CAPITOLUL 4

2.7K 186 118
                                    

— EUNMI —

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— EUNMI —

Putem să îi simt uimirea, asta facându-ma să zâmbesc prin sărut. M-am așezat în poala sa, vrând să încep sărutul, cât timp el își mutase mâinile pe fundul meu, vrând să-l strângă dar imediat mă simt trasă de din brațele sale.

Nervoasă crezând că era tipa aia de mai devreme, m-am întors fiind gata să o iau la înjurături dar am rămas șocată când l-am văzut pe tata, Taehyung fiind în spatele său, facându-mi semn din priviri ca m-am ars.

La dracu..trebuia să apară acum..?

— T-Tati...eu- imediat mă simt trasă de el, asta facându-ma să tac. Pot expli- din nou am tăcut când am auzit vocea sa.

Doar taci, No EunMi. Avem de discutat Multe, acasă.

Ma uitasem speriată după Taehyung facându-i semn să vina după mine să mă scape de el, dar degeaba că observasem că se lingea cu o tipa. Doamne...eu muream aici și lui îi ardea de lins curve.

Sper măcar să fie...blând.

— YOONGI —

Intru în club văzând cum Taehyung se plimba disperat de colo în colo. Deci era clar că sunt amândoi aici. Imediat mă duc spre el și îl apuc de brat. Imediat tresare când mă vede, parcă deja de aici putând să îl simt agitat.

— Y-Yoongi h-hyung. C-Ce cauți aici?

— Ce aș putea să caut într-un club? Îmi caut fetița,  bine înțeles. spun zâmbind. Tu ce faci aici? Pe cine cauți? Îl analizez. Te văd agitat.

— E-Eu...făcuse o pauză după imediat își mută privirea, putând să văd cum ochii lui se mărită. M-ai bine ai pleca acasă, ce spui? Ma ocup eu de EunMi.

Ma încrunt vrând să mă uit și eu în direcția unde a privit dar mă apucă de umeri, întorcându-ma cu fața la el.

— Nu te uita acolo! Strigă. Daca o sa te uiți acolo, o sa faci o dublă crimă. Primul pe lista aș fi eu si...

— Și?! Întreb printre dinți știind deja la cine se referă. Ce face acolo? Întreb din nou fiind deja nervos.

Vorbește cu Jungkook... Șoptise având privirea în jos.

Imediat îi dau mâinile după umeri mei si mă întorc în aceea direcție. Într-adevăr, era EunMi și Jungkook discutând dar ce ma enervase pe mine la culme a fost momentul când ea, îl apucase de guler și îl sărută.

Se joacă cu nervi mei, de-a binelea.

Imediat mă îndrept spre ei cu o furie de nedescris, Taehyung fiind în spatele meu. Imediat o smulg din brațele lui Jungkook și mă uit către ea dar și el nervos.

[...]

Urcăm amândoi în mașină ea fiind lângă mine, în dreapta mea. Puteam sa îi simt frica dar nici nu îmi pasă. I-am zis sa stea cuminte si ea se duce prin cluburi si mai are puțin de și-o trage cu unu.

Pornesc mașina către casa fără să spun nimic. Oricum aveam să discutăm acasă destule. Nu o înțelegeam, îi puteam oferi absolut tot ce își dorea. De ce ar avea nevoie de altcineva în viața ei?

— De ce? Întreb într-un final. De ce te-ai dus într-un club si te-am găsit călare pe Jancuc, hm?

— Eu...Eu voiam să ma distrez si eu... șoptise însă am putut să o aud. Tu te distrezi mereu cu Seulgi. Eu de ce nu aș putea să o fac cu Jungkook? E tipul pe care orice fata l-ar vrea lângă ea, ce are el?

Imediat opresc masina pe dreapta din cauza ca aveam prea mulți nervi. Niciodată nu mi-a plăcut fața lui Jungkook și nici nu o să-mi placă. Din toți băieți din lumea asta fix pe ăla l-a găsit. Ce pot spune.

— Tu chiar vrei sa te bat din cauza lui Jungkook ăla, nu? Ce îți poate da el și nu eu? Ca te ți-o poate trage? Asta vrei? Spune. Vrei sa ajungi și tu una din curvele lui?!

— Dacă tu poți să ți-o tragi cu Seulgi pot și eu cu Jungkook! Strigă de data asta la mine.
Tu te futi mai mereu cu ea. Mereu ești cu ea. Încă de când ai o relație cu ea ai uitat de mine! Și eu am dreptul să am una, să fac ce vreau fără să te bagi tu in viața mea. Ce, eu te-am bătut când umblai cu Seulgi? Nu. Atunci nici tu nu ai dreptul ăsta.

— M-am despărțit de Seulgi. Pentru tine. Îți răspund după câteva secunde, ignorând spusele sale. Acum e bine?

— Nu. Nu pot șterge totul cu buretele. Vreau si eu o relație. În care sa ma simt iubită, să am parte de atenție și toate ălea. Tu nu îmi poți oferi asta.

Îmi venea pur și simplu să râd când auzeam spusele sale. Ah eu nu puteam dar Jungkook da? Ăla nici măcar nu o iubea.

Îmi trec limba peste buze după îi desfac centura. Ea privise confuză către mine dar înainte să mă întrebe ce fac, am tras o în poala mea privind o adânc în ochii.

— Cine a spus că nu ți le pot oferi? Jancuc? Îți pot oferi absolut tot ce îți dorești tu. Doar să ceri asta, iubito.

Îi șoptesc în ureche în timp ce Mâinile mele se plimbau ușor pe talia sa. Vroiam să ma joc puțin cu ea. Să văd cum ar reacționa. Nu aveam să profit de naivitatea ei, o iubeam prea mult ca să fac asta.

Doar aveam să o testez. Să văd cât de repede ar pica în plasa unui băiat.

 Să văd cât de repede ar pica în plasa unui băiat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dark Love I [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum