EunMi.

— Nu, nu ai făcut. Este vina mea. Nici până acum nu ai înțeles? Doar te-am folosit pentru corpul tău! Îi mărturisesc până la urmă vrând să scap cât mai repede de ea. Eu doar mi-am dat seama că nu e bine să fac asta și de asta e mai bine să ne despărțim, Seulgi.

Își retrase mâinile din ale mele, facându mă să mă încrunt puțin când i am văzut privirea plină de gelozie și ura.

Un amănunt era că știa de EunMi. Și de fiecare dată îmi spunea să renunț  la ea. Sa o duc înapoi la părinți ei, dar eu normal ca refuzam. Mai ales când aflasem că părinți ei erau niște nenorociți leșinați după bani. Le aflasem până la urmă identitatea.

— E din cauza ei, nu? Spuse mai mult în scârbită după se ridică în picioare. Te desparți de mine din Cauza unei fetițe Yoongi! Strigă, putând să observ cum obraji îi erau pătați de lacrimi. Min Yoongi, se desparte de mine din cauza curvei ălea, nu?!

Îmi mușc puternic buza de jos când am auzit cum a numit o pe EunMi după imediat mă ridic la ea, apucând o de gât, urmând să o lipsesc de peretele camerei ei.

Nimeni, dar absolut Nimeni nu avea dreptul să o jignească. Mai ales cu mine de față.

— Asculta aici, cățea. Dacă mai îndrăznești să o numești pe EunMi după tine, te voi trimite după părinți tăi să le încălzești picioarele în pământ! Murmur extrem de nervos. Nu vi tu sa o jignești pe EunMi a mea de față cu mine. Vrei sa mori și nu știi cum, este?! Strig la ea.

Observând că avea să rămână fără aer o eliberez. Nu mai vroiam să am de a face cu una ca ea.
Căzuse la pământ, eu privind spre ea cu scârbă.

Nu m-a înșelat sau ceva, ba din contră. Chiar mi-a fost fidelă dar toate astea au dispărut când a îndrăznit să o numească pe EunMi curva.

O privesc pentru ultima oară cu ură în ochii după plec. Nu aveam să îmi mai bat capul cu ea, aveam treburi mult mai importante. Dar speram ca m-am făcut destul de serios când i-am spus că am terminat totul între noi doi.

[...]

— EunMi! Strig după ea când am intrat în casă. EunMi, vino jos, m-am întors.

Ciudat dar nu îmi răspunse.
Ma încrunt și când am auzit atâta liniște în casă. De obicei ea ar fi trebuit să fie cu Taehyung, alergând prin casă.

Devenind suspicios, mă îndrept spre camera ei

— EunMi! Strig din nou la ea.

Îmi mușc puternic buza de jos, și intru în camera ei observând că era goală, fără ea. Observ și cum dulapul era deschis iar hainele ei de școală erau pe jos.

Să nu îmi Spui cumva ca iar te-ai dus în club.

Gândesc nervos după imediat ies din camera plecând către masina.

TAEHYUNG

Ma uitam disperat prin jur după EunMi. La dracu, am fost doar până la baie, unde naiba sa fi dispărut așa? Ma strecor printre zecile de persoane însă nu o puteam zări deloc.
În acest moment, mă înjuram ca am acceptat să merg în club.

— La dracu...o sa ma omoare Yoongi.  Șoptesc speriat. Dacă e cu unu pe aici și și-o trage cu el? Aish EunMi!

Murmur după imediat iar încep să o caut prin tot clubul.

— EUNMI —

Eram plictisita la bar. Taehyung se dusese până la baie, așa că eu am venit aici pentru al aștepta. Ma plictiseam îngrozitor. Eu care credeam că o să mă distrez și toate ălea.

Privirea mea începuse să se uite prin jur până când se opri pe o figură cunoscută. Era la o masă, având pe picior o tipa.

Ăla nu e Jungkook?

Curioasă, mă dau jos după scaun și înaintez spre ei, intuiția mea fiind adevărată. Zâmbesc și imediat îi bat ușor umărul, el fiind cu spatele la mine.

Îl văd că se întoarse la mine, fiind surprins de prezența mea după văd cum imediat o dăduse pe tipa aia jos după genunchiul.sau.

— E-EunMi. Se bâlbâi. Tu ce faci aici? Nu știam că vi și tu pe la clubul asta.

— Păi nu vin. Dau din umeri. Am venit aici pentru că am avut ocazia. Tata e plecat la iubita sa și am avut ocazia să-mi fac de cap.

— Aaa. A aprobat printr-o mișcare a capului după văd cum stătuse câteva secunde pe gânduri. Dacă e așa..ce ai spune dacă ți-ai face de cap cu mine? Ma întrebă zâmbind.

Ii analizez spusele după îl privesc din cap pana in picioare. Dacă aș sta sa ma gândesc... Jungkook e un băiat extrem de râvnit. Măcar acum când am ocazia..

Zâmbesc drăcește și îl apuc de guler urmând să îl trag spre mine și să-mi lipesc buzele de ale.sale.

sale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dark Love I [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum