CAPITOLUL 20

1.5K 162 120
                                    

EUNMI


— Ai fi dispus să aștepți după mine până când voi fi majorată? Întrebă șoptit din nou, fiind pe pieptul acestuia ghemotoc. Nu vreau să îți mănânc timpul degeaba, plus că vei avea un copil și-

M-a întrerupt când și-a lipit buzele de ale mele. Neputând să mă abțin tentației ii răspund la sărut.

Avea buzele atât de moi și dulci, încât nu as putea niciodată să-i refuz sărutul. După ce ne-am despărțit, se uită în ochii mei.

—- Deja am discutat despre asta. Tu ești prezentul și viitorul meu, înțelegi? Împreună cu copilul ce va deveni al nostru și viitori noștri copii.

Am zâmbit la acest gând. Roșeața din obraji mei probabil a fost vizibilă căci a început să mă sărute din nou. Din cauza tensiunii pe care o simțeam, ajung sa urc deasupra sa.

Îl doream atât de tare....

Mă putea face fierbinte cu o singura atingere. De unde îi vine puterea acestui bărbat asupra mea? Am vrut să-mi cobor mâinile spre tricoul său ca să îl dau jos, dar mi-a oprit mâinile.

—- Fi fata cuminte, iubire. Nu vreau sa ajungem mai departe,da? Ești atât de nerăbdare? Întrebă acesta chicotind. Nu vreau sa facem următorul pas acum. Asta e pentru binele tău.

Pufnesc și mă așez lângă el cu mâinile în sân. De ce nu voia să facă dragoste cu mine acum? Eram singuri acasă, nu vad nici o problema în asta.

-— Dar de ce nu vrei? Nu sunt bună pentru tine...?

-— Nu pabo, dar nu vreau să îți începi viața sexuală de la vârsta asta. Spuse autoritar. Chiar daca este cu mine. După 18 ani, vom avea destul timp, bine?

Oftez și îmi așez din nou capul pe pieptul meu. Chiar și acum se mai comporta ca un tata enervant.

Îl iubesc.

Se gândește la mine, nu la placerea lui sau a mea.

Acest gând mă făcuse să zâmbesc cu gura până la urechi așa că îl sărut din nou pe buze.

-— Te iubesc. Spun și îl iau în brațe strâns.

-— Și eu te iubesc, iubito. Extrem de mult.

[...]

Ziua mea a venit atât de repede. Nici nu mă așteptam să treacă aceste zile așa, dar uite-ma. In localul unde avea să se țină aniversarea mea.

Se mai făceau câteva retușuri iar eu eram in bucătărie îndopându-ma cu prăjituri. Tipic mie. Nu-mi pasă de rochie sau de machiaj. Prăjiturile sunt prăjituri.

—- Dacă le mănânci acum, ce va mai rămâne pentru mine, colegii și prietenii tăi?

Am auzit vocea lui Taehyung din spate. Oh nu, el era adversarul numărul unu al meu când venea vorba de prăjituri. Înghit in sec și mă întorc cu fața la el.

-— N-Nu mănânc nimic! Mă bâlbâi și mă șterg rapid la gură cu un șervețel. Doar verificam, nimic-

—- Ești așa de proastă. Spuse acesta râzând. Mănâncă cât vrei, in seara asta ți le las ție pe toate. Dar tot mai trebuiesc pentru colegi noștri. Zise chicotind.

Zâmbesc stânjenită și aprob. Aish Taehyung, mă omori! Imediat mă duc la el și mă agăț de mana sa, uitându-ma in ochii săi cu o privire de cățeluș.

-— Ce cadou mi-ai luat? Tata ți-a spus ce mi-a luat el? Sau altcineva? Toarnă tot.

-— Scuze frumoaso dar buzele mele sunt lipite, nu pot vorbi. Îmi făcuse cu ochiul. Haide in sală. Toți așteaptă sărbătorita care se îndoapă in bucătărie cu prăjituri.

Roșesc puternic și îl lovesc în braț. Aish, acest Taehyung enervat. Cu cine seamănă așa?

[...]

Este așa de ciudat. Nu îl vedeam pe Yoongi pe nicăieri. Nici nu am dansat cu el prima dată, am făcut-o cu Taehyung. Puțin tristă că el nu e in preajma mă așez la o masă.

Îmi pun in pahar puțin vin și iau o gura de vin dar atunci se așezase cineva langa mine. Nu m-am obosit să mă uit. Asta cel puțin a fost până să îi aud vocea.

-— Ce face prințesa mea singura aici?

Chipul mi se luminează când îi recunosc vocea și îi sar îndată în brațe.

-— Prostule! Ce ai făcut de ai apărut tocmai acum? Murmur având capul în scorbura gâtului său. Am crezut că ai pățit ceva...

Îl aud pe acesta cum începuse să râdă apoi îmi accepta îmbrățișarea. Oh Min Yoongi, ești așa de enervant uneori dar cum am mai spus, tot te iubesc.

-— Am pregătit o surpriză la sfârșitul serii iubito. Șoptii la urechea mea apoi mi-a ridicat capul și mi-a ciugulit buzele. Doar o dată împlinești 16 ani, nu-i așa?

—- AUTOR -

Cât timp cei doi se bucurau de seara, cineva îi privea cu gelozie.

Evident că Jungkook. Seulgi era lângă el, și era foarte îngrijorată știind ce avea să facă fratele său în seara asta. Incerca să fie cu ochii pe el dar știa că era imposibil ca un nebun pe nume Jungkook, să fie oprit din a face ce vrea.

-— Nu crezi că -

-— Shh. Știu deja momentul potrivit când o voi lua.

A spus acesta, având ochii lipiți pe fata ce dansa alaturi de bărbatul pe care îl iubea...

-— Să vedem daca tăticul ei scump, își va mai salva fiica acum.

[...]

Mai e un capitol și gata 🌚

Dark Love I [✔︎]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum